Xboxlife forum

Turnering #4 - Tidtagning #1

Forum dedikeret til Xboxlife Racing League.

Redaktør: Xboxlife Racing League

Indlægaf Cowrider » 30. mar 2010 07:52

øhm :S når jeg gik ind i leaderboards og valgte bane kunne jeg da se mit bedste tid jeg lå som nummer 1051 mener jeg.. så regnede jeg da os med det var gemt og "lovlige"..

ellers er jeg da helt lost, og så ville jeg da gerne undskylde sku ikke for at snyde..
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Cowrider » 30. mar 2010 08:02

Jake242 skrev:Jake242 - 01.56.850


øm jeg bliver nød til at spørge dumt men skulle det ikke være i der der crossfire (c- classe) bil vi skulle køre for på min står der du har kørt en Nissan GT-R R32 (dog er det os en c-class)
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Jake242 » 30. mar 2010 08:43

Cowrider skrev:
Jake242 skrev:Jake242 - 01.56.850


øm jeg bliver nød til at spørge dumt men skulle det ikke være i der der crossfire (c- classe) bil vi skulle køre for på min står der du har kørt en Nissan GT-R R32 (dog er det os en c-class)


Den tid du opgav, svarede til en plads som nummer 276 på ranglisten, ligger du 1050 så er det med en anden tid og muligvis med en trekant(man får en trekant hvis man rammer uden for banen) hvis du har en trekant på din tid, kommer du stadig på leaderboards... men først efter de tider som er "rene"

Min tid er sat i en crossfire standard, tiderne du kan se på leaderboards afspejler ikke altid den rigtige bil af en eller anden årsag(de online via xboxen) jeg mener at den via forzamotorsport.net er mere korrekt.

mvh Jake~
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf Jake242 » 30. mar 2010 08:48

Cowrider skrev:øhm :S når jeg gik ind i leaderboards og valgte bane kunne jeg da se mit bedste tid jeg lå som nummer 1051 mener jeg.. så regnede jeg da os med det var gemt og "lovlige"..

ellers er jeg da helt lost, og så ville jeg da gerne undskylde sku ikke for at snyde..


Det er ikke fordi vi anklager dig for at snyde, men bare at hvis du ikke ligger på leaderboards(man kan jo være offline når man sætter tiden) så skal man dokumentere sin tid på anden vis, for at den er gyldig.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf Cowrider » 30. mar 2010 10:10

Okay, vidste ikke at forzamotorsport.net var mere præcis. Nej ved godt i ikk beskylder mig for at snyde, kan godt forstå at det skal være fair for alle, det da os klart.. Så må jeg spørge dumt hvordan ved jeg så om min tid var ren? Trods's kun den kom på leaderboard når den var ren?
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Jake242 » 30. mar 2010 10:14

Cowrider skrev:Okay, vidste ikke at forzamotorsport.net var mere præcis. Nej ved godt i ikk beskylder mig for at snyde, kan godt forstå at det skal være fair for alle, det da os klart.. Så må jeg spørge dumt hvordan ved jeg så om min tid var ren? Trods's kun den kom på leaderboard når den var ren?


Helt ude til højre kan du se om du har fået en trekant i din tid.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf Cowrider » 30. mar 2010 10:27

Okay, der.. Jeg har sådan en halv cirkel ud for min der det må betyde jeg har ramt så? :(
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf kolyzer » 30. mar 2010 10:29

Kolyzer - 02:01:338
Billede
kolyzer
Niveau 3
 
Indlæg: 265


Indlægaf Jake242 » 30. mar 2010 10:39

Cowrider skrev:Okay, der.. Jeg har sådan en halv cirkel ud for min der det må betyde jeg har ramt så? :(


ja det betyder at du ikke har en "ren" tid, du behøver ikke nødvendigvis at have ramt noget... men du kan komme så langt ud fra selve banen at det takseres til at være urent... det er meget forskelligt fra bane til bane om hvor meget og hvor lidt den tillader... før den giver trekant.

Men du kan trøste dig med at det er ens for alle... brugte 2 timer intensivt for at slå din tid igår... min første rene tid var omkring 2:00:xxx

Men kan du sætte en 1:57:184 urent så tror jeg også du kan sætte den rent... der er ikke mange steder man har fordele ved at ramme noget på den bane :D
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf Cowrider » 30. mar 2010 11:04

Jake242 skrev:
Cowrider skrev:Okay, der.. Jeg har sådan en halv cirkel ud for min der det må betyde jeg har ramt så? :(


ja det betyder at du ikke har en "ren" tid, du behøver ikke nødvendigvis at have ramt noget... men du kan komme så langt ud fra selve banen at det takseres til at være urent... det er meget forskelligt fra bane til bane om hvor meget og hvor lidt den tillader... før den giver trekant.

Men du kan trøste dig med at det er ens for alle... brugte 2 timer intensivt for at slå din tid igår... min første rene tid var omkring 2:00:xxx

Men kan du sætte en 1:57:184 urent så tror jeg også du kan sætte den rent... der er ikke mange steder man har fordele ved at ramme noget på den bane :D


Okay :( pænt øv...
nu har jeg lige smidt den rundt på banen og lavet en 01:58:101 tid og hvad jeg kan se så burde den være ren.. :)
så må jeg lige høre om jeg er disket for at poste uren tider eller ej.
men kan den ses?
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Jake242 » 30. mar 2010 11:17

Cowrider skrev:
Jake242 skrev:
Cowrider skrev:Okay, der.. Jeg har sådan en halv cirkel ud for min der det må betyde jeg har ramt så? :(


ja det betyder at du ikke har en "ren" tid, du behøver ikke nødvendigvis at have ramt noget... men du kan komme så langt ud fra selve banen at det takseres til at være urent... det er meget forskelligt fra bane til bane om hvor meget og hvor lidt den tillader... før den giver trekant.

Men du kan trøste dig med at det er ens for alle... brugte 2 timer intensivt for at slå din tid igår... min første rene tid var omkring 2:00:xxx

Men kan du sætte en 1:57:184 urent så tror jeg også du kan sætte den rent... der er ikke mange steder man har fordele ved at ramme noget på den bane :D


Okay :( pænt øv...
nu har jeg lige smidt den rundt på banen og lavet en 01:58:101 tid og hvad jeg kan se så burde den være ren.. :)
så må jeg lige høre om jeg er disket for at poste uren tider eller ej.
men kan den ses?


Jep din tid vises som ren, nej selvfølgelig bliver du ikke disket.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf Cowrider » 30. mar 2010 11:18

Takker :) beklager mange gange fejlen..

URABUS DK - 01:58:101
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Cowrider » 30. mar 2010 13:42

URABUS DK - 01:56:733
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf WhiteDog » 30. mar 2010 15:25

N4S Rudi DK - 01:57:619
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf Jake242 » 30. mar 2010 21:15

Jake242 - 01:56.166
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


ForegåendeNæste

Tilbage til XRL

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster