Xboxlife forum

Hotlap Præmie tråd!!

Forum dedikeret til Xboxlife Racing League.

Redaktør: Xboxlife Racing League

Hotlap Præmie tråd!!

Indlægaf URC Fightdogg » 19. feb 2010 08:11

Ja som overskriften siger, så er dette en Præmie tråd :D

Da jeg skrev at der IKKE ville blive nogle præmier til vinderen og 2'er og 3'er, syntes Jake242 det var lidt trælst, så efter lidt snak med Rudi, så er vi blevet enige om at gøre som Jake242 foreslog :)

Her i tråden kan man "donere" en Præmie bil, enten med et fedt design på eller med et hurtigt setup, man kan donere ligeså mange biler som man har lyst til :wink:

Eneste krav er at man smider et billede op, og kort fortæller om bilen, Grip tunet, speed tunet,Drift tunet osv. osv. hvilken klasse bilen er i, ja ganske kort fortæl om bilen :)

Og hvis folk er rigtig flinke vil jeg gerne hvis man ikke kommentere folks billeder osv i tråden, bare så jeg kan finde rundt i hvilke biler som folk vil donere, og ja for at holde tråden "ren" :wink:

Hvordan og hvem der vinder hvad når vi slutter turneringen, finder Rudi og jeg ud af hen af vejen, for hvis der kommer mange biler, kan det jo være der er noget til de 10 bedste :D who knows :wink:

Og ja håber mange vil smide noget i puljen, og ja vi siger mange tak for hjælpen på forhånd :D

Og ja håber dette kan lokke flere til at finde Forza frem igen og gi den GASSSSSSS :twisted:
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf Jake242 » 19. feb 2010 15:17

Billede
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf Jake242 » 3. mar 2010 16:35

Billede
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf URC Fightdogg » 21. apr 2010 07:15

Tror vi lukker denne her, for ja er jo kun Jake som har smidt noget i, men hvis folk syntes det er en dårlig ide, så skriv lige :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf Hyggen76 » 21. apr 2010 07:20

Idéen er da cool nok, og jeg håber da en dag jeg bliver god nok til at kunne vinde noget:D

Vidste ikke at tråden var oprettet, har først lige opdaget nu her til morges.
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Indlægaf URC Fightdogg » 21. apr 2010 08:07

Ja ideen var også at alle som var i top 10, ville vinde noget herfra tråden, men synes den er gået lidt død ;)

Så derfor jeg lukker indtil videre :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597



Tilbage til XRL

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron