Xboxlife forum

Kommentarer til tidtagninger

Forum dedikeret til Xboxlife Racing League.

Redaktør: Xboxlife Racing League

Indlægaf carlmlr » 21. jan 2010 15:13

Skal vi ikke køre på Tsukuba næste gang :p
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf URC Fightdogg » 21. jan 2010 20:21

Nå glem alt hvad jeg skrev om at køre Mitsu'en i standardtrim i top 100 ;)

Pt. ligger jeg nr 92 ;) :) :) så kan godt lade sig gøre også uden brug af kobling, dog køre jeg med manugear...
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf SosDenmark » 21. jan 2010 21:48

Synes det er en skod bane.....mest fordi jeg ikke kan finde så meget tid som jer andre ;)
SosDenmark
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Indlægaf carlmlr » 21. jan 2010 21:52

Jeg ved at jeg kan køre hurtigere men jeg får konstant trekant når jeg køre gode tider :/
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf URC Fightdogg » 22. jan 2010 08:11

Kan da også godt afsløre at min tid ikke er sat på "bare" 5 omgange, har krævet lidt mere ;)

Og ja har fået masser ja tons af trekanter, men lige pludselig igår ramte jeg de "gyldne" omgange kørte flere hvor jeg kom under 43:200 :) skulle bare lige finde rytmen :)

Men må da indrømme at ellers ligger mine tider hele tiden omkring de 43:5-700, igen er også helt pjattet med de baner der kræver lidt mere af ham bag rattet ;) og synes det er en sjov bane, dog til tider har rat og pedaler været på vej ud gennem vinduet :lol: :wink:
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf Kossefar » 22. jan 2010 08:22

URC Fightdogg skrev:dog til tider har rat og pedaler været på vej ud gennem vinduet :lol: :wink:


uuuuuuuuuh I'm right there! Den bedste tid jeg har kørt i tidstagning #2 er 44:822, men det er også med trekant....... Blir så gal hver gang det lorte ghost flyver forbi mig når jeg bliver overmodig........ :P
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf URC Fightdogg » 27. jan 2010 07:51

Damm prøvede lige kræfter kort med Tidstagning 3 igår, og gal ikke min ynglingsbane, og så med forhjulstræk :)

Kunne simpelthen ikke få den under 59 sek. 59:022 var det nærmeste, med ja har en anden tid med en AWD bil istedet og gal den går stærkt, i forhold til Hondaen lool

Men super sjovt lige at prøve, den endte med at spinne dæk i 3 gear :)

Men hvor faen bliver folks tider af, synes ikke der er mange der laver tider denne gang :(
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf Kossefar » 27. jan 2010 08:28

URC Fightdogg skrev:Damm prøvede lige kræfter kort med Tidstagning 3 igår, og gal ikke min ynglingsbane, og så med forhjulstræk :)

Kunne simpelthen ikke få den under 59 sek. 59:022 var det nærmeste, med ja har en anden tid med en AWD bil istedet og gal den går stærkt, i forhold til Hondaen lool

Men super sjovt lige at prøve, den endte med at spinne dæk i 3 gear :)

Men hvor faen bliver folks tider af, synes ikke der er mange der laver tider denne gang :(


Jeg skal nok komme med en tid. xD Konen skal arbejde til 21 i aften, så der er masser af tid til at finde rat og pedaler frem. :D
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf URC Fightdogg » 27. jan 2010 12:05

Kossefar skrev:
URC Fightdogg skrev:Damm prøvede lige kræfter kort med Tidstagning 3 igår, og gal ikke min ynglingsbane, og så med forhjulstræk :)

Kunne simpelthen ikke få den under 59 sek. 59:022 var det nærmeste, med ja har en anden tid med en AWD bil istedet og gal den går stærkt, i forhold til Hondaen lool

Men super sjovt lige at prøve, den endte med at spinne dæk i 3 gear :)

Men hvor faen bliver folks tider af, synes ikke der er mange der laver tider denne gang :(


Jeg skal nok komme med en tid. xD Konen skal arbejde til 21 i aften, så der er masser af tid til at finde rat og pedaler frem. :D


Hvorfor lyder det lidt som hjemme hos mig :lol: :lol: :wink:
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf Trommer » 9. mar 2010 08:35

Jeg sad og kørte lidt i går på Road Atlanta til hotlab tuneringen.
Men 3 ud af 4 gange jeg kørte over målstregen så fik jeg en trekant ud for min tid med det samme, og det var altså ikke fordi jeg lå og kyssede autoværnet. Er der andre der har det samme problem? og kan der evt gøres noget ved det?
Jeg syntes i hvert fald det var ret frustrerende at have taget det sidste sving godt og have god fart på over stregen for så at se en trekant.
Trommer
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf URC Fightdogg » 9. mar 2010 09:30

Altså et eller andet sted på banen må du lave en fejl som gør at du får trekant, kommer for langt ud i svingene eller klipper curben for meget...

Hold øje i de 2 S-sving da det normalt er der man lige klipper svinget for skarpt :wink:

Og laver du en fejl sidst på banen ja så tager du den med over til næste omgang altså, skal du køre endnu en omgang for at få en clear omgang..
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf Trommer » 9. mar 2010 13:13

URC Fightdogg skrev:Altså et eller andet sted på banen må du lave en fejl som gør at du får trekant, kommer for langt ud i svingene eller klipper curben for meget...

Hold øje i de 2 S-sving da det normalt er der man lige klipper svinget for skarpt :wink:


Det er jeg helt med på :wink:

URC Fightdogg skrev:Og laver du en fejl sidst på banen ja så tager du den med over til næste omgang altså, skal du køre endnu en omgang for at få en clear omgang..

Det her var nyt for mig, Men som jeg også prøvede at skrive så kom trekanten med det samme jeg startede på en ny omgang OGSÅ selvom jeg kørte sidste sving rent.

Dog tænker jeg om det kan have betydning hvis man har nogle af keglerne liggende på banen et sted??? Man ryger jo af i nogle sving hist og her :)
Trommer
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf URC Fightdogg » 9. mar 2010 13:58

Ja men behøves ikke at være ved sidste sving du får trekanten, banerne er "delt" ind i små sektioner, og ja lige på den bane der mener jeg at sidste sektion starter nede ved S svinget som kommer efter langsiden, så hvis du "dummer" dig der, ja så er trekanten der ved starten af den kommende omgang :)

Så med at holde øje og ja så køre så clean man kan, og lidt efter lidt finder du ud af hvor langt du kan presse bilen ud over kanten ;)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf Trommer » 9. mar 2010 15:34

Jeg siger endnu engang tak for hjælpen.
Tror det løser mit problem. - Hvis altså jeg lærer at kører banen ordentligt!
Trommer
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf WhiteDog » 10. mar 2010 12:48

Det er også et irriterende aspekt af Forza 3.

Helt fair at man får en trekant, på en ny omgang, hvis man et eller andet, et sted i den sidste del af banen. Men at man cutter et sted, midt på banen, som absolut INGEN konsekvens har på ens opløbshastighed til startstregen, har jeg stadigvæk ikke fattet.

Men det er bare Turn10's måde, at gå med livrem og seler. Så kør pænt :)
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


ForegåendeNæste

Tilbage til XRL

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst