Xboxlife forum

Kommentarer til tidtagninger

Forum dedikeret til Xboxlife Racing League.

Redaktør: Xboxlife Racing League

Kommentarer til tidtagninger

Indlægaf WhiteDog » 12. jan 2010 11:03

Hvis i har kommentarer til tider, sat af andre, tvivl om snyd eller andet, så gør det venligst i denne tråd. Tråde med tidtagninger skal holdes fri for den slags debatter.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf WhiteDog » 12. jan 2010 11:06

Jake: Jeg har opdateret reglementet, så storefront ikke alene er kravet for dokumentation. Det er også tilladt at tage et skærmdump/billede af sin tid. For det er selvfølgelig et problem, hvis man har kørt mange omgange og man så efterfølgende skal sidde og glo 50+ omgange igennem for at finde den rigtige.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf ATOM-DK » 14. jan 2010 10:02

Er det ikke nok at den er postet på leaderboardet, for dem af os der ikke har en hurtigere tid i en anden bil?
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Indlægaf WhiteDog » 14. jan 2010 11:48

Jo, men kan du huske alle dine leaderboard tider, før du sætter dig ned i en ny bil?
Et skærmdump, hvis man er i tvivl er absolut en god ting, for hvis det viser sig at ens tid ikke kan dokumenteres som værende ægte (sat af dig i den gyldige periode) og clean, så gælder den ikke.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf runekc » 14. jan 2010 18:23

Er det for at undgå ballade at Rudi ikke selv deltager, nu hvor det er ham som vælger bil og bane?! eller er det bare ikke tilladt når man selv står for det?
Ikke at det gør noget......for Rudi kører f..... hurtigt, believe you me. :lol:
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Indlægaf WhiteDog » 14. jan 2010 18:56

Tjaa, who knows :)

Har da sat en tid for denne uge. Ikke helt optimeret endnu, men jeg skulle da lige prøve. Kan da kun sige at i kører sygt hurtigt :)

Jeg ved faktisk ikke om jeg deltager. Nogen vil måske hævde at jeg har fordele, da jeg ved hvilke biler/klasser/baner der skal køres på og det er det sidste jeg gider høre på. Indtil videre, så tror jeg bare, jeg lige ser tiden lidt an :)
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf angak » 19. jan 2010 14:29

Er der nogen måde hvorpå man kan bruge andres hurtigste tid som ghost? Jeg er lidt nysgerrig for at se hvor det sekund jeg mangler hentes.
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Indlægaf WhiteDog » 19. jan 2010 14:33

Ja, hvis tiden er sat i top 100 (mener jeg).

Hvis du klikker på tiden, så skal der stå "race this ghost". Hvis ikke, så er tiden ikke i top 100.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf URC Fightdogg » 19. jan 2010 15:20

Og vil tilføje der skal køres meget stærkt for at komme i top 100 med mitsu'en i standardtrim ;)

Men kan måske godt lade sig gøre med kobling, men mener man skal under de 43 sek for at komme i top 100 men er ikke helt sikker :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf Jake242 » 20. jan 2010 11:49

Er det kun mig der har problemer med sidewinder banen?

oplever at jeg får en trekant så snart jeg kører over linien til et nyt lap... kan typisk kun undgå det(sker efter 10-15 laps) hvis jeg kører uden om den hurtigste line over målstregen... holder jeg mig på "linien" så er der bare instant trekant... på trods af at jeg er midt på vejen!
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf carlmlr » 20. jan 2010 11:56

Det er du ikke jake ;)
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf WhiteDog » 20. jan 2010 16:26

Du har cuttet i de mange sving der er på "bagsiden". Det bliver desværre husket og som det er med nogle baner, så "husker den det" lige lidt for længe, så du får en straf, når du så går ud på næste omgang.

Men der SKAL cuttes på den bane, man skal bare lige finde grænsen og ikke mindst rytmen.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf SosDenmark » 20. jan 2010 18:05

Hmm - skal lige finde 1 sekund......der skal godt nok cuttes nogle sving !
SosDenmark
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Indlægaf URC Fightdogg » 21. jan 2010 08:50

Jep der skal cuttes, endda rigtig meget, og ja gælder om at finde rytmen og vide hvor meget man kan cutte ;)

Dog vil jeg sige at jeg synes i nogle omgange kan jeg cutte meget og omgangen efter ikke!!!

Satte en tid hurtigere end den jeg har nu, og lå ja "oven på " mit spøgelse, men fik sku alligevel trekant :(

Men elsker nu de baner, kræver lidt mere af ham bag rattet ;)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf WhiteDog » 21. jan 2010 13:48

Jeg valgte også banen, fordi den var lige så "tosset" i FM2. Den er teknisk meget svær og man kan finde tid, konstant på den, selv om den er lille.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Næste

Tilbage til XRL

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster