Xboxlife forum

Turneringer i Xboxlife Racing League

Forum dedikeret til Xboxlife Racing League.

Redaktør: Xboxlife Racing League

Indlægaf WhiteDog » 15. feb 2010 12:45

Hvis i ikke allerede har læst det, i en anden tråd, så er der lige nogle opdateringer i skal vide.

1. Det er tilladt at submitte tider i alle tidtagninger, selv om man er videre i turneringen. ER man videre, så submit tiderne med 2 stjerner foran jeres navn: ** N4S Rudi DK - xx:xx:xxx, da det så er tydeligt for og andre, at denne tid ikke er til udtagning.

2. Distancen for semifinalen er ændret fra 30 min til 20 min.
3. Distancen for finalen er ændret fra 45 min til 30 min.
4. Rækkefølgen fra starten er ændret fra: RANDOM til TrueSkill (den med højeste trueskill starter i front).

I forbindelse med punkt 1, så er det et tiltag som tidligere var ønsket. Det er URC Fightdogg, som står for det. Han vil holde øje med tiderne og lave et scoreboard, hvor man får point alt efter ens placering. Dette scoreboard er gældende fra Turnering #2 (dvs. NU).
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf URC Fightdogg » 17. feb 2010 07:51

VIGTIG INFO!!!

Efter lidt snak sammen med Rudi, og efter flere har henvendt sig, er vi blevet enige om at skubbe starten på Hotlap turneringen til DENNE uge, altså sidste uge tæller IKKE med!!!

Det vil sige at vi først starter op fra DENNE uge!!!

Altså har alle en mulighed for at starte op fra NU, så ja SÆT IGANG
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf WhiteDog » 7. mar 2010 16:59

Nu kommer der nye regler om ny information om turneringerne generelt.

Før havde vi 3 uger med tidtagninger samt en uge med Semi og Finale. De 4 bedste fra hver tidtagning gik videre, 12 i alt.

Nu bliver det lavet om, så vi har 2 uger med tidtagninger, hvor kun de 3 bedste går videre, 6 i alt. I den 2 uge, hvor nr. 2 tidtagning finder sted, bliver finalen også afholdt om søndagen.

Tidtagningen er derfor også skrumpet lidt, da den kun går fra Mandag kl. 00.00 til Fredag kl. 12.00

Så alt i alt bliver det således:

Uge x: Mandag kl. 00.00 til Fredag kl. 12.00 = Tidtagning #1
Uge x+1: Mandag kl. 00.00 til Fredag kl. 12.00 = Tidtagning #2 + Finale om søndagen kl. 16.00

På denne måde får vi afholdt lidt flere online turneringer. Der vil også blive åbnet op for tidtagninger på lidt større baner, så vi komme hele vejen rundt.

Det hele starter op om 8 dage, så næste uge bliver sprunget over.

Jeg opdaterer det oprindelige indlæg i denne tråd, så reglerne bliver synlige for alle.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf WhiteDog » 7. mar 2010 17:08

Reglerne omkring driving assists er også blevet justeret, så kig i første indlæg i tråden, for mere information.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf URC Fightdogg » 9. mar 2010 09:11

Hej Rudi

Øv øv med de nye regler, skal være helt ærlig så kommer jeg nok ikke til at køre så meget på den måde det er sat op nu :(

Og vil godt fortælle hvorfor..

Jeg spiller normalt kun 2 gange om ugen, en enklet gang i hverdagen(1-2 timer) og så enten lørdag eller søndag..

Og grunden er at jeg arbejder, styrke træner 4 gange om ugen, har 2 hunde som skal underholdes samt en frue der også meget gerne vil underholdes :wink: så derfor spiller jeg ikke mere end jeg gør( ikke tid nok) så med de nye tiltag ja så har jeg ca. 1 time til at sætte bil op samt at sætte en tid, og ja det er sku ikke optimalt for mig :lol:

Så ja synes ikke de nye tiltag er så fede, man har slet ikke weekenden til at sætte en tid, hvor jeg kan forestille mig folk har mest tid til at gøre det...

Og ja ja er store klage dag fra mig he he he :lol: synes nu heller ikke denne uges hotlap er så fed, fri bil tiltaler mig ikke rigtig, synes vi skal holde os til at der bliver pålagt hvilken bil vi skal bruge :)

Og ja S klassen, puha nu begynder det at blive dyrt det her, havde håbet på vi holdte det i A-F klassen, kiggede lidt på hvad jeg har brugt indtil nu på det her og nærmer sig 6-800000cr og ja tjener sku ikke rigtig noget andet end ved at køre løb, så er lidt dyrt, men sjovt at være med, men havde stadig håbet på at holde det i de klasser, og ja er også dem folk helst vil køre i når jeg ser hvad folk ønsker...

Måske også fordi man højst sandsynligt kun vil se Vipers i den klasse :wink:

Ja ja skal nok stoppe med al den brok nu, men måtte bare lige ud med det, og måske andre har noget at tilføje også....

Synes jo det er fint nok at vi kan køre flere Finale løb, og kan også godt se at det ikke er den store tilslutning der er og man skal gøre det lidt svære at komme i Semifinalen...
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf Jake242 » 9. mar 2010 13:36

Jeg vil også lige vælge at "brokke" mig... men det er nu nærmere mht til brake line.(kan se det er ændret til at man må bruge den i finalen)

Nu har jeg presset mig selv, siden FM3, til at køre uden linie da jeg altid har hørt dårligt om dette bla fra N4S... med at det ikke var rigtig racing.

Hvis vi nu skal køre med linie igen... så tvinger det mig til at køre med den(da jeg er hurtigere med den no doubt)

Og jeg har ikke lyst til at køre med linie mere... syntes det er federe at folk laver lidt fejl hist og her... og det gør man knap så meget med braking line...

og som en slut note... så syntes jeg det er tåbeligt hvis der er nogen der har noget imod at Rudi kører med... det kan ikke være rigtigt at han som den eneste skal ofre en søndag bare for at kigge på andre køre...

Jeg syntes at alle kørte fair sidst, og hvis vi kan holde den standard, så er der ikke brug for en "dommer"
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf Jake242 » 9. mar 2010 13:39

Til Rudi

Mht til hvad Fightdogg siger, kunne vi ikke lave tidstagninger fra Søndag(når du har sat den nye tidstagnings tråd op) og til søndag kl 12:00

Finalen kan så køres 4 timer efter nemlig kl 16
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf TheMadMan1 » 9. mar 2010 14:38

Nej brake line er jeg heller ikke med på,hvis folk ikke kan køre uden at lave fejl ja så må de sq øve noget mere :wink:
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Indlægaf SosDenmark » 9. mar 2010 17:19

Synes mest det er ærgerligt at der kun er 2 gange tidstagning til hver finale. Tror aldrig at jeg kommer i finalen mere da der er for mange kørere der er bedre end mig....
SosDenmark
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Indlægaf carlmlr » 9. mar 2010 17:54

Så må du øve dig :D
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf URC Fightdogg » 10. mar 2010 11:05

Havde slet ikke set det med brakeline lool, men ja jeg bruger det altid, og synes det virkede fint, at fjerne det i semi og finale...

Og ja kan godt følge SOSDK lidt nu er der kun 2 tidstagninger, så nu kommer der kun 6 videre..

Ved godt at ved sidste finale var der kun 4, og er sku ikke godt nok, men igen er der kun 6 der går videre, så er det jo lige ved at man kan sætte navne på dem allesammen allerede :) og det er lidt ærgerligt, MEN igen så er der ikke den helt store opbakning omkring dette lige nu, desværre :(

Ved godt jeg selv måtte melde afbud, sidste gang, men racemødet omkring mine hunde var lidt vigtigere :wink: så ja der kan jo komme ting i vejen for finalen, men vores tidstagninger er heller ikke så besøgt som de kunne være, dog dejligt at se nye navne i ny og næ :wink:

så ved sku ikke helt hvad man skal gøre!!!

Måske prøve at give det en chance til, måske ændre den sidste uge (uge 3) så tidstagningen der, stopper om lørdagen istedet for søndag, og så køre semifinale og finale dagen efter!! ved det sku ikke bare et lille forslag :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf WhiteDog » 10. mar 2010 12:38

Ok den med brakeline er jeg villig til at fjerne igen, hvis den er en showstopper for nogen og specielt hvis den er det, for folk der normalt gerne vil med i en finale. Jeg tænkte mig måske ikke nok om, men havde egentlig bare et ønske om at flere skulle med.
Jeg synes ikke rigtigt at tilslutningen er som jeg havde ønsket mig. Vi er en 8-10 stykker og THATS it, ud af hvor mange ?!?!? Så et håb om flere med, ved at lempe reglerne lidt, troede jeg var et godt bud. Men åbenbart ikke :)

Ja, jeg vil meget gerne være med til at køre, men det er jo mig der sætter klassen og banen, så i frygt for at blive dømt på, at forfordele andre end mig selv, valgte jeg bare at lade være. Men derfor vil jeg stadigvæk gerne være med :)

Mht til tidtagningerne, så kan jeg godt se at der er et problem, hvis det kun er weekenden man er "på". Derfor er jeg også villig til at skubbe perioden fra mandag k. 00.01 til søndag kl. 12.00

Det med 6 finalister og ingen Semi er ganske enkelt både pga tiden, fra min egen side og så det faktum at vi faktisk ikke endnu har haft en årsag til at køre 2 semifinaler, pga for lidt tilmeldinger. Ja, der skal kæmpes om det og den eneste mulighed vi har, for at se om det er en god idé, er at prøve det af.

De 6 er også begrænset af, at jeg jo skal være der som dommer (7 i alt) og da der er plads til 8 på serveren, så er den største mulige antal finalister i hver tidtagning jo 3. Hvis jeg ender med at køre med, så kan vi hæve den til de 4 bedste pr. tidtagning, da dommeren så udgår og der er plads til 8 i alt. Men min egen deltagelse kommer 100% an på jer.

Omkring problemet med penge, så har jeg været inde på det før. Det ER ikke et større problem at tjene penge i Forza. S-biler er sjældne og denne uges "hotlap tidtagning" er den ENESTE gang, vi har en 100% åben klasse og endda med S-bil. Jeg vil gerne langt omkring i både langsomme og hurtige biler. Vi skal også igennem det kreative valg og den diktatoriske del, hvor det både er op til jer selv og mig, at vælge et køretøj.

Valget denne uge er absolut ikke en afspejlning af, hvad der er i vente. Det er en ikke-officiel tidtagning, som kun tæller i hotlap og derfor er deltagelsen knap så vigtig, med mindre man er stat-whore :)

Men sund debat. Jeg prøver at gøre det fedt og det kan kun lykkes, hvis alle smider deres 0.05$ ind i debatten.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf URC Fightdogg » 10. mar 2010 14:20

Som sagt er brakeline ikke betydende for mig da jeg bruger den og godt kan køre uden, så ingen problemer der, men lad os holde os til de gamle regler der ;)

Og ja er ikke den størreste tilmelding der er DESVÆRRE :( må også indrømme jeg havde regnet med flere, men igen man må heller ikke skræmme dem væk, der er her nu :wink: så måske skrumpe semifinalen ind til 10 mennesker!! arghh er svært det her for ja tilmeldingen er ikke for god lige nu...

Og ang. om du køre med eller ej, ja ingen alarm fra mig, tror godt du kan administrere at vælge bil og bane uden at drage fordel til dig selv, vi er vel voksne :wink: :D

Og ang at være en fattig røv he he he :wink: ja så er det nemt at tjene penge i FM3, jeg har bare ikke tiden til det, så derfor jeg lige skulle brokke mig :lol:

Men er stadig ikke helt på det med en åben klasse med valg af bil, man vil jo gerne køre stærkt og måske nogen sætter en tid i en bil og så ser de folk sætte tider der er langt hurtigere end den man selv har, i en anden bil og så bliver det lige pludselig dyrt, derfor jeg godt kan li du vælger vognen vi skal køre i :)

og en stat whore er vi ikke allesammen det :lol: :wink:

Men dejligt at se folk komme med deres menning, kan jo kun gøre tingene bedre :D

Og så må vi krydse fingre for at der eer flere der kommer til og ja at dem der har kørt med indtil nu fortsætter :) trods nye regler...
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf runekc » 10. mar 2010 15:42

Jeg er villig til at donere lidt Forza mønter til dem som mangler! Send en PM så kigger vi på det :)
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Indlægaf BIA DK » 10. mar 2010 16:05

For at få gjort det lidt mere udbredt, var det så ikke en idé at få Skou til at lave nyheder omkring tidstagninger? Så er der ihvertfald større chance for at dem, der endnu ikke har hørt om det, opdager det og forhåbentlig vælger at deltage.

Men så længe der ikke er flere deltagere end der er, synes jeg at det er fint kun at holde en enkelt finale. Jeg kan sagtens følge SOSDK, og det vil da også betyde at jeg får mere end svært ved at nå finalen. Men med det begrænsede antal deltagende er det pt. forholdsvist nemt at nå en semifinale uden at bruge alverdens tid på at sætte en tid, da stort set alle er videre. Ved at begrænse antallet der går videre, bliver der da mere ved at forsøge at sætte tider og konstant forbedre sig. Jeg synes det er værd at afprøve de nye regler og så revurdere, når det er prøvet og der forhåbentlig kommer flere deltagere.

Med hensyn til breaking line, så synes jeg vores sidste finaleløb forløb rigtig fint uden breaking line. Det gav lidt spænding og sjove situationer i starten af løbet, hvor vi var flere der var i græsset. Det mister man jo nok lidt ved at køre med breaking line.

Og så synes jeg da, at du Rudi skal deltage sammen med alle os andre. Jeg tager hatten af for at du vil bruge tiden på at arrangere det hele og overvåge finalerne uden at kunne tage del i løjerne. For at der ikke skal opstå tvivl om din deltagelse (selv om jeg er sikker på at du er 100% fair) og valg af bil/bane, kunne man før tidstagningerne lave en afstemning, hvor der kan stemmes mellem eksempelvis 2 kombinationer af bil/bane - så er det op til folk at vælge.

Det var mine 0.05$ :-)
BIA DK
Niveau 2
 
Indlæg: 181


ForegåendeNæste

Tilbage til XRL

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron