Xboxlife forum

Call of Duty: WWII tråden

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf CaptainKicker » 4. nov 2017 15:38

Efter to kampe så dør server og man skal ud i menuen og genstarte.. Ugh!!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Morten Skou » 4. nov 2017 17:08

Det ser ud til at køre bedre i dag?

Jeg har lige spillet et par onlinekampe, og umiddelbart synes jeg at spillet er super sjovt. Meget mere af det gode gamle som fungerede godt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Mike JezZ » 4. nov 2017 21:09

Lortet har bare været nede det meste af aftenen hvorimod jeg har haft nul problemer de andre dage :( får konstant koden 103294
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Morten Skou » 5. nov 2017 11:33

Ja, vi opgav også i går ... og spillede noget zombies i stedet.

Det er sjovt at det kan komme bag på dem HVER GANG :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf CaptainKicker » 5. nov 2017 11:57

Er der andre med YouSee som har problemer med det her spil og andre COD-titler?

Jeg får error 32770 hver gang og kan først komme ind i online efter et kvarter. Uanset hvad, så ender jeg i halvtomme lobbyer og efter hver kamp bliver jeg smidt ud i hovedmenuen.

Hvad dælen gør jeg lige?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Morten Skou » 5. nov 2017 12:00

Var det ikke noget med, at du fik en lignende fejlbesked i de andre Call of Duty spil?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf CaptainKicker » 5. nov 2017 13:04

Morten Skou skrev:Var det ikke noget med, at du fik en lignende fejlbesked i de andre Call of Duty spil?


Jo. Jeg har ingen idé om hvad jeg skal gøre efterhånden. Har skrevet til Activision support på både Facebook og Twitter, og der blokerede de mig.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Morten Skou » 5. nov 2017 13:09

CaptainKicker skrev:
Morten Skou skrev:Var det ikke noget med, at du fik en lignende fejlbesked i de andre Call of Duty spil?


Jo. Jeg har ingen idé om hvad jeg skal gøre efterhånden. Har skrevet til Activision support på både Facebook og Twitter, og der blokerede de mig.


Haha wtf? Jeg synes bare at det rent faktisk var lykkedes dig at få det løst i en anden tråd?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf CaptainKicker » 5. nov 2017 13:14

Jeg venter ca. et kvarter efter jeg får error code, og så kan jeg komme ind. Men jeg kommer i servere med dårlig ping, og efter max 2 kampe, så mister jeg connection til Activision server, ryger ud i menuen og derfra skal jeg gå helt tilbage til startmenu, ind i multiplayer, connecte og så finde en kamp for at spille max 2 kampe igen.

Går jeg direkte tilbage i online så fryser den. Jeg har ikke set end-game report i det her spil endnu. I går levede jeg med det, eftersom jeg troede det var universalt, men kan se folk spiller en masse kampe og kommer direkte i spillet, fuldføre kampe og kan spille flere games uden problemer.

Jeg er efterhånden ved, at føle mig snydt for de 100 dollars som deluxe kostede. Har aldrig haft de her problemer før starten af det her år.

EDIT: Oprettede en ny twitter, spurgte om hjælp, fik svar om hvad problemet var, nævnte error code 32770 og at jeg ikke kan spille de kampe - blokeret igen.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Morten Skou » 5. nov 2017 13:18

CaptainKicker skrev:Jeg venter ca. et kvarter efter jeg får error code, og så kan jeg komme ind. Men jeg kommer i servere med dårlig ping, og efter max 2 kampe, så mister jeg connection til Activision server, ryger ud i menuen og derfra skal jeg gå helt tilbage til startmenu, ind i multiplayer, connecte og så finde en kamp for at spille max 2 kampe igen.

Går jeg direkte tilbage i online så fryser den. Jeg har ikke set end-game report i det her spil endnu. I går levede jeg med det, eftersom jeg troede det var universalt, men kan se folk spiller en masse kampe og kommer direkte i spillet, fuldføre kampe og kan spille flere games uden problemer.

Jeg er efterhånden ved, at føle mig snydt for de 100 dollars som deluxe kostede. Har aldrig haft de her problemer før starten af det her år.

EDIT: Oprettede en ny twitter, spurgte om hjælp, fik svar om hvad problemet var, nævnte error code 32770 og at jeg ikke kan spille de kampe - blokeret igen.


Kan du ikke lige tage et screenshot af dit spørgsmål til dem på Twitter, og at du blev blokeret da du spurgte? Så skal jeg gerne prøve at skrive til dem jeg snakker med hos Activision ... man skal da ikke blokere betalende kunder, bare fordi de spørger efter hjælp.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf CaptainKicker » 5. nov 2017 13:21

Har lige sendt en PB :D

jeg prøver, at ringe til YouSee i morgen. For det kan ikke passe, at man skal bøvle med det her.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf IkkNico » 5. nov 2017 20:10

Hold kæft hvor er det spil dog ødelagt.

Hvis man ikke får en fejlkode, så tager det 3-5 minutter at få en lobby, og derefter op til 10 minutter før kampen starter (vel at mærke med 12 mand i lobbyen. Den står bare og venter
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf TU I Raven » 6. nov 2017 04:43

CaptainKicker skrev:Er der andre med YouSee som har problemer med det her spil og andre COD-titler?

Jeg får error 32770 hver gang og kan først komme ind i online efter et kvarter. Uanset hvad, så ender jeg i halvtomme lobbyer og efter hver kamp bliver jeg smidt ud i hovedmenuen.

Hvad dælen gør jeg lige?

Jeg har yousee og har ikke de problemer, havde lidt opstarts problemer den første dag ellers ikke. Har du open nat??
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf CaptainKicker » 6. nov 2017 16:49

TU I Raven skrev:
CaptainKicker skrev:Er der andre med YouSee som har problemer med det her spil og andre COD-titler?

Jeg får error 32770 hver gang og kan først komme ind i online efter et kvarter. Uanset hvad, så ender jeg i halvtomme lobbyer og efter hver kamp bliver jeg smidt ud i hovedmenuen.

Hvad dælen gør jeg lige?

Jeg har yousee og har ikke de problemer, havde lidt opstarts problemer den første dag ellers ikke. Har du open nat??


Jep har open nat. Jeg fandt en gut på deres facebook som havde haft samme problem, og han nævnte det var routeren. Så efter et par opkald, og total kaos hos deres service-center, så har de sendt en ny router. Så må vi se om det fixer problemerne! :D
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Morten Skou » 6. nov 2017 20:56

IkkNico skrev:Hold kæft hvor er det spil dog ødelagt.

Hvis man ikke får en fejlkode, så tager det 3-5 minutter at få en lobby, og derefter op til 10 minutter før kampen starter (vel at mærke med 12 mand i lobbyen. Den står bare og venter


Det er ret underligt, at den bare står og venter i lobbyen :-( Men ellers synes jeg at det kører godt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron