Xboxlife forum

Destiny 2 Beta

Snak om first-person-shooter spil.

Destiny 2 Beta

Indlægaf Morten Skou » 21. jul 2017 14:21

Den skulle være åben i dag for alle så vidt jeg kan forstå - men er der nogen der har prøvet den endnu? Hvad synes I om den?

Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Destiny 2 Beta

Indlægaf JohnH » 21. jul 2017 14:53

Morten Skou skrev:Den skulle være åben i dag for alle så vidt jeg kan forstå - men er der nogen der har prøvet den endnu? Hvad synes I om den?



Hvad jeg har set af kommentarer er det helt samme 'suppe' som 1'eren... Ikke meget at komme efter, lidt som COD spillene :wink: :lol:

Den åbne beta starter kl 19, må vel hellere prøve den :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Destiny 2 Beta

Indlægaf citysleeps » 21. jul 2017 15:45

Kan man download den nu? Har fundet beta'en på Store, men intet download link
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Destiny 2 Beta

Indlægaf JohnH » 21. jul 2017 18:54

citysleeps skrev:Kan man download den nu? Har fundet beta'en på Store, men intet download link


Det kan hentes nu
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Destiny 2 Beta

Indlægaf Niculla2 » 22. jul 2017 10:57

Same shit. Jeg springer over.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+1

Re: Destiny 2 Beta

Indlægaf IkkNico » 22. jul 2017 17:01

Samme her.

Betaen byder i øvrigt ikke på levelling, man starter på lvl 20:light 200, og der er helle ikke loot drops. De 2 største aktiver for en loot shooter.

Har man først spillet Warframe, så blegner Destiny altså en del ved siden af.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Destiny 2 Beta

Indlægaf Mysticurse » 22. jul 2017 17:31

Overvejer stærkt at prøve det, men har aldrig prøvet 1'eren, men har lige set lidt gameplay fra det. Har så lige et par spørgsmål som jeg håber en kan svare på.

Er det et open world spil, hvor man spiller sammen med andre, mod AI's? (Er nemlig ikke til spil, hvor jeg skal skyde (andre) menesker... kun Borderlands mere eller mindre)
Hvis ja, kan jeg så godt vælge bare at rende rundt selv også, eller skal man spille sammen med andre?

Og sidst, men ikke mindst... Er det værd at købe 1'eren? Så nemlig en video på YT her sidste dag, hvor de fortalte at Destiny 1, meget hurtigt havde mistet spillere.?

Kan se inde på xbox.com, at der står jeg kan prøve 1'eren gratis, men der er ikke en køb knap også og heller ingen pris..?? Er det fordi jeg skal vælge "Prøve det", hente det på min xbox og så købe det i selve spillet? Eller kan spillet bare ikke købes på via xbox.com/i spillet?
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Destiny 2 Beta

Indlægaf Morten Skou » 23. jul 2017 20:59

De har forlænget betaen:
The Destiny 2 Open Beta has been extended through Tuesday 7/25 for additional service testing. Expected completion is 6 PM PDT.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Destiny 2 Beta

Indlægaf Morten Skou » 23. jul 2017 22:57

Har lige spillet den første del af betaen, det virker umiddelbart meget sjovt, men som JohnH siger, så er det også bare mere af det samme, jeg tror ikke at jeg hopper på når det udkommer.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Destiny 2 Beta

Indlægaf citysleeps » 24. jul 2017 08:20

Jeg var egentlig okay tilfreds, selvom det i høj grad virker mere som Destiny: Enhanced Version end en reel 2'er.
Pånær det grafiske løft var jeg faktisk helt i tvivl om det var 1'eren eller 2'eren. Savner måske lidt større forandring i gameplay'et, menuer osv.

Horisontalt scrolling er (ligesom i COD) en smule hæmmet. Om det er for at give et bedre aim på langdistance ved jeg ikke, men det irriterer mig lidt at mine bevægelser ikke bliver gengivet i komplet 1:1 som i fx Battlefield.



Mysticurse skrev:Er det et open world spil, hvor man spiller sammen med andre, mod AI's? (Er nemlig ikke til spil, hvor jeg skal skyde (andre) menesker... kun Borderlands mere eller mindre)
Hvis ja, kan jeg så godt vælge bare at rende rundt selv også, eller skal man spille sammen med andre?

Og sidst, men ikke mindst... Er det værd at købe 1'eren? Så nemlig en video på YT her sidste dag, hvor de fortalte at Destiny 1, meget hurtigt havde mistet spillere.?


Der er en fin PVE del, hvor du kan spille missioner med andre. Er ikke helt sikker på om det kan betegnes som open world dog. Der er dele af spillet, hvor man render rundt i et free roam og kan gøre hvad man vil, men missionerne er man vist nød til at holde sammen.

Hvis du vil spille med andre, så vil jeg vente på 2'eren. Jeg tror ikke du får meget ud af 1'eren nu.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+1

Re: Destiny 2 Beta

Indlægaf Mysticurse » 24. jul 2017 08:58

Aaahh okay ;-) Hentede og prøvede lige 1'eren lidt i går morges, og synes umiddelbart at det virker ret spændende. Så det kunne da godt være jeg skulle se om jeg ikke lige kunne spare op til 2'eren til når det udkommer ;-) Tak for dit svar ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Destiny 2 Beta

Indlægaf citysleeps » 3. sep 2017 13:48

Måske vi kan ændre overskriften på denne tråd til bare at være Destiny 2? Så behøver vi ikke at oprette endnu en tråd :- )

Jeg er klar fra d. 6 8)
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Destiny 2 Beta

Indlægaf koopi » 3. sep 2017 16:06

Det bliver så godt! :D let the exploring begin!
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Destiny 2 Beta

Indlægaf A42Merlin » 4. sep 2017 08:29

Er det stadig kun 3-player coop :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Destiny 2 Beta

Indlægaf WEZL_DK » 4. sep 2017 15:21

A42Merlin skrev:Er det stadig kun 3-player coop :)


Historie missioner, strikes og patrols er 3 player.

Raid er 6 player.

ALT PVP er 4v4.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron