Xboxlife forum

Bulletstorm xbox one

Snak om first-person-shooter spil.

Bulletstorm xbox one

Indlægaf livekiller92 » 17. jan 2017 22:33

Halløj
Ved ikke om der er andre som har spillet dette sjove og anderledes spil på xbox 360.

Så vidt jeg kan se skal det udkomme igen på xbox One til april er der andre som er vilde med det?
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup

+1

Re: Bulletstorm xbox one

Indlægaf Mysticurse » 17. jan 2017 23:40

Jeg er mega vild med det, syntes det var et fedt spil. Dog er jeg ikke til online delen af det, den syntes jeg var alt for ensformigt, fordi det bare var sådan nogle små "arenaer" hvor fjenderne bare blev ved med at komme.

Spillede det online for få måneder siden sammen med en ven, og vi blev bare mega skuffet. Vi havde jo regnet med at vi skulle spille single player banerne igennem sammen, men nej.

Så det er noget jeg håber på de laver i det nye der kommer... men uanset hvad, så skal jeg have det når det udkommer, så jeg kan spille single player delen i det ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Bulletstorm xbox one

Indlægaf JohnH » 18. jan 2017 07:47

Fedt nok! Det har jeg totalt overset, var vild med det originale, der var nogle rigtig fede våben med i det spil, især sniperne :D

Der kommer en første livestream med det i morgen ser det ud til, så vidt jeg kan se kl 2300

https://twitter.com/bulletstorm?lang=da


JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron