Xboxlife forum

Battlefield 1

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield 1

Indlægaf Askinas » 30. aug 2016 18:33

Det er super godt :)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Battlefield 1

Indlægaf TheMadMan1 » 30. aug 2016 18:56

Hvordan får man Battlefield 1 beta,kan ikke finde den i Store?
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Re: Battlefield 1

Indlægaf JohnH » 30. aug 2016 19:13

TheMadMan1 skrev:Hvordan får man Battlefield 1 beta,kan ikke finde den i Store?


Venter til imorgen :wink:

Dem der spiller det nu har fået en 'insider' kode
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 1

Indlægaf BuBubbi » 30. aug 2016 21:17

Wow..
Som Call of Duty spiller siden Modern Warfare og op til i dag, og som en der aldrig rigtigt har brudt mig om Battlefield serien, må jeg nu sige at jeg glæder mig helt sindsygt til Battlefield 1.

Har spillet et par timer af Betaen, og hold nu fast hvor er det fedt at spille en god gammeldags krig.

Spiller mest som sniper og hold da fast hvor er det en tilfredsstillelse at snipe en rytter af sin hest på 300 meters afstand.

Hvis i endnu ikke har prøvet det, så giv jer selv den oplevelse!
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Battlefield 1

Indlægaf Slimjay DK » 30. aug 2016 21:45

Jeg er ikke imponeret. Der er ganske enkelt alt for mange snipers. Efter 20 min. bliver det møg kedeligt at spille, når man gang på gang i de store åbner områder bliver snipet af en camper på et bjerg ....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Battlefield 1

Indlægaf DanniLaursen » 30. aug 2016 22:08

Selvfølgelig hvis man ikke er i dækning, så ryger man ned
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555

+1

Re: Battlefield 1

Indlægaf Slimjay DK » 30. aug 2016 23:47

DanniLaursen skrev:Selvfølgelig hvis man ikke er i dækning, så ryger man ned


Det kan til tider være svært at være i dækning når man løber rundt i noget der minder om en ørken :lol: Men ja, man skal vel bare være hurtigt og søge mod toppen, så campe der med sin sniper, og nakke folk fra en afstand der gør at de ikke aner hvem de blev skudt af ... Så kan man respawne og blive skudt igen og igen. Man kan også nappe en kampvogn som må være lavet ud af pap, for de holder ikke til meget.

Jeg giver det en chance til i morgen og så må vi se om jeg ændre holdning :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Battlefield 1

Indlægaf trigger » 31. aug 2016 05:30

Jeg syntes det er rigtig godt :-) og snipere har jeg nu ikke det store problem med... Hvis de begynder at blive træls så er det bare op på hesten og sabel tid ! Haha
Tanks er også rigtig nice og fedt man selv kan repair dem inde fra :-)
Klart at ved en light tank vs heavy tank så er der stor risiko for at light taber :-)

Glæder mig mega meget til det fulde spil så man kan gejle sine våben :-)!
trigger
Niveau 4
 
Indlæg: 475


Re: Battlefield 1

Indlægaf il gigolo » 31. aug 2016 08:34

Kan I finde betaen? Den burde være tilgængelig for alle på nuværende tidspunkt. Jeg er syg i dag, så jeg ville lige smugkigge på det fra min sofa...
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Re: Battlefield 1

Indlægaf JohnH » 31. aug 2016 09:02

il gigolo skrev:Kan I finde betaen? Den burde være tilgængelig for alle på nuværende tidspunkt. Jeg er syg i dag, så jeg ville lige smugkigge på det fra min sofa...


https://www.microsoft.com/da-dk/store/p ... 065l19q5wz
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 1

Indlægaf Slimjay DK » 31. aug 2016 10:53

il gigolo skrev:Kan I finde betaen? Den burde være tilgængelig for alle på nuværende tidspunkt. Jeg er syg i dag, så jeg ville lige smugkigge på det fra min sofa...



Jeg er syg i dag :lol:

God bedring :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Battlefield 1

Indlægaf pongolle » 31. aug 2016 11:30

Det lover okay...

Andre der kender til følelsen af, at Battlefield serien ikke føles så smooth i gameplayet? Syntes altid det har haltet en del efter Call of duty hvad det angår.. Det føles bare lidt mere groft og "hakkende", og jeg har betydeligt sværere ved at ramme folk i BF end i COD.

Syntes man bruger betydeligt længere tid på, at få skudt sig ind, især forholdsvis sikre kills, på lidt afstand, hvor modstanderen endnu ik har opdaget een, kan man fucke helt op, og ende med at blive dræbt selv...
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: Battlefield 1

Indlægaf JohnH » 31. aug 2016 11:45

pongolle skrev:Det lover okay...

Andre der kender til følelsen af, at Battlefield serien ikke føles så smooth i gameplayet? Syntes altid det har haltet en del efter Call of duty hvad det angår.. Det føles bare lidt mere groft og "hakkende", og jeg har betydeligt sværere ved at ramme folk i BF end i COD.

Syntes man bruger betydeligt længere tid på, at få skudt sig ind, især forholdsvis sikre kills, på lidt afstand, hvor modstanderen endnu ik har opdaget een, kan man fucke helt op, og ende med at blive dræbt selv...


Jeg synes det er en smule bedre end BF4, havde håbet lidt mere på bevægelses-hastigheden fra Hardline, men det går nok :D
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 1

Indlægaf pongolle » 31. aug 2016 11:47

JohnH skrev:
pongolle skrev:Det lover okay...

Andre der kender til følelsen af, at Battlefield serien ikke føles så smooth i gameplayet? Syntes altid det har haltet en del efter Call of duty hvad det angår.. Det føles bare lidt mere groft og "hakkende", og jeg har betydeligt sværere ved at ramme folk i BF end i COD.

Syntes man bruger betydeligt længere tid på, at få skudt sig ind, især forholdsvis sikre kills, på lidt afstand, hvor modstanderen endnu ik har opdaget een, kan man fucke helt op, og ende med at blive dræbt selv...


Jeg synes det er en smule bedre end BF4, havde håbet lidt mere på hastigheden fra Hardline, men det går nok :D


Men du kan godt følge, hvad jeg mener?

Er der evt nogle indstillinger, man selv kan foretage sig, så det forbedrer "problemet"?

Skal dog også siges, jeg har været en del væk fra Fps genren, de sidste år. Fandt dog Titanfall okay underholdende, hvilket også kørte fuldstændig smooth, og upåklageligt. Så jeg er nok bare lidt rusten.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: Battlefield 1

Indlægaf Firephreakk » 31. aug 2016 12:19

Lidt tips fra Reddit:

For console users who are unable to change the resolution scaling like you can on PC, here are some ways to improve your beta experience.
Go into options, video:
reduce or completely disable motion blur (this makes a dramatic difference)
increase your field of view (FOV).
These may seem like simple or small things to do, but I've found that they make the beta graphics so much clearer and crisp on Xbox One. Should do the same for PlayStation 4. Enjoy!


I recommend trying Uniform Soldier Aiming.
It keeps the aiming speeds consistent rather than adjusting for target distance and such. I find it to be way easier to work with and used it back in BF4 and Hardline.
It all comes down to personal preference though.
Quick side note; if you enable this, get ready to immediately drop your aiming sensitivity. Since the rate is constant, it will feel much faster than normal. In order to avoid pause menu lag, go ahead and reduce your sensitivity by 5-10% after enabling Uniform Soldier Aiming


Jeg ved ikke om det har interesse at tweake grafikken eller sensitivity for jer, men jeg vil da lige prøve de to ting, når jeg kommer hjem.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron