Xboxlife forum

Battlefield 1

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield 1

Indlægaf Mike JezZ » 5. sep 2016 09:01

Juulsbjerg skrev:Jeg er blevet ret selvsikker i flyene. Mine seneste to kampe har været 42-1 sammenlagt. Er der et sted man kan se stats?

'en anden ting i måske kan hjælpe en ny konsolbruger med. Jeg kan se at der er to følgere på min profil. Er det folk der har ansøgt mig som ven, og hvis det er tilfældet, skal jeg så følge tilbage?'


Ja og ja :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Battlefield 1

Indlægaf Skillfulsheep » 5. sep 2016 09:08

Juulsbjerg skrev:Jeg er blevet ret selvsikker i flyene. Mine seneste to kampe har været 42-1 sammenlagt. Er der et sted man kan se stats?

'en anden ting i måske kan hjælpe en ny konsolbruger med. Jeg kan se at der er to følgere på min profil. Er det folk der har ansøgt mig som ven, og hvis det er tilfældet, skal jeg så følge tilbage?'


Du kan logge ind på Battlefields officielle side og se dine stats. Der kan du også købe våben, som du ikke kan købe in-game (af en eller anden underlig grund) - for war-marks eller hvad det nu er de hedder.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Battlefield 1

Indlægaf Macheta » 5. sep 2016 09:35

Juulsbjerg skrev:
Macheta skrev:
Juulsbjerg skrev:Hej derude. Jeg har lige købt min første konsol i dag, og jeg er noget imponeret over den lille maskine! Eventuelt nogle der er klar på lidt Beta i aften? I kan finde mig under navnet: Juulsbjerg :)

Mojn


Mojn siger du,

Hvor fra i Sønderjylland er du fra, my fellow man?

Opvokset i Emmerlev, har dog været bosat i Århus og Horsens de sidste 10 år.


Fedt, fedt! :D
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Battlefield 1

Indlægaf JohnH » 5. sep 2016 09:44

Skillfulsheep skrev:
Juulsbjerg skrev:Jeg er blevet ret selvsikker i flyene. Mine seneste to kampe har været 42-1 sammenlagt. Er der et sted man kan se stats?

'en anden ting i måske kan hjælpe en ny konsolbruger med. Jeg kan se at der er to følgere på min profil. Er det folk der har ansøgt mig som ven, og hvis det er tilfældet, skal jeg så følge tilbage?'


Du kan logge ind på Battlefields officielle side og se dine stats. Der kan du også købe våben, som du ikke kan købe in-game (af en eller anden underlig grund) - for war-marks eller hvad det nu er de hedder.


Jep, stats mm er her:
https://companion-api.battlefield.com/companion (virker vist kun på mobil)

Jeg har dog kunne købe alle våben der er tilgængelige, direkte i spillet.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 1

Indlægaf Skillfulsheep » 5. sep 2016 10:27

JohnH skrev:
Skillfulsheep skrev:
Juulsbjerg skrev:Jeg er blevet ret selvsikker i flyene. Mine seneste to kampe har været 42-1 sammenlagt. Er der et sted man kan se stats?

'en anden ting i måske kan hjælpe en ny konsolbruger med. Jeg kan se at der er to følgere på min profil. Er det folk der har ansøgt mig som ven, og hvis det er tilfældet, skal jeg så følge tilbage?'


Du kan logge ind på Battlefields officielle side og se dine stats. Der kan du også købe våben, som du ikke kan købe in-game (af en eller anden underlig grund) - for war-marks eller hvad det nu er de hedder.


Jep, stats mm er her:
https://companion-api.battlefield.com/companion (virker vist kun på mobil)

Jeg har dog kunne købe alle våben der er tilgængelige, direkte i spillet.


Fint :) Jeg hørte, at man kunne få adgang til nogle våben online, som ikke var mulige at købe ingame. Men så også, at der var kommet en lille opdatering forleden, så det kan være, at de har rettet op på det her.

*Vanvittigt tank skud iøvrigt, John. Du må have måbet lidt, da du så det røde omrids af tanken på den afstand.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Battlefield 1

Indlægaf JohnH » 5. sep 2016 10:41

Skillfulsheep skrev:
Fint :) Jeg hørte, at man kunne få adgang til nogle våben online, som ikke var mulige at købe ingame. Men så også, at der var kommet en lille opdatering forleden, så det kan være, at de har rettet op på det her.

*Vanvittigt tank skud iøvrigt, John. Du må have måbet lidt, da du så det røde omrids af tanken på den afstand.


Ja jeg var helt sikker på at det var en fejl i spillet, indtil jeg så Skaiaa's klip, han var også helt oppe at køre over det, både at han ramte mig og det var mig ud af alle .... :D
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 1

Indlægaf Skillfulsheep » 5. sep 2016 11:17

JohnH skrev:
Skillfulsheep skrev:
Fint :) Jeg hørte, at man kunne få adgang til nogle våben online, som ikke var mulige at købe ingame. Men så også, at der var kommet en lille opdatering forleden, så det kan være, at de har rettet op på det her.

*Vanvittigt tankskud iøvrigt, John. Du må have måbet lidt, da du så det røde omrids af tanken på den afstand.


Ja jeg var helt sikker på at det var en fejl i spillet, indtil jeg så Skaiaa's klip, han var også helt oppe at køre over det, både at han ramte mig og det var mig ud af alle .... :D
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Battlefield 1

Indlægaf Juulsbjerg » 5. sep 2016 12:44

Mit problem ligger i Zoom sensen. Hvis den er mærkbart højere end den normale sensitivitet, så har jeg et gevaldigt besvær med at ramme! Jeg kan ikke få den længere ned end 70%, men det er mere acceptabelt end de 100% den er sat til som standard. Det er jo noget mos hvis jeg kommer fra 35% og zoomer med våbnet i pressede situationer, hvor den automatisk går helt op på 100% sensitivitet!
Juulsbjerg
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: Battlefield 1

Indlægaf Frauleinholm » 5. sep 2016 14:37

Jeg får hentet spillet når jeg er hjemme i aften. Nogle der er klar på lidt spil?
Frauleinholm
Niveau 0
 
Indlæg: 38

Brugeravatar

Re: Battlefield 1

Indlægaf JohnH » 5. sep 2016 15:39

JohnH skrev:
Jep, stats mm er her:
https://companion-api.battlefield.com/companion (virker vist kun på mobil)

Jeg har dog kunne købe alle våben der er tilgængelige, direkte i spillet.


Dette link virker på pc

https://www.battlefield.com/career
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 1

Indlægaf Frauleinholm » 5. sep 2016 22:21

Sådan endte min aften så.
Billede
Frauleinholm
Niveau 0
 
Indlæg: 38

Brugeravatar
+3

Re: Battlefield 1

Indlægaf citysleeps » 6. sep 2016 08:46

Frauleinholm skrev:Sådan endte min aften så.


Heavy tank? :wink:
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Battlefield 1

Indlægaf Skillfulsheep » 6. sep 2016 09:06

citysleeps skrev:
Frauleinholm skrev:Sådan endte min aften så.


Heavy tank? :wink:


Hvis ikke den score er påvirket af et køretøj af en art, så er jeg mildest talt imponeret.
Selv i en heavy tank er det meget fornuftigt.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Battlefield 1

Indlægaf Frauleinholm » 6. sep 2016 10:53

Skillfulsheep skrev:
citysleeps skrev:
Frauleinholm skrev:Sådan endte min aften så.


Heavy tank? :wink:


Hvis ikke den score er påvirket af et køretøj af en art, så er jeg mildest talt imponeret.
Selv i en heavy tank er det meget fornuftigt.

Heavy tanks, jagerfly og en tur som Medic. Mit eneste kill blev et sammenstød med en andet fly. Vi kan godt blive enige om at diverse tanks og fly er OP, men det er også svært når man kan sidde i det samme fly i 22 minutter, uden at de i det mindste prøver at skyde mig ned. Det samme sker i Heavy tanks, der er INGEN der gør noget. Du får lov til at slage hele holdet gentagne gange.
Frauleinholm
Niveau 0
 
Indlæg: 38

Brugeravatar
+1

Re: Battlefield 1

Indlægaf JohnH » 6. sep 2016 16:10

Frauleinholm skrev:Heavy tanks, jagerfly og en tur som Medic. Mit eneste kill blev et sammenstød med en andet fly. Vi kan godt blive enige om at diverse tanks og fly er OP, men det er også svært når man kan sidde i det samme fly i 22 minutter, uden at de i det mindste prøver at skyde mig ned. Det samme sker i Heavy tanks, der er INGEN der gør noget. Du får lov til at slage hele holdet gentagne gange.


De skulle bare fordoble spawntiden på fly og kampvogne, det ville give mig mere tid til at skyde alle fjendens fly ned :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron