Xboxlife forum

Battlefield 1

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield 1

Indlægaf Skillfulsheep » 3. sep 2016 13:22

Frauleinholm skrev:
Skillfulsheep skrev:Har lige ramt level 20 og jeg er sgu godt underholdt. Betaen har da bestemt sine mangler og man oplever da løbende glitches mv., men overordnet set har jeg det sjovt med spillet. Mit største problem lige nu er tanks. Nej hvor er de da belastende og nærmest umulige at ødelægge - eller også har jeg bare ikke fundet ud af, hvordan man takler dem endnu.


Der findes jo antitank granater. Hvis du er sniper så har du T-bullets (tror jeg de hedder), som kan give op til 20 dmg per skud.


Det er helt korrekt. Jeg synes dog stadig de er OP. Lavede 18-2 i en tank, første gang jeg satte mig ind i en heavy...Og gang på gang er det dem, der sidder i tanken hele kampen, der ender ud i toppen - det er i hvert fald min erfaring.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Battlefield 1

Indlægaf Skillfulsheep » 3. sep 2016 13:23

koopi skrev:
Skillfulsheep skrev:Har lige ramt level 20 og jeg er sgu godt underholdt. Betaen har da bestemt sine mangler og man oplever da løbende glitches mv., men overordnet set har jeg det sjovt med spillet. Mit største problem lige nu er tanks. Nej hvor er de da belastende og nærmest umulige at ødelægge - eller også har jeg bare ikke fundet ud af, hvordan man takler dem endnu.

Tanks er lidt OP lige nu, ja. Fik en score på 37-0 i én tank i en kamp. Og en anden på 22-0, haha. Bare husk at reparere den lidt en gang i mellem! :D


Det er godt klaret. Så god er jeg ikke med tanken "endnu." Men man kan lave nogle høje sprees i dem ja.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Battlefield 1

Indlægaf Juulsbjerg » 3. sep 2016 19:12

Hej derude. Jeg har lige købt min første konsol i dag, og jeg er noget imponeret over den lille maskine! Eventuelt nogle der er klar på lidt Beta i aften? I kan finde mig under navnet: Juulsbjerg :)

Mojn
Juulsbjerg
Niveau 0
 
Indlæg: 16

+2

Re: Battlefield 1

Indlægaf Macheta » 3. sep 2016 22:28

Juulsbjerg skrev:Hej derude. Jeg har lige købt min første konsol i dag, og jeg er noget imponeret over den lille maskine! Eventuelt nogle der er klar på lidt Beta i aften? I kan finde mig under navnet: Juulsbjerg :)

Mojn


Mojn siger du,

Hvor fra i Sønderjylland er du fra, my fellow man?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Battlefield 1

Indlægaf Juulsbjerg » 4. sep 2016 08:26

Macheta skrev:
Juulsbjerg skrev:Hej derude. Jeg har lige købt min første konsol i dag, og jeg er noget imponeret over den lille maskine! Eventuelt nogle der er klar på lidt Beta i aften? I kan finde mig under navnet: Juulsbjerg :)

Mojn


Mojn siger du,

Hvor fra i Sønderjylland er du fra, my fellow man?

Opvokset i Emmerlev, har dog været bosat i Århus og Horsens de sidste 10 år.
Juulsbjerg
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: Battlefield 1

Indlægaf Blade Dk » 4. sep 2016 13:58

Pyha jeg syntes det er et svært spil.. for konstant høvl .
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Battlefield 1

Indlægaf Juulsbjerg » 4. sep 2016 14:29

Blade Dk skrev:Pyha jeg syntes det er et svært spil.. for konstant høvl .

Nu kommer jeg lige fra en computer, men det er godt nok svært for mig at ramme! Den riffel som Medic-klassen har, den er umulig. Jeg sidder 85 procent at tiden i fly og høster kills.
Juulsbjerg
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: Battlefield 1

Indlægaf Blade Dk » 4. sep 2016 16:08

Sys jeg har været en ret habil bf spiller på konsol men bf1 er umuligt.. kan være det ændre sig i den fulde udgave
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Battlefield 1

Indlægaf Theis Jensen » 4. sep 2016 16:08

Jeg er pt i level 42, og jeg elsker seriøst dette spil. Jeg nyder bl.a. at bruge tank, men samtidig spiller jeg også meget som assault, som gør det relativt let at nakke de andres tanks. At mine modstandere så er idioter til at bruge anti tank granater, at mines, AP sniper bullets mv. Gør kun mine scorer bedre, når jeg bruger tanks. Det kan virkeligt godt mærkes, at mange spiller lonewolf, for ellers er tanks utroligt lette at smadre.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Battlefield 1

Indlægaf Askinas » 4. sep 2016 16:36

Er serverne oppe endnu? Kan ikke komme online nemlig :(
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Battlefield 1

Indlægaf JohnH » 4. sep 2016 16:40

Min modstander Skaiaa havde bare verdens heldigste kampvognskud, han forsøgte at ramme et fly, men ramte mig der kom rendende igennem ørkenen ..... på den anden side af klipperne.

http://xboxclips.com/Skaiaa/4af2c398-4f ... 78d2/embed

Er ved at blive rigtig glad for dette spil, våbnene, lydene m.m. alt virker bare rigtigt godt.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Battlefield 1

Indlægaf Phimosis » 4. sep 2016 18:56

Nogen der kan forklare mig hvordan man får sit LMG op på 2 fod???
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 1

Indlægaf JohnH » 4. sep 2016 18:58

Phimosis skrev:Nogen der kan forklare mig hvordan man får sit LMG op på 2 fod???


Mener den gør det selv når du lægger dig ned og sigter med det.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 1

Indlægaf Juulsbjerg » 4. sep 2016 21:03

Jeg er blevet ret selvsikker i flyene. Mine seneste to kampe har været 42-1 sammenlagt. Er der et sted man kan se stats?

'en anden ting i måske kan hjælpe en ny konsolbruger med. Jeg kan se at der er to følgere på min profil. Er det folk der har ansøgt mig som ven, og hvis det er tilfældet, skal jeg så følge tilbage?'
Juulsbjerg
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: Battlefield 1

Indlægaf BulletEyeDk » 4. sep 2016 21:09

http://battlelog.battlefield.com plejer at have dine statistikker, men lige pt. har de i hvert fald intet relateret til BF1, det kommer formentlig nok først til ved release
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron