Xboxlife forum

Battlefield 1

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield 1

Indlægaf JohnH » 31. aug 2016 12:49

pongolle skrev:
JohnH skrev:
pongolle skrev:Det lover okay...

Andre der kender til følelsen af, at Battlefield serien ikke føles så smooth i gameplayet? Syntes altid det har haltet en del efter Call of duty hvad det angår.. Det føles bare lidt mere groft og "hakkende", og jeg har betydeligt sværere ved at ramme folk i BF end i COD.

Syntes man bruger betydeligt længere tid på, at få skudt sig ind, især forholdsvis sikre kills, på lidt afstand, hvor modstanderen endnu ik har opdaget een, kan man fucke helt op, og ende med at blive dræbt selv...


Jeg synes det er en smule bedre end BF4, havde håbet lidt mere på hastigheden fra Hardline, men det går nok :D


Men du kan godt følge, hvad jeg mener?

Er der evt nogle indstillinger, man selv kan foretage sig, så det forbedrer "problemet"?

Skal dog også siges, jeg har været en del væk fra Fps genren, de sidste år. Fandt dog Titanfall okay underholdende, hvilket også kørte fuldstændig smooth, og upåklageligt. Så jeg er nok bare lidt rusten.


Ja kan jeg godt, havde det lidt på samme måde i går aftes, synes jeg bevægede mig i slomo (gør jeg måske også) , men som Firephreakk skriver, så er der rigtig mange indstillingsmuligheder i spillet, så jeg skal også hjem og tweake lidt 8)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 1

Indlægaf citysleeps » 31. aug 2016 13:35

JohnH skrev:
pongolle skrev:
pongolle skrev:Det lover okay...

Andre der kender til følelsen af, at Battlefield serien ikke føles så smooth i gameplayet? Syntes altid det har haltet en del efter Call of duty hvad det angår.. Det føles bare lidt mere groft og "hakkende", og jeg har betydeligt sværere ved at ramme folk i BF end i COD.

Syntes man bruger betydeligt længere tid på, at få skudt sig ind, især forholdsvis sikre kills, på lidt afstand, hvor modstanderen endnu ik har opdaget een, kan man fucke helt op, og ende med at blive dræbt selv...



Men du kan godt følge, hvad jeg mener?

Er der evt nogle indstillinger, man selv kan foretage sig, så det forbedrer "problemet"?

Skal dog også siges, jeg har været en del væk fra Fps genren, de sidste år. Fandt dog Titanfall okay underholdende, hvilket også kørte fuldstændig smooth, og upåklageligt. Så jeg er nok bare lidt rusten.


Ja kan jeg godt, havde det lidt på samme måde i går aftes, synes jeg bevægede mig i slomo (gør jeg måske også) , men som Firephreakk skriver, så er der rigtig mange indstillingsmuligheder i spillet, så jeg skal også hjem og tweake lidt 8)


Det faktum at det er en Beta kan vel også have noget at sige? Performance bliver vel testet nu ift. at lave de nødvendige rettelser for det færdige produkt? Jeg synes da i hvert fald at menuer har været lidt hakkende og tidligere i dag gik spillet også i stå. Forhåbentlig er det ikke noget vi ser i det endelige spil..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Battlefield 1

Indlægaf SocomGriseNN » 31. aug 2016 18:59

Fedt spil indtil videre, jeg synes dog tanksne er alt for OP. De er ikke nemme og tage ud også kan de uden problem ramme de igennem bitte sprækker og på 1 km afstand.
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Battlefield 1

Indlægaf Skillfulsheep » 31. aug 2016 19:29

Så er der "can't connect to the EA server" - nogle mener, at det er Poodlecorp, der DDoS'er - andre mener bare, at serverne er overloaded.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Battlefield 1

Indlægaf pongolle » 31. aug 2016 19:50

Øv, havde lige gjort klar til et par timer med spillet..

Men tyder på alle ea servere er nede pt.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: Battlefield 1

Indlægaf trigger » 1. sep 2016 05:20

Prøve bare ca 10! Gange og så til sidst kom det :-)
Spillede da i halv anden time ca :-)
trigger
Niveau 4
 
Indlæg: 475


Re: Battlefield 1

Indlægaf ulikeme » 1. sep 2016 19:05

Har spillet det lidt på PC og PS4 og synes klart der er flere bugs på PC. Her er lidt gameplay fra mig: https://www.youtube.com/
ulikeme
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Ry


Re: Battlefield 1

Indlægaf SocomGriseNN » 1. sep 2016 20:28

ulikeme skrev:Har spillet det lidt på PC og PS4 og synes klart der er flere bugs på PC. Her er lidt gameplay fra mig: https://www.youtube.com/


Hvorfor har du ændret stemme i din video?
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Battlefield 1

Indlægaf Mike JezZ » 2. sep 2016 10:30

Fik prøvet det lidt. Mega fedt, men synes godt nok det er svært at ramme på konsol med semi automatiske rifler :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Battlefield 1

Indlægaf BulletEyeDk » 2. sep 2016 10:45

Har spillet et par runder.... virkelig fedt, det må jeg sige, men er det mig, eller er folk allerede voldsomt gode, ha ha... ;) syntes ikke jeg laver andet end at spawne...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Battlefield 1

Indlægaf JohnH » 2. sep 2016 11:25

BulletEyeDk skrev:Har spillet et par runder.... virkelig fedt, det må jeg sige, men er det mig, eller er folk allerede voldsomt gode, ha ha... ;) syntes ikke jeg laver andet end at spawne...


2 negative ting, sniperne har det alt for let på denne bane, og jeg hader at dø under en hest....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 1

Indlægaf BulletEyeDk » 2. sep 2016 12:34

Ja du kan have ret vedr. snipere, det havde jeg ikke tænkt på, så er det sgu nok derfor jeg klarer mig bedst når jeg endeligt får et sæde i en kampvogn, ha ha...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Battlefield 1

Indlægaf Skillfulsheep » 2. sep 2016 18:54

Har lige ramt level 20 og jeg er sgu godt underholdt. Betaen har da bestemt sine mangler og man oplever da løbende glitches mv., men overordnet set har jeg det sjovt med spillet. Mit største problem lige nu er tanks. Nej hvor er de da belastende og nærmest umulige at ødelægge - eller også har jeg bare ikke fundet ud af, hvordan man takler dem endnu.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Battlefield 1

Indlægaf Frauleinholm » 2. sep 2016 20:47

Skillfulsheep skrev:Har lige ramt level 20 og jeg er sgu godt underholdt. Betaen har da bestemt sine mangler og man oplever da løbende glitches mv., men overordnet set har jeg det sjovt med spillet. Mit største problem lige nu er tanks. Nej hvor er de da belastende og nærmest umulige at ødelægge - eller også har jeg bare ikke fundet ud af, hvordan man takler dem endnu.


Der findes jo antitank granater. Hvis du er sniper så har du T-bullets (tror jeg de hedder), som kan give op til 20 dmg per skud.
Frauleinholm
Niveau 0
 
Indlæg: 38

Brugeravatar

Re: Battlefield 1

Indlægaf koopi » 3. sep 2016 10:56

Skillfulsheep skrev:Har lige ramt level 20 og jeg er sgu godt underholdt. Betaen har da bestemt sine mangler og man oplever da løbende glitches mv., men overordnet set har jeg det sjovt med spillet. Mit største problem lige nu er tanks. Nej hvor er de da belastende og nærmest umulige at ødelægge - eller også har jeg bare ikke fundet ud af, hvordan man takler dem endnu.

Tanks er lidt OP lige nu, ja. Fik en score på 37-0 i én tank i en kamp. Og en anden på 22-0, haha. Bare husk at reparere den lidt en gang i mellem! :D
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster