Xboxlife forum

Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf TerrificFalcon » 8. mar 2017 19:08

Selvfølgelig er det lækkert, at de tilføjer de kort, der allerede er lavet. At det er til en højere pris end for NI ÅR siden er til gengæld ikke lækkert. Ni års gammelt indhold, inklusive en prisstigning. Man skal fandeme have lav selvrespekt for ikke at føle sig dårligt behandlet. At de så samtidig annoncerer mere nyt indhold gør mig harm - det er der jo ingen der vil have! Jeg vil bare gerne spille klassisk Call of Duty 4, jeg vil ikke have sabler og nye våben og spille det på åndssvage nye baner og kunne stikke folk i ryggen med en smadret ølflaske (det kan man faktisk i spillet nu!) eller få min pistol til at sige abelyde (det kan man ikke endnu), eller hvad de nu ellers finder på. Jeg vil bare spille Call of Duty 4 uden at blive skidt på.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf SocomGriseNN » 9. mar 2017 18:44

Havde i seriøst regnet med at et af verdens grådigste firmaer ville holde hvad de lovede og ikke tilføje nyt indhold til en serie de er ved at slå fuldstændig ihjel? Nej vel. De skal bare have så mange penge ud af folk som overhoved muligt.

Det skal dog siges at jeg synes det er fint de tilføjer nyt indhold til MWR. Det er dog grotesk man skal betale 15$ for 9-10 år gamle maps.
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron