Xboxlife forum

Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf wMikkel » 4. nov 2016 07:36

YOTAK. skrev:Jeg har brugt de 700 kr. på det og jeg kommer kun til at spille remastered


Det mange penge for en remastered #-o
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf Mike JezZ » 4. nov 2016 10:08

YOTAK. skrev:Jeg har brugt de 700 kr. på det og jeg kommer kun til at spille remastered


Av. Jeg ville hellere vente til når de solgte det separat :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf xsoenx » 4. nov 2016 11:03

Til jer der er interesseret. Så er begge spil oppe på Win10 storen (har også achievements )
Spillet er billigere der end på X1. Og hvis du køber fra den russiske store koster begge spil 240kr, eller 300 for den helt store pakke. At købe fra de forskelige regioner på Win10 virker på samme måde som på X1
(tjek den store tråd omkring det her)
viewtopic.php?f=1&t=91000&p=1325774#p1325774

Advarsel: Win10 versionen kan IKKE spille med X1 eller andre spiller på PC

https://www.microsoft.com/en-us/store/p ... 3aea2c73c1)(259740)(2542549)(UUwpUdUnU44703)()
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf CaptainKicker » 4. nov 2016 15:04

Jeg er ligeglad med prisen. HOLD KÆFT DET ER FEDT AT SPILLE MW1 IGEN!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf Zeanix » 4. nov 2016 15:50

Neej, Coolshop har sendt med noget DAO så jeg får først min kopi imorgen :(
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf Cena » 4. nov 2016 16:39

Hvordan kører det på XB1? Det kørte mere end halvskidt i går på PS4, men i dag er det lidt bedre. Det er noget sværere end jeg huskede det! Man kan ikke bare være 1 man army som i de nyere versioner :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf wMikkel » 4. nov 2016 17:58

Fatter simpelthen ikke man gider støtte Activisions tiltag og give 700 kr, kun for at spille Remastered.
Men okay, så skal man bare heller ikke brokke sig over den måde de gør det på.
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København

+3

Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf Major Oblivious » 4. nov 2016 19:15

YOTAK. skrev:Jeg har brugt de 700 kr. på det og jeg kommer kun til at spille remastered


Jeg har ikke engang installeret IW på min PS4 - har kun hentet/installeret MW Remastered.
Men det er fandme grimt når man har set de grafiske kræfter et GTX 1080 leverer.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf Theis Jensen » 4. nov 2016 22:09

xsoenx skrev:Til jer der er interesseret. Så er begge spil oppe på Win10 storen (har også achievements )
Spillet er billigere der end på X1. Og hvis du køber fra den russiske store koster begge spil 240kr, eller 300 for den helt store pakke. At købe fra de forskelige regioner på Win10 virker på samme måde som på X1
(tjek den store tråd omkring det her)
viewtopic.php?f=1&t=91000&p=1325774#p1325774

Advarsel: Win10 versionen kan IKKE spille med X1 eller andre spiller på PC

https://www.microsoft.com/en-us/store/p ... 3aea2c73c1)(259740)(2542549)(UUwpUdUnU44703)()


Så er det købt til den super gode pris. :)
Hvordan sætter man det i gang med downloade på xbox one? Den gik selv i gang med at downloade på min skod bærbar, men den er ikke i nærheden af at kunne spille det. Når jeg går ind på min xbox one står der stadig et beløb, så er lidt "lost", hehe. :(
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf Zeanix » 4. nov 2016 23:42

Theis Jensen skrev:
xsoenx skrev:Til jer der er interesseret. Så er begge spil oppe på Win10 storen (har også achievements )
Spillet er billigere der end på X1. Og hvis du køber fra den russiske store koster begge spil 240kr, eller 300 for den helt store pakke. At købe fra de forskelige regioner på Win10 virker på samme måde som på X1
(tjek den store tråd omkring det her)
viewtopic.php?f=1&t=91000&p=1325774#p1325774

Advarsel: Win10 versionen kan IKKE spille med X1 eller andre spiller på PC

https://www.microsoft.com/en-us/store/p ... 3aea2c73c1)(259740)(2542549)(UUwpUdUnU44703)()


Så er det købt til den super gode pris. :)
Hvordan sætter man det i gang med downloade på xbox one? Den gik selv i gang med at downloade på min skod bærbar, men den er ikke i nærheden af at kunne spille det. Når jeg går ind på min xbox one står der stadig et beløb, så er lidt "lost", hehe. :(


Infinite Warfare er så vidt jeg ved ikke play anywhere
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf Morten Skou » 5. nov 2016 00:13

Nope, det er det ikke :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf Sekspac » 5. nov 2016 09:00

Er det kun mig som oplever den sygeste lag compensation. Folk der dukker op efter de har skudt en, tømme hele magasiner og se på deres kill screen at jeg ikke skyder et eneste skud. Sidder på en 300/300 så trækker nok host hver gang
Sekspac
Niveau 3
 
Indlæg: 298


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf DeeKay » 5. nov 2016 09:38

Sekspac skrev:Er det kun mig som oplever den sygeste lag compensation. Folk der dukker op efter de har skudt en, tømme hele magasiner og se på deres kill screen at jeg ikke skyder et eneste skud. Sidder på en 300/300 så trækker nok host hver gang


Det har været en top top frustrerende aften. Vi er fem der har spillet sammen og flere af os sidder på 100/100 og 1000/1000 fiber linjer og det har hele aftenen lagget voldsomt og jeg ved ikke hvad der sker med det her spils hit detection men vi kommer lige fra Black Ops III hvor vi alle ligger pænt over 1,0-2,0 ca i K/D til nu at få solide bank i hver eneste runde. Det virker som om spillet ikke laver hit detection når man rammer folk osv.

Indtil videre er det super skuffende netkode de har lavet (trods alt ikke første gang de laver et COD)

Overskygger fuldstændig selve spillet som egentlig kan blive et ok spil
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf Theis Jensen » 5. nov 2016 13:40

Zeanix skrev:
Theis Jensen skrev:
xsoenx skrev:Til jer der er interesseret. Så er begge spil oppe på Win10 storen (har også achievements )
Spillet er billigere der end på X1. Og hvis du køber fra den russiske store koster begge spil 240kr, eller 300 for den helt store pakke. At købe fra de forskelige regioner på Win10 virker på samme måde som på X1
(tjek den store tråd omkring det her)
viewtopic.php?f=1&t=91000&p=1325774#p1325774

Advarsel: Win10 versionen kan IKKE spille med X1 eller andre spiller på PC

https://www.microsoft.com/en-us/store/p ... 3aea2c73c1)(259740)(2542549)(UUwpUdUnU44703)()


Så er det købt til den super gode pris. :)
Hvordan sætter man det i gang med downloade på xbox one? Den gik selv i gang med at downloade på min skod bærbar, men den er ikke i nærheden af at kunne spille det. Når jeg går ind på min xbox one står der stadig et beløb, så er lidt "lost", hehe. :(


Infinite Warfare er så vidt jeg ved ikke play anywhere


Spillet lå ellers under "xbox live" fanen på windows store, så gik da ud fra, at det var til xbox. Det synes jeg personligt virker misvissende. Ved nogen hvad mulighed for retur er? Det er trods alt købt lidt semi ulovligt med russiske giftcards på den russiske windows store. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf Zeanix » 5. nov 2016 15:34

Theis Jensen skrev:Spillet lå ellers under "xbox live" fanen på windows store, så gik da ud fra, at det var til xbox. Det synes jeg personligt virker misvissende. Ved nogen hvad mulighed for retur er? Det er trods alt købt lidt semi ulovligt med russiske giftcards på den russiske windows store. :)


Microsoft support plejer at være ret cool, jeg fik hjælp til Dragon Ball Xenoverse 2, hvor mit pre order stuff ikke virkede. Jeg købte Xenoverse i US store, men for supporten var det ikke noget problem.
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster