Xboxlife forum

Hvad synes i om det nye "Hitman"?

Snak om first-person-shooter spil.

Hvad synes i om det nye "Hitman"?

Indlægaf Theis Jensen » 12. mar 2016 11:46

Hej alle

Hvad synes i om det nye Hitman?

Personligt har jeg ikke spillet så meget endnu, men er indtil videre virkeligt positiv over, at det virker som om at de har set mere i retning af hitman 2 og blood money. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Hvad synes i om det nye "Hitman"?

Indlægaf Morten Skou » 12. mar 2016 12:06

Jeg synes at det er ret underholdende og har gennemført den del af historien som er med her i starten.

... men der er også nogle småfejl i det som feks.:
- Spillet er crashet for mig en enkelt gang (blev heldigvis reddet af autosave, som virker ganske fint)
- Når man henter det nye indhold, så skal man genstarte hele spillet, før det bliver tilgængeligt

Elsker måden med, at der er mange forskellige måder at gennemføre en mission på. I teorien kan man køre ren Rambo-stil og skyde hele lortet, eller man kan vælge at snige - eller en kombination.

Er i gang med nogle contracts :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Hvad synes i om det nye "Hitman"?

Indlægaf Xozzi » 12. mar 2016 12:09

Synes også det virker virkelig lovende! Men lidt ærgeligt de har valgt at hukke det op i 6(?) dele.. Ville gerne bare spille hele spillet, da det virker lidt svært at fordybe sig i et spil med én enkelt bane..

Tror jeg venter til næste måned med at gå helt amok i det, så der er lidt flere våben og muligheder man kan unlocke :)
Xozzi
Niveau 1
 
Indlæg: 62
By: Varde


Re: Hvad synes i om det nye "Hitman"?

Indlægaf Morten Skou » 12. mar 2016 12:41

Det er irriternede, når man er LIGE ved at komme igennem en mission, og man så fejler lige til sidst :(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Hvad synes i om det nye "Hitman"?

Indlægaf Theis Jensen » 12. mar 2016 12:58

Morten Skou skrev:Det er irriternede, når man er LIGE ved at komme igennem en mission, og man så fejler lige til sidst :(


Save, save og save. Det er mit råd, haha. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Hvad synes i om det nye "Hitman"?

Indlægaf Morten Skou » 12. mar 2016 12:59

Det kan man ikke i Escalation missionerne tror jeg ?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Hvad synes i om det nye "Hitman"?

Indlægaf Morten Skou » 12. mar 2016 17:46

Prøvede lige en af de "featured contracts" :D

Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Hvad synes i om det nye "Hitman"?

Indlægaf Sanxion » 13. mar 2016 18:42

Den første dag og aften med spillet var genialt.
Jeg har glædet mig som et lille barn til endnu et Hitman spil og har som så mange andre været med på vognen fra den spæde begyndelse.

Skuffelsen på dag 2 og idag vil derimod ingen ende tage. Misforstå mig endelig ikke, jeg elsker spillet....når jeg altså ikke lige bliver disconnected f.eks. midt i en kontrakt.

Disconnected bliver jeg nemlig mindst én gang hvert 10. minut som det er lige nu. Jeg håber det er noget, der bliver fikset.
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Hvad synes i om det nye "Hitman"?

Indlægaf Morten Skou » 13. mar 2016 18:46

Jeg har kun oplevet at blive disconnected en gang, og det var i går, der virkede det til at hele servicen var nede i små 15 minutter ... absolut ikke nogle problemer i dag, og jeg har alligevel haft HITMAN kørende i omkring 5 timer i træk.

Edit: Det skulle jeg så aldrig have skrevet, nu røg jeg også af i dag :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron