Xboxlife forum

Nyt multiplayer spil

Snak om first-person-shooter spil.

Nyt multiplayer spil

Indlægaf Mejerx » 23. dec 2015 13:42

Jeg går og overvejer at købe et nyt FPS multiplayer spil, et man lige kan samle op to timer her og der.

Jeg føler Rainbow six siege og Halo 5 Guardians er min stil (ved godt de ikke helt kan sammenlignes).
Eftersom jeg ikke gider at bruge tid eller penge på mere end ét spil, så er jeg nødt til at vælge enten det ene eller andet spil.

Hvad er jeres erfaring med et eller begge af spillene, er der gang i multiplayer delen, er Siege for "småt" og Halo for overfladisk, Hvordan er det mht. unlocks og er microtransactions et problem osv. osv. Jeg har mange spørgsmål, men hovedpointen er, at jeg skal overtales til det ene frem for det andet ;)

På forhånd tak og glædelig jul! :D
Mejerx
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Nyt multiplayer spil

Indlægaf BulletEyeDk » 23. dec 2015 13:59

Siege er efter min mening virkelig godt - du har aldrig to runder der er ens, da hver enkelt figur har sine specielle evner.

Det sammenholdt med folks forskellige tilgang til hvordan man kan angribe eller forsvare et sted gør, at det hele er meget uforudsigeligt.

Hvis du går til spillet i den tro, at du kan rende rundt som i COD, så bør du ikke vælge det, her kommer man længst, hvis man spiller med en kammerat eller flere, og kan kommunikere og samtidig have en taktik der holder.

Desværre er der stadig lidt knas med serverne, man kan spille, men nogle gange tager det lidt lang tid at finde en kamp...

Jeg syntes ikke Siege er for småt, dog kunne der sagtens have været flere offline situationer, men tro mig - de situationer der er, er ikke lige overstået på 1-2 timer, det er virkelig svært...

Online delen holder, det kan godt være der ikke er mange maps/lokationer, men i og med man ikke selv kan bestemme hvilke lokationer man vil spille bliver man tvunget til at spille alle, og jeg har langt fra styr på alle lokationer endnu, selv efter små 10-12 timers online spil.

EDIT: Halo5 er også et godt spil, det har jeg dog ikke rørt meget, da det i mindre grad er mig - men det er stadig et godt spil, andre må komme med et dybere skriv om det
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Nyt multiplayer spil

Indlægaf Mike JezZ » 23. dec 2015 14:04

Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron