Xboxlife forum

Hvilke(t) FPS spil skal du have i år

Snak om first-person-shooter spil.

Hvilke(t) FPS spil skal du have i år

Afstemning sluttede 31. dec 2015 14:23

Halo 5: Guardians
21
30%
Call of Duty: Black Ops III
10
14%
Fallout 4
17
24%
Star Wars Battlefront
18
25%
Rainbow Six Siege
4
6%
Hvad med <indsæt titel>?
1
1%
 
Afgivne stemmer : 71

Re: Hvilke(t) FPS spil skal du have i år

Indlægaf Zt3pH » 12. okt 2015 09:34

Tror også jeg hopper på Star Wars.
Har ikke selv haft tid til at prøve betaen, men må da sige at de meldinger der kommer lyder meget mere lovende end jeg havde håbet på
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Hvilke(t) FPS spil skal du have i år

Indlægaf tue69 » 12. okt 2015 09:44

Jeg springer over samtlige herover.

Halo serien er jeg færdig med, den siger mig ikke noget og ejer ikke en Xbox One.

Black Ops III ser lige så skrækkeligt ud som Advanced Warfare

Fallout 4 er lokkende, men ikke noget jeg behøver på release.

Star Wars betaen sagde mig ikke noget. Den var flot, men det virkede meget generisk.

Rainbow Six Siege, måske, men venter på anmeldelser.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Hvilke(t) FPS spil skal du have i år

Indlægaf Skillfulsheep » 12. okt 2015 10:28

...
Senest rettet af Skillfulsheep 12. okt 2015 10:37, rettet i alt 1 gang.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Hvilke(t) FPS spil skal du have i år

Indlægaf Skillfulsheep » 12. okt 2015 10:33

tue69 skrev:Black Ops III ser lige så skrækkeligt ud som Advanced Warfare


Prøvede du beta'en? For jeg kan garantere dig for, at det på ingen måde er det samme som AW (I modsætning til i AW så virker killstreaks, kampene foregår på jorden og vi er tilbage ved et 3-lane map design).
Nåede at spille beta'en mere på de 4-5 dage den var ude end jeg har rørt AW siden release.
Nogle har beklageligvis erfaret problemer med hit detection igen igen (...host...IkkNico....host :? ), men det var bestemt ikke et ødelæggende element for mig, da jeg sjældent oplevede det som et problem.
Senest rettet af Skillfulsheep 12. okt 2015 10:37, rettet i alt 1 gang.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Hvilke(t) FPS spil skal du have i år

Indlægaf IkkNico » 12. okt 2015 10:37

Skillfulsheep skrev:Nogle har beklageligvis erfaret problemer med hit detection igen igen (...host...IkkNico....host :? )

Jeg synes da jeg leverede video beviser (både for BO3 og AW), men ellers er jeg enig. BO3 er absolut ikke som AW. Super baner og super tempo
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Hvilke(t) FPS spil skal du have i år

Indlægaf Skillfulsheep » 12. okt 2015 10:39

IkkNico skrev:
Skillfulsheep skrev:Nogle har beklageligvis erfaret problemer med hit detection igen igen (...host...IkkNico....host :? )

Jeg synes da jeg leverede video beviser (både for BO3 og AW), men ellers er jeg enig. BO3 er absolut ikke som AW. Super baner og super tempo


Det gjorde du bestemt - min reference til dig var heller ikke pga. at jeg betvivlede dine oplevelser med spillet :) Mest fordi at jeg ved, at du nok ville være ligeså hyped på spillet som undertegnede, hvis ellers det ville køre optimalt hos dig.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Hvilke(t) FPS spil skal du have i år

Indlægaf IkkNico » 12. okt 2015 10:49

Fair nok, jeg kan også være et forpulet brokkehovede. Jeg skal i hvert fald have et eller andet online skydespil i år, og Halo 5 fører lige nu.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Hvilke(t) FPS spil skal du have i år

Indlægaf tue69 » 12. okt 2015 11:01

Skillfulsheep skrev:
tue69 skrev:Black Ops III ser lige så skrækkeligt ud som Advanced Warfare


Prøvede du beta'en? For jeg kan garantere dig for, at det på ingen måde er det samme som AW (I modsætning til i AW så virker killstreaks, kampene foregår på jorden og vi er tilbage ved et 3-lane map design).
Nåede at spille beta'en mere på de 4-5 dage den var ude end jeg har rørt AW siden release.
Nogle har beklageligvis erfaret problemer med hit detection igen igen (...host...IkkNico....host :? ), men det var bestemt ikke et ødelæggende element for mig, da jeg sjældent oplevede det som et problem.


Nej jeg indrømmer at jeg fuldstændig har dømt spillet ude alene på baggrund af trailere. Jeg er bare ikke meget for det futuristiske Titanfall-lignende system med jetpacks og et gameplay der virker sindsygt opskruet i tempo.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Hvilke(t) FPS spil skal du have i år

Indlægaf Skillfulsheep » 12. okt 2015 11:13

IkkNico skrev:Fair nok, jeg kan også være et forpulet brokkehovede. Jeg skal i hvert fald have et eller andet online skydespil i år, og Halo 5 fører lige nu.


Halo 5 skal jeg også have fingre i umiddelbart efter det udkommer. Beklageligvis var MMC uspilleligt de første 2-3 måneder, så jeg er påpasselig med at købe 5'eren ved release. Håber dog på det bedste, da Halo er en af mine favorit spilserier :) Det kunne også være fedt med nogle turneringer i H5 på sigt (for Xboxlife-brugere) - ikke nødvendigvis med præmier osv., men bare for sjov :)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Hvilke(t) FPS spil skal du have i år

Indlægaf IkkNico » 12. okt 2015 11:19

Jeg har kun spillet Halo Reach fordi det var bundled med mine 360 Elite, så jeg skal også lige se nogle anmeldelser og noget gameplay før jeg beslutter mig endeligt
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Hvilke(t) FPS spil skal du have i år

Indlægaf Skillfulsheep » 12. okt 2015 11:28

IkkNico skrev:Jeg har kun spillet Halo Reach fordi det var bundled med mine 360 Elite, så jeg skal også lige se nogle anmeldelser og noget gameplay før jeg beslutter mig endeligt


Halo 2 og Halo 3 vil altid være mine favoritter - Men det er ikke kun pga. måden multiplayer etc. fungerede på. Det skyldes også den nostalgiske følelse jeg får af at spille dem - det bringer nemlig minder om det gamle danske Xbox community, hvor Dark X Crow, Zarfax, Chanozi, Nexus, Bateman, Rahbek, Military orb, Dahrup, Ismand blandt mange andre gjorde det til en fornøjelse at spille custom games. Reach var egentlig okay, men jeg manglede det konkurrencemæssige element (ranked gamemodes var erstattet med en sjov rating man fik hver uge...og det tiltalte mig ikke på samme måde). Vi må vist bare vente og se hvad H5 har at byde på - synes det ser interessant ud.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Hvilke(t) FPS spil skal du have i år

Indlægaf L1LL3MAND » 13. okt 2015 05:46

Åhhhh er så våd i trusserne nu :P

http://youtu.be/Rh_NXwqFvHc
...
L1LL3MAND
Niveau 0
 
Indlæg: 25
By: Taastrup


Re: Hvilke(t) FPS spil skal du have i år

Indlægaf Phimosis » 13. okt 2015 10:21

IkkNico du ender da med Bo3 igen i år, men i modsætning til de andre år, bliver det godt i år.

Må indrømme jeg havde dømt det spil ude, men efter beta'en så var jeg på, da det hos mig bare virkede 100%, et rigtig camper venligt spil, som passer perfekt til mig og mit LMG ;)

Så helt klar Bo3
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Hvilke(t) FPS spil skal du have i år

Indlægaf IkkNico » 13. okt 2015 12:09

Phimosis skrev:IkkNico du ender da med Bo3 igen i år, men i modsætning til de andre år, bliver det godt i år

Kan du ikke bare lade mig lyve for mig selv lidt endnu? :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Hvilke(t) FPS spil skal du have i år

Indlægaf Phimosis » 13. okt 2015 15:28

Det eneste der vil ske, hvis du ikke køber det med det samme IkkNico, er at jeg skal høre dig brokke dig over du er bagefter hele tiden ;)

Men jo undskyld :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron