Xboxlife forum

Destiny det værd, for The Taken King?

Snak om first-person-shooter spil.

Destiny det værd, for The Taken King?

Indlægaf Hudson » 17. sep 2015 15:04

Jeg får lidt en Halo vibe, når jeg ser gameplay fra The Taken King. Bla QL hos Giantbomb, synes jeg ser fedt ud. Men hvad med selve Destiny grundspillet? Er det præcis det samme spil med samme baner osv, som ved launch, eller har de osse forbedret det? Jeg har intet savegame længere til Destiny, så udsigten til bare at spille det samme spil jeg blev træt af dengang, tænder jeg ikke på. Heller ikke selvom jeg på et tidspunkt så bare kan hoppe videre til det super nye indhold i The Taken King, orker jeg ikke at gennemspille grundspillet, hvis det stadig bare er det samme, uden nogle reelle forbedringer.

Hvis man derimod har lavet en slags George Lucas på Destiny grundspillet og lavet en masse gode ting, så kunne jeg godt være frisk på en tur til.

Hvad mener I - er det det værd, for en nærmest noob, at starte igen fra begyndelsen i Destiny?
Hudson
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Re: Destiny det værd, for The Taken King?

Indlægaf Mike JezZ » 17. sep 2015 15:59

Hudson skrev:Men hvad med selve Destiny grundspillet? Er det præcis det samme spil med samme baner osv, som ved launch, eller har de osse forbedret det? Jeg har intet savegame længere til Destiny, så udsigten til bare at spille det samme spil jeg blev træt af dengang, tænder jeg ikke på.


De har fjernet en masse grundindhold fra spillet, hvor man skal ha købt TKK for at spille det.

Med andre ord - du har et mere skrabet grundspil nu end før. For at få de nye ændringer skal du købe TKK.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Destiny det værd, for The Taken King?

Indlægaf Clinkie » 18. sep 2015 15:19

Hvis du i bund og grund ikke kan lide Destiny, så får du absolut intet af at spille Taken King. De har omstruktureret en del og har blandt andet også større fokus på at fortælle en historie for en gangs skyld, men gunplayet er det samme, og du laver jo stadig bare strikes / crucible og raids. Hvis det ikke er noget for dig, så nej, så skal du ikke spille Destiny eller Taken King.

Som en sidenote, så er Taken King en pisse fed udvidelse, men det kræver også man kan lide Destiny :)
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron