Xboxlife forum

Forslag til shooter spil?

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Forslag til shooter spil?

Indlægaf Slimjay DK » 6. maj 2015 07:21

Jeg er også kørt træt i FC4 .. Det er et super flot spil, men jeg bliver bare træt af at løbe rundt i de samme omgivelser. Det samme gjorde sig gældende med FC3, det valgte jeg dog at gennemfører.

Wolfenstein The New Order er god underholdning :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Forslag til shooter spil?

Indlægaf Mike JezZ » 6. maj 2015 08:53

Slimjay DK skrev:Jeg er også kørt træt i FC4 .. Det er et super flot spil, men jeg bliver bare træt af at løbe rundt i de samme omgivelser. Det samme gjorde sig gældende med FC3, det valgte jeg dog at gennemfører.

Wolfenstein The New Order er god underholdning :)


Sådan har jeg det netop i spil som GTA V. Det bliver hurtigt trivielt, og jeg føler mig af en eller anden grund begrænset i GTA V.

Far Cry 4 derimod... Har kun spillet det i en 3-4 timer, men af det jeg har prøvet er jeg bestemt ikke blevet træt af det endnu. Det hjælper nok også at jeg snart har en co-op partner til det :D
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forslag til shooter spil?

Indlægaf pede B » 6. maj 2015 11:46

Godt tilbud på FC4 :) Kunne være man skulle overveje det, fik også 1000 i FC3 som i øvrigt var et super godt spil.

Et alternativ kan også være Destiny, der er begge dele i. Og man kan både spille alene og sammen med andre hvis det lyster..
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Forslag til shooter spil?

Indlægaf mrnybroe » 8. maj 2015 20:04

Mange tak for alle inputs
Tror jeg vil give mig i kast med Far Cry4....må sige grafikken er ret Nice.
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron