Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 15. jan 2016 11:44

You'll have a nice fucking day now :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 17. jan 2016 14:06

Hey-oooh! Min 2. Nuked Out jeg lige har fået :D Igen i Hardcore, pænt hurtig, 2;46 min fra første kill af.

Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 20. jan 2016 10:55



Min første nuclear i HP (i hvert fald i BO3) :)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 20. jan 2016 11:42

Nice mand, godt lavet :D Det er altid sjovt at spille imod folk der ikke fatter hvad der foregår. Kæft de var blinde nogle af dem :lol:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Black Ops 3

Indlægaf solo3300 » 24. jan 2016 13:13

http://xboxclips.com/SoLo+SydFuGleN/161 ... ddc96b43e5


Ripper er nu også meget underholdende
solo3300
Niveau 4
 
Indlæg: 304


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 24. jan 2016 18:19

solo3300 skrev:http://xboxclips.com/SoLo+SydFuGleN/161c2de1-90c0-4f95-83c5-9cddc96b43e5


Ripper er nu også meget underholdende


Lækkert lavet :) Det er sådanne moments man spiller for at opnå.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 24. jan 2016 18:38

solo3300 skrev:http://xboxclips.com/SoLo+SydFuGleN/161c2de1-90c0-4f95-83c5-9cddc96b43e5


Ripper er nu også meget underholdende


Hold da fest :D Godt gået.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 31. jan 2016 12:44

Fucking hell, endelig! Jeg hader snipere, jesus christ, det er det mest frustrerende jeg nogensinde har prøvet i et COD :lol:
Billede
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 31. jan 2016 18:09

Blauwy skrev:Fucking hell, endelig! Jeg hader snipere, jesus christ, det er det mest frustrerende jeg nogensinde har prøvet i et COD :lol:
Billede


Sniperne bliver også det værste for mig. Når man normalt smadrer rundt med en SMG, så kan man bare ikke tilpasse sin playstyle til at skulle bruge en sniper - det virker ekstremt stationært og kedeligt.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 31. jan 2016 19:06

Yep jeg havde samme problem med den, også dem jeg frygtede mest og udskudte Dark Matter læææænge fordi jeg bare ikke gad røre de fucking snipere. Det var helt klart den tid jeg nød mindst at spille i mine 10 dage. Det er bare irriterende og frustrerende, især med manglende aim assist.

MEN:
Jeg endte med at spille Core Dom eller Safeguard også bare preaime hotspots, døråbninger og de ruter folk normalt tager. Det var stadig en bitch at stå stille på afstand, men prøvede at gøre mig lidt mere mobil og rende lidt rundt. Jeg tabte dog 9/10 gunfights fordi det er næsten umuligt at quickscope i BO3, og jeg er bare straight up elendig til det hjalp ikke :P

Det bliver nemmere når man får Recon (og især Elo sight til Drakon) så kan man behandle dem lidt som en Sheiva. Det er helt bestemt et grind der vil noget. Følte lidt jeg sad med en negleklipper og hakkede små stumper af Mount Everest, det føltes så uoverskueligt at få 5-12 kills pr kamp. (Blev heldigvis bedre i sidste ende og kunne da gå positiv med et par kills her og der :mrgreen: )

Det er bare at gå igang med at grinde. Jeg startede Torsdag aften og havde diamond her søndag formiddag, men jeg havde også meget tid til at spille denne weekend.
Det er dog rart at vende tilbage til sine normale setups så man kan rushe som man plejer. Jeg droppede 52 kills i Hardcore Dom den første kamp jeg vendte tilbage efter det sniper helvede :lol:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 31. jan 2016 21:35

Jeg udskyder det også konstant og har ikke voldsomt meget tid at spille i, da jeg sidder med speciale og kun har et par timer eller tre at spille i om aftenen (+ det løse), så dem vil jeg helst bruge på noget sjovt. Har lige haft nogle timer hvor jeg har forsøgt at gå efter det, så har da fået SMG'erne færdiggjort og et par af AR'ene også. Tror ikke det kan beskrives meget bedre end negle-klipper-Mount-Everest-eksemplet, for det er præcis sådan jeg har det. Må vist bare bide det i mig og give det et forsøg. Hvor meget påvirkede det din KD?
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 31. jan 2016 22:30

Jeg har næsten 50K kills, så min KD faldt ikke helt så meget som jeg havde troet. Men den gik fra 1.78 til 1.73 og SPM fra 430 til 422 :) Ikke helt det store fald.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 1. feb 2016 06:35

Du burde huske at skrive en takketale til alle dem der har skulle høre på dit brok imens du spillede dem op Blauwy :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 1. feb 2016 08:37

Cena skrev:Du burde huske at skrive en takketale til alle dem der har skulle høre på dit brok imens du spillede dem op Blauwy :D


Haha, jeg overvejede det faktisk! Lige ved og næsten. Men så skulle jeg og takke Jesus og Maria for ikke at gå helt fra den mentalt, også bliver det lige lovligt omstændigt med en tale :mrgreen:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 1. feb 2016 09:05

Blauwy skrev:
Cena skrev:Du burde huske at skrive en takketale til alle dem der har skulle høre på dit brok imens du spillede dem op Blauwy :D


Haha, jeg overvejede det faktisk! Lige ved og næsten. Men så skulle jeg og takke Jesus og Maria for ikke at gå helt fra den mentalt, også bliver det lige lovligt omstændigt med en tale :mrgreen:


Det kan også være du skal købe en buket blomster til Sabine. Hun har ikke haft mulighed for at slukke headsettet og lade dig sidde og råbe og skrige :mrgreen: :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron