Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 15. feb 2016 19:17

Cena skrev:Haha ja der er fandme lang vej til 1000. Men tror jeg når det, medmindre jeg går totalt kold i spillet på et tidspunkt :D

Nice nok. Jeg har indtil videre Battery og Spectre so far. Mangler 1 enkelt 6x kills på Firebreaker, så ham har jeg også snart. Ved ikke lige hvor mange af de andre jeg gider at spille op, da jeg primært spiller med Kinectic armor eller Active camo. Men på et eller andet tidspunkt keder det mig nok og så spiller jeg andre op.

Går du efter Dark Matter Sheep?


Det må man sige. Det virker rimelig uoverskueligt at skulle derop, men er stor fan af at muligheden er der, da det giver noget at spille efter. Om jeg når derop ved jeg dog ikke. Lækkert nok - tror også jeg skal have gang i Firebreaker-fyren snart :) Hende med buen nægter jeg at få i guld...Har simpelthen ikke overskud til at nakke (eller rettere...forsøge at nakke) så mange med buen xD
Overvejer at få efter Dark Matter, men ud fra Blauwys erfaring med Dark Matter grind, så er jeg ikke sikker på at jeg gider (her tænker jeg primært på hans kommentarer til sniperne). Sniperne siger mig absolut intet, så det bliver en hård omgang at komme igennem dem :( Gør du? Eller du har måske allerede fået det? :)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 15. feb 2016 23:58

Sniper bliver fucking hell. Men nu er Blauwy altså også en sur kost!

Jeg er fuld gang med den. Har fået alle LMG, Shotguns og pistoler op i max lvl så de ikke bliver så slemme at skulle i gennem. Som sagt bliver det værste sniper og launchers da man skal finde cerberus eller talon. Der er altid kamp om at smadre det lort!
Men skal have den. Så har jeg noget at jagte. Men hold kæft et grind det bliver!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 16. feb 2016 11:45

Cena skrev:Sniper bliver fucking hell. Men nu er Blauwy altså også en sur kost!



Hov hov hov! En sur pose mysli, om jeg må bede!

Hvis jeg kan grinde diamond ud på snipere, så kan alle andre. Især jer to habile spillere. Det er et grind, men det kan lade sig gøre, man skal bare igennem dem. Blood thirsties er de værste, imo, men det er bare at holde ved så skal de nok komme :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 25. feb 2016 17:43

Jeg fik lige et nasty Mega Kill jeg blev nødt til at smide op og dele :D
Fuck jeg har ingen ide om hvordan jeg overlevede det :lol:

Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 25. feb 2016 20:06

Blauwy skrev:Jeg fik lige et nasty Mega Kill jeg blev nødt til at smide op og dele :D
Fuck jeg har ingen ide om hvordan jeg overlevede det :lol:



Lækkert lavet :) Var oppe på en Mega Kill med Kuda i HC forleden, men blev nakket af en teammate (han undskyldte dog) :(
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf koopi » 25. feb 2016 21:03

Fik lige Dark Matter her for en uges tid siden. De snipere der ... det tog sin tid. :P
Billede
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 26. feb 2016 10:23

koopi skrev:Fik lige Dark Matter her for en uges tid siden. De snipere der ... det tog sin tid. :P
Billede


Sweet. Tillykke. Jeg er i gang med sniper nu. Er i gang med challenges på SVG-100. Efter den mangler jeg kun drakon. Jeg blev sindsyg på P06 mand :p
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf koopi » 26. feb 2016 13:55

Cena skrev:
koopi skrev:Fik lige Dark Matter her for en uges tid siden. De snipere der ... det tog sin tid. :P
Billede


Sweet. Tillykke. Jeg er i gang med sniper nu. Er i gang med challenges på SVG-100. Efter den mangler jeg kun drakon. Jeg blev sindsyg på P06 mand :p

P06 er nok det dårligste våben i spillet. Dat feeling, når Chameleon blev unlocked! :P
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 2. mar 2016 13:31

Nogen af jer herinde der har haft held med at hente den nye map pack før tid?

https://www.reddit.com/r/CODZombies/com ... _x1_right/
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 2. mar 2016 17:52

BuBubbi skrev:Nogen af jer herinde der har haft held med at hente den nye map pack før tid?

https://www.reddit.com/r/CODZombies/com ... _x1_right/


Du skal kraftigt overveje, om du vil have den. Når først den er downloadet, så kan du ikke slå den fra igen (og du vil automatisk smides i puljen med dem der har DLC - selvom du sletter DLC fra din HDD). Har set flere youtubere der har starte nye accounts pga. ovenstående, da du simpelthen kommer mod bedre spillere i DLC-fragmententeringen. Og nix - har ikke haft held med det :)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 2. mar 2016 18:13

Skillfulsheep skrev:
BuBubbi skrev:Nogen af jer herinde der har haft held med at hente den nye map pack før tid?

https://www.reddit.com/r/CODZombies/com ... _x1_right/


Du skal kraftigt overveje, om du vil have den. Når først den er downloadet, så kan du ikke slå den fra igen (og du vil automatisk smides i puljen med dem der har DLC - selvom du sletter DLC fra din HDD). Har set flere youtubere der har starte nye accounts pga. ovenstående, da du simpelthen kommer mod bedre spillere i DLC-fragmententeringen. Og nix - har ikke haft held med det :)


Eftersom Treyarch er kongen af Zombie baner, og jeg elsker zombie-mode er der absolut ingen tvivl om hvorvidt jeg skal have det.. :wink:
Det kan kun gå for langsomt!
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Black Ops 3

Indlægaf Painmaster Zero » 6. mar 2016 11:40

Slettet
Senest rettet af Painmaster Zero 13. mar 2016 13:06, rettet i alt 1 gang.
Painmaster Zero
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 6. mar 2016 21:35

Gå væk fra mit C-flag! :lol:
https://gfycat.com/BetterJauntyGopher
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 7. mar 2016 10:44

Blauwy skrev:Gå væk fra mit C-flag! :lol:
https://gfycat.com/BetterJauntyGopher


Shiiit :) Har lige haft en uges pause fra BO3, men nu har jeg vist lyst til at spille lidt igen ;)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 7. mar 2016 12:15

Skillfulsheep skrev:
Blauwy skrev:Gå væk fra mit C-flag! :lol:
https://gfycat.com/BetterJauntyGopher


Shiiit :) Har lige haft en uges pause fra BO3, men nu har jeg vist lyst til at spille lidt igen ;)


Kom igang mand :D Gå efter den HC Nuclear :mrgreen:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron