Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 25. nov 2015 00:47

Blauwy skrev:Nico du skal til at spille noget hardcore, der dør folk bare når du rammer dem! Det er fandme lækkert. Cena og jeg har hygget os hele aftenen, uden at blive sure (jo jo den er god nok!)
Det kræver lidt mere koncentration, men det er fandme rart at kunne skyde på en mand først uden at risikere man bliver kneppet af lag comp.


Enig med Jacob. Det har været en sand fornøjelse her til aften. Det er rart endelig at mærke man faktisk er en god COD spiller igen. Jeg har lavet så mange kills på hurtige reaktioner hvor de dør fordi jeg faktisk rammer dem og skyder først. M8B7 eller hvad den hedder er skarpt til hardcore. Hold kæft jeg har lavet mange vilde kills med den i dag :D

Jeg er gået noget der minder om 1.60 her til aften hvilket svarer meget godt til mit niveau. Antallet af BS dueller kan nok tælles på én hånd efter 4+ timers spil.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 25. nov 2015 07:04

I den kommende weekend er der god chance for at få level'et en masse våben op.
Der er nemlig dobbelt våben XP.

Billede

Det starter torsdag kl. 19.00 og slutter mandag kl. 19.00.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 25. nov 2015 09:38

Så havde du ret Blauwy. Det var dobbelt weapon XP de lagde op til i message of the day.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 28. nov 2015 15:46

Jeg ved ikke om det er den større spillerbase (jeg har endnu ikke set et fransk eller britisk gamertag), eller jeg blivert lag comped, men shit BO3 er sjovt på PS4!

Alle, og jeg mener alle, mine skud connecter. Jeg vinder face-ups, får killstreaks, bærer holdet (nogle gange). tager chancer, spiller aggresivt, dummer mig (og dør), og sprinter generelt bare rundt på mappet med hovedet under armen, og har det hysterisk morsomt.

Alt det på den samme forbindelse jeg dårligt kan gå positiv på på XBO.
Min NAT er open (min PS4 er i DMZ), og forbundet via kabel, og alligevel har jeg som level 10 en kdr på 1.45 (den stiger stadig).

Spørgsmål: når countdown starter på 13, er man så host?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf ramlas » 28. nov 2015 16:14

Jeg kan slet ikke ikke finde et spil i lobbyen, både i går aftes og i dag
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 28. nov 2015 21:06

Hva helvede, så tror jeg da fandme det er svært at ramme andre - Target assist er slået fra hos mig??
Må lige se om det har nogen virkning
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 29. nov 2015 12:05

Det er helt vild en forskel den gør, kan jo pludselig ramme når jeg bevæger mig rundt :D

Fik lige prøvet smag nr 2 Vmp mener jeg den hedder, hold op et unfair våben, man skal jo ikke engang sigte særlig meget, bare løbe rundt og hip fire..... Nok derfor alle er så vilde med den
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf CvKM » 29. nov 2015 14:41

Grafisk synes jeg virkeligt ikke at det her spil er en perle. Jeg synes Advanced Warfare var meget flottere, men måske er det bare mig. Det bliver nok solgt ved endt singleplayer kampagne, som jeg i øvrigt heller ikke synes er videre fantastisk.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 29. nov 2015 15:12

Kender ikke rigtig AW men synes når jeg spiller Bo3, så er jeg virkelig underholdt, tænker faktisk ikke så meget over grafikken :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 29. nov 2015 16:21

Jeg har ikke rørt campaign i et CoD spil siden WaW. Campaign tiltaler mig med andre ord på ingen måde i CoD. Om det grafisk ser flot ud eller ej, er jeg efterhånden også blevet mere eller mindre ligeglad med (hvis blot det da ser rimelig fint ud), da det er gameplay'et der skal bære spillet for mig. Jeg hiver ofte gamle (som 10-15 år) spil frem og gennemfører dem - ganske enkelt fordi jeg er underholdt pga. gameplay/historien osv. AW var måske flottere grafisk, men gameplayet fangede mig på ingen måde - det gør det til gengæld i BO3 og derfor er jeg virkelig godt underholdt når jeg spiller :)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+3

Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 30. nov 2015 17:34

Nu har jeg flere gange oplevet, at modstanderen ikke dør, hvis jeg bruger melee på dem. Er det normalt? Eller er det fordi der er problemer?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 30. nov 2015 17:44

Morten Skou skrev:Nu har jeg flere gange oplevet, at modstanderen ikke dør, hvis jeg bruger melee på dem. Er det normalt? Eller er det fordi der er problemer?


2 slag forfra og 1 bagfra. Elsker det! Slut med at folk panic "knifer" en :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+2

Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 30. nov 2015 18:10

Ok det forklarer det jo, er faktisk enig i at det er fancy nok - hvis man altså ved det ;-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 30. nov 2015 19:14

Det fede er, at man får en ringen for ørene efter første slag forfra, ligfesom en rigtig god lussing lige på øret
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 30. nov 2015 20:15

Oh det er derfor den lyd kommer ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron