Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf Mike JezZ » 23. nov 2015 10:26

Cena skrev:Jeg er sku efterhånden træt af det spil her. Siden patch er 1/10 kampe fair. Jeg går mellem 0.70-1.0 hele tiden. Jeg kan ikke vinde en duel heads up mere. Det er så tydeligt på kill cams at mine våben ikke slår. Det er så lamt at man skal straffes for at sidde på en forbindelse med lav ping.

EDIT:
Lige pludselig i samme lobby er man udødelig og går 3.0 i KD.


Har det ikke været et problem i alle CoD spil?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 23. nov 2015 10:35

Har der været en opdatering her til morgen? (sidder på job)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf MrBruun » 23. nov 2015 11:00

IkkNico skrev:Har der været en opdatering her til morgen? (sidder på job)



Nej
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 23. nov 2015 11:17

Mike JezZ skrev:
Cena skrev:Jeg er sku efterhånden træt af det spil her. Siden patch er 1/10 kampe fair. Jeg går mellem 0.70-1.0 hele tiden. Jeg kan ikke vinde en duel heads up mere. Det er så tydeligt på kill cams at mine våben ikke slår. Det er så lamt at man skal straffes for at sidde på en forbindelse med lav ping.

EDIT:
Lige pludselig i samme lobby er man udødelig og går 3.0 i KD.


Har det ikke været et problem i alle CoD spil?


Jo. Men førhen handlede det bare om at finde en god lobby og så kunne man godt få flere runder hvor det kørte fornuftigt. Nu skifter det konstant og også gerne midt i kampene.
Selvom jeg ikke går op i min K/D mere er det frusterende at se hvordan det skifter hele tiden om skudene connecter eller ej.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 23. nov 2015 11:27

Man føler sig til grin når man får 3-4 hitmarkers for at modstanderen så vender sig om og skyder med et skud. Jeg ber til gud om vi en dag får et spil som ikke er connection baseret og kun går ud på skills.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 23. nov 2015 12:25

Har ikke spillet hele ugen, så den hentede en opdate her i dag - men nu hakker det helt vild og det virker som om de fleste ud over mig kan teleporter sig ud foran mig, så jeg ikke kan nå at skyde
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 23. nov 2015 12:41

Hvad er versionnummer?

de lavede også en update i sidste uge, hvor det hakkede første dag efter. Muligvis fordi serverne skal re-populeres. Det er trods alt arbejdsdag for en del mennesker i Europa, så måske er der lige nu langt mellem spillerne ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf MrBruun » 23. nov 2015 16:49

Hvor langt tid er der til 2 xp slutter?
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 23. nov 2015 18:06

Det slutter omkring kl 19.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 24. nov 2015 17:45

Oki forsøgte at spille igår, spille samme med 2 andre så vi var 3 i alt, vi fandt spil uden vente tid, og der var også andre danskere i spillet - men det hele gik ren IkkNico intet virkede, prøvede faktisk for første gang at opleve det med at skud bare forsvandt.

Gik i 7-35 et par gange, hvor efter vi bare stoppede.....
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf JohnH » 24. nov 2015 17:47

Ikke for at sige noget, men

Billede
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 24. nov 2015 18:18

Haha ja oki, det gjorde du sku ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 24. nov 2015 21:26

Jeg ryger meget med englændere og UK gamertags her til aften, og rigtig mange af dem svinger mellem 2-4 bars, og hakker rundt på banen. Heldigivis virker Youtube + VMP kombo'en stadig for mig i det store hele. Der er stadig nogle "interessante" face-offs, hvor min VMP taber til en AR på et par meters afstand, selv hvis jeg skyder først. Det er ellers der SMG'en skulle vinde (har jeg hørt)


Phimosis skrev:... men det hele gik ren IkkNico intet virkede, prøvede faktisk for første gang at opleve det med at skud bare forsvandt.

Gik i 7-35 et par gange, hvor efter vi bare stoppede.....

Jeg elsker en lillebitte smule, når det sker for andre herinde, og så tænker jeg på Johns gif ... Nej ikke dén gif ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf JohnH » 24. nov 2015 21:46

IkkNico skrev:Jeg ryger meget med englændere og UK gamertags her til aften, og rigtig mange af dem svinger mellem 2-4 bars, og hakker rundt på banen. Heldigivis virker Youtube + VMP kombo'en stadig for mig i det store hele. Der er stadig nogle "interessante" face-offs, hvor min VMP taber til en AR på et par meters afstand, selv hvis jeg skyder først. Det er ellers der SMG'en skulle vinde (har jeg hørt)


Phimosis skrev:... men det hele gik ren IkkNico intet virkede, prøvede faktisk for første gang at opleve det med at skud bare forsvandt.

Gik i 7-35 et par gange, hvor efter vi bare stoppede.....

Jeg elsker en lillebitte smule, når det sker for andre herinde, og så tænker jeg på Johns gif ... Nej ikke dén gif ;)


Billede

:wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 25. nov 2015 00:23

Nico du skal til at spille noget hardcore, der dør folk bare når du rammer dem! Det er fandme lækkert. Cena og jeg har hygget os hele aftenen, uden at blive sure (jo jo den er god nok!)
Det kræver lidt mere koncentration, men det er fandme rart at kunne skyde på en mand først uden at risikere man bliver kneppet af lag comp.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster

cron