Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 4. sep 2015 11:11

IkkNico skrev:
... Og prøver lige igen med denne her;
Kan man leje spil nogle steder i storkøbenhavn?


Man kan vel låne nogen på biblioteket? Kan vi da i hvert fald her i Odense.
Er det for at låne Black Ops 3 for at se om det er hvad jeg købe?

For det er nok svært og fået de nyeste spil, der er som regel en del ventetid før man kan få lov at låne dem.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 4. sep 2015 12:07

IkkNico skrev:
... Og prøver lige igen med denne her;
Kan man leje spil nogle steder i storkøbenhavn?


Nu ville jeg ikke være skide nervøs for at brænde inde med Black Ops 3 eller for at komme til at sælge med stort tab. Jeg var i dag ude og købe Ghosts til PS4, og måtte slippe 260 kr. på trods af det snart 2 år gammelt. Kunne have fået til 180 kr. på Coolshop, men havde ikke tålmodighed.

Hvis du køber til omkring 399-450 kr. som det nok kan finde til hos elgiganten, bilka mm. omkring release, så kan du sku nok sælge det til i hvert fald næsten samme pris på DBA, hvis du ikke gider det.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 4. sep 2015 14:35

BuBubbi skrev:Man kan vel låne nogen på biblioteket? Kan vi da i hvert fald her i Odense.
Er det for at låne Black Ops 3 for at se om det er hvad jeg købe?

Lige præcis.
Ville give det et par uger efter release, og så bruge en weekend på at finde ud af om det skal købes eller ej
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 7. sep 2015 18:31

Driftor plejer at have meget godt styr på sit shit.



Mest interessant for mig i den video, er hans snak omkring flinch, der er for voldsomt (ikke at jeg selv bemærkede det), og at det var svært at skelne venner fra fjender (det bemærkede jeg til gengæld). PS4 betaen føltes til tider som MW2, mens XBO betaen havde netværks- og lag problemer.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Dreiager » 7. sep 2015 21:52

Men det samme driftor der efter betaen brokkede sig over snipers uden ar have opdaget de fik et buff efter day 1...

..fedt, så hvis man ikke vil have lag skal man købe pa4
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 8. sep 2015 10:18

Dreiager skrev:Men det samme driftor der efter betaen brokkede sig over snipers uden ar have opdaget de fik et buff efter day 1...

..fedt, så hvis man ikke vil have lag skal man købe pa4

Det er Driftors påstand, men der er sikkert andre derude, der har en anden mening.

Jeg ved, at jeg vil være godt hjulpet, hvis det er nemmere at skelne venner fra fjender, og hvis flinch bliver nedjusteret (er stadig helt pjattet med Focus i Ghosts)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 8. sep 2015 10:56

Dreiager skrev:..fedt, så hvis man ikke vil have lag skal man købe pa4


Nu skal du lige huske det kun var en beta, og der kan stadig ske meget inden den endelige udgave kommer.

Men ja, det ser ud som om beta'en kørte bedst på PS4, men det betyder i hvert fald ikke i mit hoved at vi kan sige
at det endelige spil også vil køre bedst på PS4.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Black Ops 3

Indlægaf SocomGriseNN » 8. sep 2015 13:35

IkkNico skrev:
Dreiager skrev:Men det samme driftor der efter betaen brokkede sig over snipers uden ar have opdaget de fik et buff efter day 1...

..fedt, så hvis man ikke vil have lag skal man købe pa4

Det er Driftors påstand, men der er sikkert andre derude, der har en anden mening.

Jeg ved, at jeg vil være godt hjulpet, hvis det er nemmere at skelne venner fra fjender, og hvis flinch bliver nedjusteret (er stadig helt pjattet med Focus i Ghosts)


Nu har jeg set rigtig mange andre youtubere som siger det samme som Driftor, så noget sandhed er der nok i det, men som Bubbi siger er det kun en beta, så meget kan ske endnu inden udgivelse.
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Black Ops 3

Indlægaf wMikkel » 8. sep 2015 14:13

Der bliver fixet en hel del til udgivelsen.
Udover alt den information der er kommet fra betaen så bliver der jo stadig lavet test indenfor firmaets rammer.

Så der bliver rettet og fixet en hel del kan jeg sige.
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 8. sep 2015 15:53

historisk synes jeg sjældent der er den store gameplay forskel mellem beta og det færdige produkt. Både BF4, Hardline og MOH kan jeg da huske arvede nogle fejl fra betaen, som folk også forventede ville blive fikset.

Jeg tror mere en beta er til (fin-) justering af server infrastruktur mere end noget andet. Der er ikke mange koderrettelser efter en beta.

Hvis vi bruger BO3 som eksempel, så er betaen slut for 1½ uge siden, og Treyarch kan nu analysere på data og indberettede fejl (nemt 2 ugers arbejde, og sikkert meget mere). Disse fejl skal kategoriseres og prioriteres (1 uge minimum), og derefter rettes (1-2 uger), testes internt (2 uger +) og merges ind i master bygget. I et solskinscenarie hvor 10 fejl findes, analyseres, rettes, testes og bygges bruger vi 1 uge per øvelse (meget optimistisk), og så er der faktisk ikke mere tid, da spillet også skal i trykken og certificeres hos Sony og MS.

Activision laver sikkert "den billige" og udvikler helt frem til release, med forventing om at rette de mest graverende fejl i en day 1 patch.

Min pointe er, at der med ret stor sandsynlighed ikke bliver rettet i gameplay ting (som lc og hitboxes) pga manglende tid.

Efter release vil vi se en masse justeringer til våben serverside.


wMikkel skrev:Der bliver fixet en hel del til udgivelsen.
Udover alt den information der er kommet fra betaen så bliver der jo stadig lavet test indenfor firmaets rammer.

Så der bliver rettet og fixet en hel del kan jeg sige.

Du lyder som om du har en insider kilde, eller gætter du bare?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf wMikkel » 8. sep 2015 16:43

IkkNico skrev:
wMikkel skrev:Der bliver fixet en hel del til udgivelsen.
Udover alt den information der er kommet fra betaen så bliver der jo stadig lavet test indenfor firmaets rammer.

Så der bliver rettet og fixet en hel del kan jeg sige.

Du lyder som om du har en insider kilde, eller gætter du bare?


Det siger vel sig selv at de stadig finjusterer og fixer ting op til release samt efter release :)
Jeg er dog ikke ansat hos Treyarch, men Activision.
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 8. sep 2015 17:32

wMikkel skrev:Det siger vel sig selv at de stadig finjusterer og fixer ting op til release samt efter release :)
Jeg er dog ikke ansat hos Treyarch, men Activision.

Så må du gerne bede dine chefer om dedikerede serverer, ikke kun til matchmaking ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf wMikkel » 8. sep 2015 17:36

IkkNico skrev:
wMikkel skrev:Det siger vel sig selv at de stadig finjusterer og fixer ting op til release samt efter release :)
Jeg er dog ikke ansat hos Treyarch, men Activision.

Så må du gerne bede dine chefer om dedikerede serverer, ikke kun til matchmaking ;)


Jeg ringer lige til Eric i morgen :wink: hehe
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København

+2

Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 8. sep 2015 18:50

Nu har du lovet det
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 9. sep 2015 15:25

En af mine venner har sagt, at hvis man forud bestiller får man Nuketown med, men ved i om det også gælder digital ?? for kan intet finde om det ?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron