Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 31. aug 2015 18:31

Spiller faktisk som regel kun Dom da det er nemmere på en måde
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 31. aug 2015 18:44

Ved ikke om det rent faktisk er mig, der er sart ...



... Og det er bare eksempler fra i dag.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 31. aug 2015 21:16

Spillet var tydeligvis med mig her i aften.
Har spillet 12-15 kampe med en gennemsnitlig kd på omkring 3 og SPM på lige over 350.
Alt flaskede sig mere eller mindre som det skulle og forbindelsen fejlede kun noget i 1-2 kampe.
Så er der virkelig sjovt :)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf MrBruun » 31. aug 2015 22:11

Jeg oplever ikke rigtig insta death, men ind imellem en skyd først og dø først, men sådan overall syns jeg det kører super
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 31. aug 2015 22:59

I skulle prøve min forbindelse en enkelt aften ;)
Er der et sted hvor man kan leje spil her i DK, eller forsvandt den mulighed sammen med Blockbuster?

Jeg synes i øvrigt ikke jeg mærker den store forskel på Razorback med og uden rapidfire (den havde jeg ellers glædet mig voldsomt til). Firerate virker identisk, og det gør TTK også.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf MrBruun » 31. aug 2015 23:40

IkkNico skrev:I skulle prøve min forbindelse en enkelt aften ;)
Er der et sted hvor man kan leje spil her i DK, eller forsvandt den mulighed sammen med Blockbuster?

Jeg synes i øvrigt ikke jeg mærker den store forskel på Razorback med og uden rapidfire (den havde jeg ellers glædet mig voldsomt til). Firerate virker identisk, og det gør TTK også.


Helse oplevede det samme, så det kun dig den er gal med ;-)
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 1. sep 2015 07:03

Tjaeh, eller også ser han det ikke.

Jeg stoler ikke på, at jeg vinder, selvom jeg skyder først, og jeg skyder væsentligt længere end nødvendigt, fordi jeg ikke kan være sikker på at alle mine kugler bliver "leveret korrekt". Det ødelægger fornøjelsen lidt, og derfor vil jeg helt sikkert forsøge at låne eller leje BO3, før jeg beslutter mig for at købe eller ej.

Hvad siger de rigtig hårde COD drenge her på siden til BO3?
Jeg ved vi har nogle beasts her.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf HellRider2000 » 1. sep 2015 10:24

Det må være mig du taler til der Nico !!

Jeg er jo MEGA beast !

Uanset hvad, så sidder jeg med 80% af tiden og har et smil på læben når jeg spiller det.

Ja der er lag, ja der er små uforklarlige ting der sker, men come on....Hvis man tager det hele i betragtning så finder jeg sku ikke meget underholdning i SÅ mange timer som jeg gør for prisen på et nyt BO3... OG man kan for det meste sælge det igen hvis man er gået helt i baglås...

Hvad kan man forvente til den pris man betaler ?

Det er jo ikke engang 12 pakker smøger / en tur i biffen for 3 personer med slik / 1 skjorte / 1 par bukser .... osv.

Jeg syntes at man skal fokusere på hvad det egentlig er man får for den pris man betaler.

Det er ikke fordi spillet et totalt uspilleligt, der er også en singleplayer del ( ? ), hvor man som minimum ikke skal / kan brokker sig over lag comp / dårlig forbindelse / andre glitchere mv.

Og så vidt jeg kan forstå får man også Zombies smidt oven i hatten til 498 Dkr for hele pakken......

Under Betaen har der været gange hvor vi er blevet smidt af, spillet er frosset, det hakker osv. osv. osv, men det er vel hele ideen ved at lave en beta release ? Lige at få styr på de sidste ting og sager.....

Jeg har været godt underholdt SELVOM jeg har oplevet alle af de ovenstående problemer med spillet.

En gang imellem kan ja-hatten også glide så langt ned i panden at man bliver helt frustreret og ikke ser de åbenlyse kvaliteter som de fleste Xbox one spil nu engang besidder ...
Hrmpf...
HellRider2000
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 1. sep 2015 10:37

Jeg forstår heller ikke alle de frustrationer med hensyn til lag.
Jo, det er da irriterende at det lagger en smule en gang i mellem, men det var da på ingen måder en deal breaker for mig.
For SÅ slemt var det altså heller ikke.
Spillede for det meste af tiden med en 40-60 ms ping, hvilket er fint nok til mig.

Beta'en er noget at det mest underholdende jeg har spillet længe, og jeg er helt sikker på at selve spillet bliver endnu mere underholdende.

Deluxe Edition er i hvert fald forudbestilt her.
Glæder mig sindssygt meget til Zombie mode.
Nu har de haft 3 år til at finde på nogle rigtig fede og fuldstændigt vanvittige easter eggs og svære achievements til Zombie.

Der er alt alt alt for lang tid til november!
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 1. sep 2015 10:57

HellRider2000 skrev:Hvad kan man forvente til den pris man betaler ?

Jeg forventer et produkt, der virker.

Ikke et perfekt produkt, men et produkt hvor jeg ikke bliver straffet, for ikke at sidde på mor og fars wifi eller en ADSL forbindelse med tårnhøjt ping. Hvorfor accepterer vi den slags, i stedet for at stille krav til udgiverne og udviklerne?
Det kan jo lade sig gøre at levere en god online oplevelse for alle. Det er Titanfall med sine 3000 spillere et glimrende eksempel på.

Som det kan ses i videoen ovenfor, så oplever jeg rent faktisk at blive skudt hurtigere end det er menneskeligt muligt at reagere ... Selv når jeg skyder først. Jeg oplever hitmarkers der forsvinder, hvilket er frustrerende fordi jeg føler mig snydt.

Alligevel har jeg nu flere gange givet udtryk for, at jeg har haft det sjovt med betaen. Må man slet ikke klage over spil mere?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf MrBruun » 1. sep 2015 12:42

Jo men du må ikke ;-) mest fordi du går med briller og er tyk..
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf SocomGriseNN » 1. sep 2015 13:07

Er der nogen herinde fra som har kunne forudbestille enten Black Ops 3: Hardened Edition eller juggernog edition fra en dansk hjemmeside?
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 1. sep 2015 13:15

SocomGriseNN skrev:Er der nogen herinde fra som har kunne forudbestille enten Black Ops 3: Hardened Edition eller juggernog edition fra en dansk hjemmeside?

Er ret sikker på Juggernog Edition blev udsolgt få timer efter den blev sat til forudbestilling.

Angående Hardened ved jeg dog ikke.
Har selv bestilt Digitalt Deluxe i stedet, da jeg aldrig kommer til at købe et spil på skive mere. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Black Ops 3

Indlægaf HellRider2000 » 1. sep 2015 13:53

IkkNico skrev:
HellRider2000 skrev:Hvad kan man forvente til den pris man betaler ?

Jeg forventer et produkt, der virker.

Ikke et perfekt produkt, men et produkt hvor jeg ikke bliver straffet, for ikke at sidde på mor og fars wifi eller en ADSL forbindelse med tårnhøjt ping. Hvorfor accepterer vi den slags, i stedet for at stille krav til udgiverne og udviklerne?
Det kan jo lade sig gøre at levere en god online oplevelse for alle. Det er Titanfall med sine 3000 spillere et glimrende eksempel på.

Som det kan ses i videoen ovenfor, så oplever jeg rent faktisk at blive skudt hurtigere end det er menneskeligt muligt at reagere ... Selv når jeg skyder først. Jeg oplever hitmarkers der forsvinder, hvilket er frustrerende fordi jeg føler mig snydt.

Alligevel har jeg nu flere gange givet udtryk for, at jeg har haft det sjovt med betaen. Må man slet ikke klage over spil mere?



Man må klage alt det man vil. Det er et frit land og ytringsfriheden har det jo forrygende. Jeg prøver blot at komme med lidt tyngde på den anden vægtskål.

Hvad forbindelse angår, så burde jeg jo blive tungstraffet i bund ( på den dårlige måde ) men det er jo ikke tilfældet. Jeg oplever et svingende gameplay, hvor der er gode runder og runder hvor det går dårligere, men ikke et decideret ringe eller u-spildeligt gameplay.

Nogle gange tager jeg også mig selv i, ikke at være super konstant i den performance jeg selv som gamer leverer ...... det har trods alt også noget at sige og jeg er sikker på at man godt kan tilskrive en del af frustrationerne over at det går en selv ringe, at man simpelthen ikke leverer en prima præstation hver gang...

Der er meget spykologi involveret om man vil det eller ej..... De fleste har oplevet at være på en "roll" hvor alt klapper. Det kan være mega god hitdetection bevarres, men man skal ikke underkende at man også har en helt anden awareness jo højere op man kommer i sin scorestreak. Man er sku ikke lige så Leif lalleglad når den står 15 - 0 som hvis den står 2 - 18 !!
Hrmpf...
HellRider2000
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 1. sep 2015 14:42

Jeg synes selv jeg har en rimelig god fornemmelse af hvornår jeg bliver udspillet, og hvornår mine skud bare ikke connecter, eller jeg bliver slået ihjel på et split-sekund.

Du missede muligvis min video nogle indlæg oppe, så jeg tillader mig lige at linke den igen.



Det er skyd først, dø først. Det er folk jeg skyder i ryggen på kort afstand, der kan nå at vende sig om og slå mig ihjel på under 1 sekund. Det er hitmarkers der forsvinder, eller sidder langt forbi spil-karakteren (hvilket viser at hitboxene er helt ved siden af. Bogstavligt talt).


HellRider2000 skrev:... spykologi ...

Det er også et svært ord ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+2

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron