Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf Theis Jensen » 30. aug 2015 18:02

Jeg havde 100% valgt denne titel fra, men hold da op. Jeg har ikke en eneste gang oplevet, at mine skud ikke connecter, så det er fantastisk at spille. Godt nok får jeg elendige score, men så længe det er mine egne præstationers skyld, og ikke spillet der er problemet, så er jeg tilfreds. Jeg ved ikke om jeg skal have det, for måske er det blevet lidt for futoristisk til mig, men klart en forbedring i forhold til AW når det kommer til LC. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 30. aug 2015 18:14

v1.16.52.5 er oppe.
Nu vises bla. kvalitet af lobbyer, der fremsøges.

Til gengæld bliver jeg nu matched med 3 bars (og mindre), og det er ikke så godt. Var oppe mod et hold med 4 x 3 bars, og de var ikke til at slå ihjel (heller ikke bagfra). Selve spillet hakkede. Det oplevede jeg også tidligere. Håber virkelig man kan få lov at sætte max ping på sin lobby søgning. Jeg vil helst ikke over de 100ms (og gerne mindre)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf MrBruun » 30. aug 2015 18:32

IkkNico skrev:v1.16.52.5 er oppe.
Nu vises bla. kvalitet af lobbyer, der fremsøges.

Til gengæld bliver jeg nu matched med 3 bars (og mindre), og det er ikke så godt. Var oppe mod et hold med 4 x 3 bars, og de var ikke til at slå ihjel (heller ikke bagfra). Selve spillet hakkede. Det oplevede jeg også tidligere. Håber virkelig man kan få lov at sætte max ping på sin lobby søgning. Jeg vil helst ikke over de 100ms (og gerne mindre)



Ifølge dem er det kun level cap de har rørt ved ikke andet
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Black Ops 3

Indlægaf Theis Jensen » 30. aug 2015 18:36

Har de droppet P2P? Hos mig står der "call of duty server".
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Black Ops 3

Indlægaf JohnH » 30. aug 2015 18:54

Forstår ikke at jeg som er level 15, bliver sat op mod et hold modstandere som er level 35+ ......
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 30. aug 2015 18:55

JohnH skrev:Forstår ikke at jeg som er level 15, bliver sat op mod et hold modstandere som er level 35+ ......


Sådan har det altid været? :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 30. aug 2015 19:10

USA har vist dedikerede servere i nogle områder, resten er hybrid servere (som Activision selv kalder dem). Det betyder bare at de har dedikerede servere til matchmaking, men spil stadig hostes hos spillerne. Lidt nærigt når man tænker på at COD laver boksen til Activision, og MS har tilbudt superbillig hosting i Azure (derfor at Titanfall stadig har fantastisk HD).


Morten Skou skrev:
JohnH skrev:Forstår ikke at jeg som er level 15, bliver sat op mod et hold modstandere som er level 35+ ......


Sådan har det altid været? :D

Jep, level har aldrig haft noget at sige


MrBruun skrev:Ifølge dem er det kun level cap de har rørt ved ikke andet

Lyder rigtigt.
Min hd var stadig OK, men man skal helst kun møde folk med 4 bars, ellers gør det som regel rigtig ondt.
Rendte ind i en fyr, der svingede fra 1 rød til 4 grønne, hele tiden. Op og ned, det var lige til at blive søsyg af at kigge på.

Alt i alt stadig en positiv oplevelse ... men med plads til forbedringer
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 30. aug 2015 20:44

Skal der jo også være Nico, ellers havde de jo lavet det perfekte spil, og vil gå konkurs efterfølgende, plus der aldrig mere vil komme et nyt Fps ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 30. aug 2015 21:52

Kan kun erklære mig enig

https://www.reddit.com/r/blackops3/comm ... onnect_to/

... Og endnu vigtigere ...

Man kan smide Beta feedback her;
http://href.dk/qSnuz
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 30. aug 2015 22:05

Der er stadig omkring 32 timer tilbage af beta'en - bare til information.

http://www.timeanddate.com/countdown/ge ... t=sanserif
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 31. aug 2015 05:57

Har lige været inde og skrive feedback, og nævne det med at bruge ping som mulighed
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 31. aug 2015 06:20

Gjorde jeg også. De ændrer ikke drastisk på netkoden, men hvis man kunne være 90% sikker på, kun at møde <100ms ping, er jeg tilfreds.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf wMikkel » 31. aug 2015 14:32

Nøj hvor kan jeg mærke at jeg bliver mere og mere arrig over de spillere jeg konstant skal ende på hold med.
Det er mig en gåde at folk hopper ind i gamemodes som Domination og kan spille en helt kamp uden én eneste Capture.

Jeg oplever det konstant!
Hvorfor fanden spiller man ikke Team Deathmatch hvis det eneste man vil er at skyde nogle?
Hop ud af de gamemodes der er objective-based hvis man ikke har intentioner om at gå efter det objective.

Jesus f*cking christ!
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 31. aug 2015 14:42

wMikkel skrev:Nøj hvor kan jeg mærke at jeg bliver mere og mere arrig over de spillere jeg konstant skal ende på hold med.
Det er mig en gåde at folk hopper ind i gamemodes som Domination og kan spille en helt kamp uden én eneste Capture.

Jeg oplever det konstant!
Hvorfor fanden spiller man ikke Team Deathmatch hvis det eneste man vil er at skyde nogle?
Hop ud af de gamemodes der er objective-based hvis man ikke har intentioner om at gå efter det objective.

Jesus f*cking christ!


Det er virkelig irriterende ja, men der skal ikke herske nogen tvivl om, at man kan få langt flere kills, kontrollere spawns langt bedre mv. i objetive gamemodes. Jeg tror det er svaret på dit spørgsmål. Hvis ikke man får nogle captures, så skal man i hvert fald som minimum give den så meget gas, at ens holdkammerater kan nyde godt af de streaks (helst UAV & H.A.T.R.) som man får - det er i hvert fald min holdning + at der helst ikke må være for mange af disse egotrippere, for så får man sgu alligevel ikke de objectives xD
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 31. aug 2015 16:26

Jeg ved ikke om det er de små baner, eller Ruins Gravity Spikes eller måske en kombo, der gør det, men jeg har aldrig synes Dom var sjovere end det er nu. 8 caps og 6 defends og så er man man of the match :mrgreen:

wMikkel skrev:Hvorfor fanden spiller man ikke Team Deathmatch hvis det eneste man vil er at skyde nogle

Fordi man har det perfekte lokkemiddel (dom flag), og det er super nemt at forudsige hvor fjenden kommer fra.
Så længe kd/r fra objective modes tæller med i global kd/r, vil folk benytte den til at booste stats. Kun SPM for Dom, og så skal du se dem cappe ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron