Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf JohnH » 29. aug 2015 12:16

IkkNico skrev:Beta v1.15.46.5 er oppe, og den kan vi rigtig godt lide.

Prøvede nogle forskellige lobbyer (kun TDM), og gik 2.14, 1.67, 1.67, 0.89 og 1.33. Jeg oplevede en enkelt bøvs eller to, hvor et skud MÅSKE ikke connectede, men slet ikke de der helt tydelig tilfælde, hvor de føste 2-4 skud slet ikke får hitmarker.
Samme class setup som i går aftes, XBO med kabel og åbne porte, og ikke en gang i de 5 kampe tænkte jeg; bullshit, jeg ramte ham fa'me. Når jeg døde, var det fordi jeg dummede mig, eller jeg slet og ret blev udspillet.

Er der nogen der ved om Blind Eye også skjuler mig fra UAV. Selvom det tager 5 kills at få en UAV (hvilket i sig selv er lidt voldsomt), så er der godt nok mange af dem oppe, og jeg ser aldrig andre end mig skyde skidtet ned, så ville egentlig helæere bare være usynlig for dem.


Jeg pløkker både dem, antiuav og carepackflyene ned lige så snart de dukker op 8)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Black Ops 3

Indlægaf MrBruun » 29. aug 2015 12:53

Ja skyd skidtet ned. Rocket Launcher eller hvad det er man starter med locker på super hurtigt.
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Black Ops 3

Indlægaf JohnH » 29. aug 2015 13:41

MrBruun skrev:Ja skyd skidtet ned. Rocket Launcher eller hvad det er man starter med locker på super hurtigt.


Nemmerlig, 1 skud er nok til uav, antiuav og carepackflyet, nogle af de andre skal have 2.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 29. aug 2015 14:36

IkkNico skrev:
Er der nogen der ved om Blind Eye også skjuler mig fra UAV. Selvom det tager 5 kills at få en UAV (hvilket i sig selv er lidt voldsomt), så er der godt nok mange af dem oppe, og jeg ser aldrig andre end mig skyde skidtet ned, så ville egentlig helæere bare være usynlig for dem.


Det gør den ikke, der skal du bruge Ghosts og den får du først ved lvl nogen af 40. 43 tror jeg, kan ikke huske det.
Du kan sagtens blive ved med at skyde dem ned, men jeg vil lige tilføje én ting: Brug BlackHat, så hacker du fjendens killstreaks og gør dem til din egen. Sindsyg dum idé, men det virker så hvorfor ikke bruge den.

Pisse hamrende irriterende når man har Wraith, BlackBird og R.a.p.s inde også bliver lortet hacket :lol:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 29. aug 2015 14:41

Hvordan med hit detection. Oplever andre ikke en forbedring?


Blauwy skrev:Brug BlackHat, så hacker du fjendens killstreaks og gør dem til din egen.

Hvornår får man den?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 29. aug 2015 14:56

Rart at læse det går jeres vej også :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf JohnH » 29. aug 2015 15:13

IkkNico skrev:Hvordan med hit detection. Oplever andre ikke en forbedring?


Blauwy skrev:Brug BlackHat, så hacker du fjendens killstreaks og gør dem til din egen.

Hvornår får man den?


Den bliver låst op på level 23.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 29. aug 2015 18:02

IkkNico skrev:Beta v1.15.46.5 er oppe, og den kan vi rigtig godt lide.

Prøvede nogle forskellige lobbyer (kun TDM), og gik 2.14, 1.67, 1.67, 0.89 og 1.33. Jeg oplevede en enkelt bøvs eller to, hvor et skud MÅSKE ikke connectede, men slet ikke de der helt tydelig tilfælde, hvor de føste 2-4 skud slet ikke får hitmarker.
Samme class setup som i går aftes, XBO med kabel og åbne porte, og ikke en gang i de 5 kampe tænkte jeg; bullshit, jeg ramte ham fa'me. Når jeg døde, var det fordi jeg dummede mig, eller jeg slet og ret blev udspillet.

Er der nogen der ved om Blind Eye også skjuler mig fra UAV. Selvom det tager 5 kills at få en UAV (hvilket i sig selv er lidt voldsomt), så er der godt nok mange af dem oppe, og jeg ser aldrig andre end mig skyde skidtet ned, så ville egentlig helæere bare være usynlig for dem.


Fedt IkkeNico! Har ikke selv fået spilet så meget i dag, men er virkelig glad for denne besked - det lader da til at de har fået rettet et eller andet til det positive så! Lad os håbe det varer ved.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 29. aug 2015 18:24

Hvilke perks kører i med?

Jeg kører Sixth Sense, Fast hands og Awareness på stort set alle mine klasser.

Favorit våben er HVK30 og Razorback. Manowar er egentlig OK, men til min spillestil ikke helt god. Glæder mig til at prøve M8A7

Jeg vil så gerne have den dead silence på. Hader at høre nig selv, og det gør det lidt sværere at soundwhore.


Skillfulsheep skrev:Lad os håbe det varer ved.

Krydser alt hvad jeg har.

Ny version er netop kommet på 1.16.49.5
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 29. aug 2015 18:30

Jeg er helt tosset med den perk hvor man kan se fjendens fodspor. :)

M8A7 er rigtig fed.
Har kun unlocks 3 attachments til den endnu, men den er allerede rigtig rigtig kraftig.
Skulle ikke undre mig hvis de skruger en anelse ned for den damage til den færdige udgave.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 29. aug 2015 18:50

Jeg prøvede også Tracker (som den hedder Bubbi), men synes sjældent jeg brugte den til noget. Fodsporene forsvinder rimeligt hurtigt, og hastigheden gør, at jeg hellere vil kigge efter fjender end efter fodspor. Det taber jeg på. Jeg har i forvejen lidt svært ved at se forskel på venner og fjender.

Selv med 1.16 kører det stadig rigtig godt for mig. Der er stadig en gummikugle i blandt, men jeg føler ikke jeg er bagud som tidligere. Det er stik modsat af i går.

Jeg elsker at campere har så dårlige kår på de baner her. Jeg som mange der prøve (som altid i COD), men spillet er så hurtigt, og der er så mange ruter, at de ikke får et ben til jorden.

Det er også de små baners skyld, at jeg slet ikke bruger silencer. Det er meget bedre at skyde og rykke videre. Med Sixth Sense, Dead Silence og Awareness kan godt gå hen og blive en rigtig giftig combo.

Jeg fatter dog ikke hvorfor Razorback'en føles meget bedre end Kuda'en. Den har dårligere damage og ROF, og kun marginalt bedre range.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 29. aug 2015 19:29

Har lige ramt level 36.

Den klasse jeg primært har spillet med er:

Weapon:
Razorback m. rapid fire, supressor, fast mags & extended mags.

Perks:
Sixth Sense, Fast Hands & Gung-Ho.

Som scorestreaks har jeg UAV, H.A.T.R. & R.A.P.S.

I 39 bliver klassen opdateret til at være med ghost + Wraith i stedet for R.A.P.S.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 29. aug 2015 19:37

Skillfulsheep skrev:Razorback m. rapid fire

Lyder alt for sjov.

Jeg regner med at lande på en Rejack og så med UAV + CUAV for alle de mange assist point, så skidtet kan køre i ring, og så en blackhat til endnu mere UAV spam, eller jeg ikke får mine kills.

Hellstorm virker helt sindssyg til "prisen", oplever fx tit at folk spawner ind i mit sigtekorn på den, så den bliver nok også på.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 29. aug 2015 19:51

Ja, det er også ganske underholdende :p Kan ikke helt finde ud af om det er meget bedre end uden. Ville gerne se nogle statistikker på dens RPM m. kontra uden rapid.
Havde en "Manimal" klasse tilbage i MW3 med UMP-45 m. rapidfire + extended :) Lige siden har jeg været fan af den attachment til SMG'erne (i hvert fald på nogle af dem).
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf DKhANSI » 29. aug 2015 20:49

Skillfulsheep skrev:Ville ønske snakken vedr. BO3 kunne bevæge sig over på, hvilke våben, perks etc. folk bruger, i stedet for LC.
Glem nu bare det lag. Er det spilødelæggende, så drop beta'en etc. :) Troede allerede du var stoppet med den, IkkNico?

Det argument holder bare ikke en meter, når lag stadig er en enorm stor del af spiloplevelsen. Man skulle efterhånden tro at de ville have knækket koden til gode forbindelser spillere imellem. Det er i hvertfald ikke nye våben tiden er blevet brugt på "M8A7". Hvordan de kan bruge tre år på at lave et spil der er Call of Duty og stadig ikke have fikset problem med lag og lag compensation er grinagtigt. Det er stort set det samme spil som Black Ops 2. Bevares har de hevet "supers" ind fra Destiny og andre lignende spil men altså helt ærligt burde lag i den her grad ikke høre fortiden til?
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron