Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 28. aug 2015 18:13

Du vil opleve situationer a la ovenstående i beta'en, Theis. Jeg fik 10 hitmarkers på en fjende der plantede bomben, derefter rejackede han, fløj op i luften og nakkede mig (og de vandt...).

Når ovenstående så er sagt, så vil du også opleve situationer som disse:
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Theis Jensen » 28. aug 2015 18:27

Skillfulsheep skrev:Du vil opleve situationer a la ovenstående i beta'en, Theis. Jeg fik 10 hitmarkers på en fjende der plantede bomben, derefter rejackede han, fløj op i luften og nakkede mig (og de vandt...).

Når ovenstående så er sagt, så vil du også opleve situationer som disse:


Jeg giver det en chance. Jeg brugte det trick med at "købe" det fra japan store, så nu er download i gang. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Black Ops 3

Indlægaf JohnH » 28. aug 2015 19:03

Stronghold, den nye bane der kom med opdateringen, den er ret fed.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Black Ops 3

Indlægaf Mini DK » 28. aug 2015 19:43

hvis nogen ligger inde med en beta kode de ikke bruger modtager jeg den gerne i en PM på forhånd tak
Billede
Mini DK
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Black Ops 3

Indlægaf Theis Jensen » 28. aug 2015 19:51

Mini DK skrev:hvis nogen ligger inde med en beta kode de ikke bruger modtager jeg den gerne i en PM på forhånd tak


Bare hent på den "japanske store", der er det tilgængeligt uden kode. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 28. aug 2015 19:53

Theis Jensen skrev:
Mini DK skrev:hvis nogen ligger inde med en beta kode de ikke bruger modtager jeg den gerne i en PM på forhånd tak


Bare hent på den "japanske store", der er det tilgængeligt uden kode. :)


Det skulle den også meget gerne være i Danmark nu? Betaen blev offentlig fra i dag.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 3

Indlægaf Mini DK » 28. aug 2015 20:10

er det ikke kun hvis man har forudbestilt spillet, har jeg ikke endnu vil gerne prøve det inden jeg forudbestiller
Billede
Mini DK
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 28. aug 2015 20:13

Tror først det er i nat kl. 01:00 den releaser "officielt"
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf MrBruun » 28. aug 2015 20:20

6 freezes på 10 min.. Fedt nok..
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 28. aug 2015 22:26

Jeg har bemærket at folk der wallrunner og slider er svære at slå ihjel. Man får ikke hitmarkers på dem, sandsynligvis fordi hitboxen (igen iegn) hænger efter spilfiguren.

Og den der ground assault power gør også udødelig. Man kan ikke dø mens man aktiverer den, og hele tiden mens man hænger i luften.


Blauwy skrev:Det er ligesom BO2. Har du prøvet på wifi?

Satte min XBO i DMZ og prøvede så med wifi forbindelsen. Det gør absolut ingen forskel.
Mit ping i spillet ligger stadig omkring 48-50ms. Jeg har oplevet et enkelt one-shot, hvor jeg forventede at se en shotgun på killcam, men det så var en smg.

Mine præstationer med wifi er lige så svingende som med kabel.. Det ene øjeblik løber jeg rundt med en blomsterkurv og forærer killstreaks væk, det næste er jeg udødelig. Præsterede at bliver skudt på i ryggen, mens jeg er ved at "aktivere" min Tempest, og jeg når alligevel at vende mig om og slå ham den anden ihjel.

TF er efter 1½ år ved at blive lidt ensformigt, og jeg trænger til at skyde andre mennesker, så jeg overvejer helt seriøst, om jeg skal have Halo 5 (så må jeg jo undvære killstreaks). BO3 bliver det i hvert fald ikke.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 28. aug 2015 22:42

Ville ønske snakken vedr. BO3 kunne bevæge sig over på, hvilke våben, perks etc. folk bruger, i stedet for LC.
Glem nu bare det lag. Er det spilødelæggende, så drop beta'en etc. :) Troede allerede du var stoppet med den, IkkNico?
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 28. aug 2015 23:03

Næ, skulle jo lige prøve med wifi.

Der er jo heller ikke meget ide i at diskutere perks og våben (for mit vedkommende), når jeg nu er ramt af LC. Våben og perks afhjælper jo ikke problemet. Jeg synes det er mere interessant at diskutere netkoden (igen). Det er trods alt en multiplayer beta, så vi må jo antage, at Treyarch stadig har tænkt sig at skrue på tingene i motorummet.

COD er gradvist blevet dårligere år for år, men sælger alligevel i millionvis. Det synes jeg er en langt mere interessant diksussion, for så længe det er sådan, så ændrer Activision ikke på noget, og så får vi aldrig den online oplevelse som både MW, MW2 og WAW leverede (endda i en tid før 10mbit forbindelser bvar standard).
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 28. aug 2015 23:19

Men det må da være frustrerende for dig, når det eneste du tilsyneladende oplever med CoD er problemer? :) Hvis jeg havde det sådan, så gad jeg virkelig ikke sidde og spille det. Diskussionen er også interessant nok, men den fører ikke rigtigt nogen vegne hvad angår din lyst til at spille - du får vel ikke mere lyst til spillet af at pointere alle dets fejl? Jeg tror personligt jeg ville blive i dårligt humør af det og så mister essensen af at spille sin værdi (det ville den i hvert fald gøre for mig hvilket også er en af grundene til, at du vil kunne se at det primært er de positive sider jeg fremhæver i mine indlæg). Jeg ønsker bestemt ikke at negligere fejlene og erkender da også, at der klart er nogle ting der kan fixes.

Jeg skal iøvrigt også have købt Halo 5, men Halo-serien er i min optik blevet for "farvet" af CoD i de nyeste spil. Nok derfor jeg stadig foretrækker Halo: CE, Halo 2 og Halo 3 og primært spiller dem i MCC.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 29. aug 2015 08:36

Skillfulsheep skrev:Men det må da være frustrerende for dig, når det eneste du tilsyneladende oplever med CoD er problemer?

Bestemt, for jeg VIL faktisk gerne synes det er et fedt spil. Både våben, baner og gameplay er superfede, så er det lige præcus frustrerende, at et af de bærende elementer ikke virker.


Skillfulsheep skrev:Jeg skal iøvrigt også have købt Halo 5, men Halo-serien er i min optik blevet for "farvet" af CoD i de nyeste spil

Jeg har aldrig været til Halo, så det der er jo gode nyeheder for mig :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 29. aug 2015 10:50

Beta v1.15.46.5 er oppe, og den kan vi rigtig godt lide.

Prøvede nogle forskellige lobbyer (kun TDM), og gik 2.14, 1.67, 1.67, 0.89 og 1.33. Jeg oplevede en enkelt bøvs eller to, hvor et skud MÅSKE ikke connectede, men slet ikke de der helt tydelig tilfælde, hvor de føste 2-4 skud slet ikke får hitmarker.
Samme class setup som i går aftes, XBO med kabel og åbne porte, og ikke en gang i de 5 kampe tænkte jeg; bullshit, jeg ramte ham fa'me. Når jeg døde, var det fordi jeg dummede mig, eller jeg slet og ret blev udspillet.

Er der nogen der ved om Blind Eye også skjuler mig fra UAV. Selvom det tager 5 kills at få en UAV (hvilket i sig selv er lidt voldsomt), så er der godt nok mange af dem oppe, og jeg ser aldrig andre end mig skyde skidtet ned, så ville egentlig helæere bare være usynlig for dem.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron