Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 27. aug 2015 20:20

IkkNico skrev:Spillet fryser nu kun for mig, når jeg forlader en lobby
Beta 1.14.40.5

Cena skrev:@Skou og Nico
Oplever i også meget LC hvis i spiller på wifi? Det var nemlig ikke så slemt på PS4.

Har ikke prøvet wifi endnu, men det kan være jeg skulle.

Min seneste KC match gik 0-6, 1-9, 14-9, 14-15, 17-17
I starten kunne jeg ikke slå nogen ihjel, selv når jeg skød først. Lige pludselig var jeg udødelig (13 kills i streg), og sluttede så af med skumfiduser igen :?


Death by skumfidus! :D

Billede

... så du skal ikke komme og sige, at våbene ikke er realistiske :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 27. aug 2015 20:28

Luvit
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 27. aug 2015 20:30

Havde i også problemer med LC i BO2? (ved ikke om jeg har sendt denne besked en gang - mit net driller lidt).
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 27. aug 2015 20:44

Skillfulsheep skrev:Havde i også problemer med LC i BO2? (ved ikke om jeg har sendt denne besked en gang - mit net driller lidt).

Jep



BO3 er værre end det der, men dog ikke helt så slemt som AW

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 27. aug 2015 20:48

Droppede du at spille BO2 pga. af det, eller hvordan? Jeg kan i hvert fald huske, at spillet havde kæmpe issues i starten, men det blev forbedret.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 27. aug 2015 20:50

Synes da også Bo3 allerede nu er langt bedre end Bo2, hvis man kigger på de start problemer der altid er hos dem
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 27. aug 2015 20:52

Jeg forstår bare ikke, at de ikke går over på servere i stedet for det der p2p noget? De får jo altid tæsk for lag tingene.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 27. aug 2015 20:53

Tjaeh, COD stor sælger jo stadig år efter år, så hvorfor lave det om.

BO3 med TFs hit detection ville være perfekt

Skillfulsheep skrev:Droppede du at spille BO2 pga. af det, eller hvordan? Jeg kan i hvert fald huske, at spillet havde kæmpe issues i starten, men det blev forbedret.

Puha, det kan jeg faktisk ikke huske. Jeg tror jeg hængte lidt ved, men der er ikke noget COD, der har hængt ved så længe som MW og MW2
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf JohnH » 27. aug 2015 21:10

BO2 var godt i starten, men så begyndte de at ændre på det hele tiden og til sidst var det uspilleligt, lidt som ikkNico skriver med det her, man kan have en eller to gode omgange, så skifter det til det modsatte selv med samme spillere... Det her bliver det samme bras, desværre.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+3

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 27. aug 2015 21:42

I BO2 havde jeg da en kd på ~ 2,3 og jeg rushede meget af tiden (min SPM lå vel på 450).
Spillede BO2 det meste af sommerferien sidste år og jeg kunne sagtens spille en hel aften uden de store problemer.
Det samme gjorde sig gældende for de 2-3 kammerater jeg spillede med.
Det kan dog skyldes, at jeg flanker og head-glitcher til tider, så jeg allerede fra starten har en fordel. Så gør de 185 ms (for bare at nævne et tal) lag ikke nær så meget, som hvis man render rundt i det åbne.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 27. aug 2015 21:57

Skillfulsheep skrev:Så gør de 185 ms (for bare at nævne et tal) lag ikke nær så meget, som hvis man render rundt i det åbne.

De 185ms giver dig en fordel.

Modstanderes kugler (eller pakker) med lavere ping forsinkes, mens spillet venter på, at du får "snakket" med hosten, og spiller regner ud, hvem der vandt duellen. Problemet er at din modstanders kugler forsinkes så meget, at de 2 første skud slet ikke giver hitmarker (skumfidus).

I tidligere spil kunne man køre et par torrents mens en match loadede, og spillet ping testede alle spillere, og udregenede lc niveau. Denne "software lag switch" betød at man fik tilkendt lc.
Nu udregenes lc niveau flere gange i en kamp. Det er derfor jeg fx. kan gå -7 og derefter ryge direkte op i +7, for så at gå ned igen til sidst.

Til syvende og sidst handler det om dårlig netkode.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 27. aug 2015 22:10

Yes yes, jeg er bekendt med LC :) Så drift0r's videogennemgang af det tidligere i dag også. Min pointe er også bare, at jeg på ingen måde kan nikke genkendende til, at lag er så stort et problem, som mange af jer andre tilsyneladende synes :) Dermed ikke sagt, at jeg ikke ønsker problemet løst, men det er bestemt ikke ødelæggende for mig på det niveau vi oplever i beta'en pt.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 27. aug 2015 22:11

IkkNico skrev:Til syvende og sidst handler det om dårlig netkode.


Måske dårlig netkode, men jeg tror faktisk også at det er mere komplekst end som så at tage højde for lag. Omvendt så er der jo mange andre spil hvor det fungerer ganske fint - og en god løsning er vel stadig dedikerede servere.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 27. aug 2015 22:19

Mærker man ikke også bare LC mere i et spil med så lav TTK, som der er i CoD? Der gør det immervæk en kæmpe forskel, om man er forsinket med x-antal MS i forhold til sin modstander, i modsætning til i spil med højere TTK.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf JohnH » 28. aug 2015 04:58

Morten Skou skrev:
IkkNico skrev:Til syvende og sidst handler det om dårlig netkode.


Måske dårlig netkode, men jeg tror faktisk også at det er mere komplekst end som så at tage højde for lag. Omvendt så er der jo mange andre spil hvor det fungerer ganske fint - og en god løsning er vel stadig dedikerede servere.


Nemlig, i f.eks. Battlefield Hardline virkrr det perfekt.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron