Xboxlife forum

*Spoiler* Farcry 4 bug?

Snak om first-person-shooter spil.

*Spoiler* Farcry 4 bug?

Indlægaf Smolle » 8. apr 2015 08:43

Jeg er i Farcry 4 nået til den mission hvor jeg skal slå Pagan Min ihjel. Nåede op til en lille lejr på en bjergside, hvor jeg skulle kæmpe med nogle Royal Guards soldater. Jeg døde i første forsøg, da jeg ikke fik søgt tilflugt fra en kamphelikopter og respawnede så lige uden for den lejr bagefter. Denne gang gik det bedre og jeg fik nedkæmpet alle soldater i lejren, inklusiv helikopteren. Problemet er så, at nu sker der bare ingenting! Mit missionsmål hedder stadig "Kill Pagan Min", men på mit kort har jeg bare et gult område uden om den lejr jeg er i, men der er ingen soldater tilbage og jeg kan ikke finde Pagan Min nogen steder. Er det en bug, eller skal jeg gøre et eller andet som jeg ikke har fundet ud af endnu?

Moderator: Jeg har lige slettet dele af din overskrift, da du stadig spoilede på forsiden. :)
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: *Spoiler* Farcry 4: Kill Pagan Min bug?

Indlægaf Smolle » 8. apr 2015 08:47

Glem det, jeg fandt Pagan (eller det der skulle være Pagan) inde i en bygning. Sorry :P
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: *Spoiler* Farcry 4: Kill Pagan Min bug?

Indlægaf the 007 baker » 8. apr 2015 09:11

Havde man ikke 2 valgmuligheder da man mødte Pagan i hans castle?
Kan huske han talte om at de sammen kunne begrave Ajay's mors aske men jeg skød Pagan med det samme :lol:
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: *Spoiler* Farcry 4: Kill Pagan Min bug?

Indlægaf Smolle » 8. apr 2015 09:26

Så langt er jeg ikke kommet endnu. Det her var en 'body double' jeg dræbte og ikke Pegan selv.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: *Spoiler* Farcry 4 bug?

Indlægaf the 007 baker » 8. apr 2015 09:36

Ah sorry så :shock:
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: *Spoiler* Farcry 4 bug?

Indlægaf Smolle » 8. apr 2015 11:04

No worries :) Det er jo ikke ligefrem en overraskelse, at spillet skal slutte med, at man møder Pagan og Far Cry er jo ved at opbygge en tradition med, at man skal tage et valg til sidst, så forventede sådan set, at spillet ville ende på den måde du beskriver. Mangler så bare selv at nå det punkt i spillet ;)

Hvis andre løber ind i samme problem som jeg løb ind i, så kan jeg sige, at denne 'body double' i mit tilfælde som sagt gemte sig inde i et hus og ikke kom ud. Af en eller anden grund var han forsvundet fra min radar/mini map, men da jeg i min desperation kastede en molotov uden for det hus han gemte sig i, så dukkede han pludselig op på radaren igen og så skulle jeg bare lige finde døren ind til det hus. Så det er i hvert fald en måde at gøre det på. Kunne sikkert også have taget en eller anden syringe.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron