Xboxlife forum

FPS frustrationer!

Snak om first-person-shooter spil.

FPS frustrationer!

Indlægaf Theis Jensen » 14. feb 2015 22:51

Hej alle

Jeg har indtil fornylig i lang tid kun spillet call of duty. Jeg er en af dem, der i starten af det nyeste call of duty spil ikke havde nogen problemer online ang. lag compensation, lag etc. I nyere tid er det dog ikke tilfældet mere. Jeg er så træt af det spil, eller nej spillet er fantastisk, men endnu engang blev vi snydt for dedikerede servere i bl.a. Danmark, og det er virkelig en skam. Jeg ved ikke, om i andre har samme problem, men jeg føler konstant at jeg løber rundt og er bagud, og det er virkeligt træls. Jeg var faktisk kommet til et punkt, at jeg troede jeg blot var blevet træt af FPS, og at mine skills var forsvundet på den konto. Her skal siges, at 5-10 death pr. kills ikke er unormalt for mig i de seneste udgaver af call of duty, og det er på trods af, at jeg tidligere vil betegne mig selv som ret god til fps, ikke perfekt, men i det mindste stort set aldrig negative scores, som jeg får konstant nu.

Jeg har nu spillet betaen af battlefield hardline, og jeg blev virkeligt revet med. Jeg ved ikke hvad jeg synes om politi og røver temaet, men jeg blev helt facineret af, at mine fjender døde, når jeg skød på dem, og ikke af et helt magasin som i call of duty. Jeg valgte så at prøve en måned med EA acces, så jeg kan spille battlefield 4, og hold da op. Jeg har nu spillet det i fem dage og den manglende lyst til FPS er helt klart tilbage. Jeg får ikke fantastiske score ofte går det kun lige op, men jeg nyder det, for når jeg dør, så kan jeg tage mig selv til panden og tænke "Hvad fanden lavede jeg?" og ikke som i call of duty hvor jeg konstant bliver ramt af "fuck moments" hvor jeg starter med at skyde, men altid ender med at dø. Jeg fik tidligere en 3-24 score, og det er sikkert ikke vildt for mange af jer andre FPS hajer, men når man lang tid stort set ikke har fået positive score, så kan det kun få et smil frem.

Jeg ved faktisk ikke hvad jeg helt præcist ville med dette indlæg, men hvis i andre har oplevet lign. frustrationer, så kom da med dem. Jeg er ihvertfald glad for, at jeg fik prøvet et andet FPS spil, for nu ved jeg, at når jeg får en god score, så ved jeg, at jeg har gjort noget rigtigt, og når det går dårligt, så er det fordi jeg skal tage mig sammen, og det ikke er på grund af "fuck moments". Har i andre stadig problemer med COD?
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: FPS frustrationer!

Indlægaf JohnH » 14. feb 2015 22:54

Hvorfor tror du at så mange af os har fået pengene tilbage for det COD bras ? De sidste spil i deres serie er totalt ødelagt.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: FPS frustrationer!

Indlægaf Blauwy » 14. feb 2015 23:01

Jeg kastede min controller i væggen da jeg spillede CoD: Aw. Det var så sidste gang jeg rørte det spil og fik pengene retur. Har ikke spillet et fps siden og regner ikke med at jeg spiller CoD igen, medmindre det nye i år bliver vanvittigt, sindssygt, imponerende, CoD4 godt.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: FPS frustrationer!

Indlægaf IkkNico » 14. feb 2015 23:14

Sådan her var COD:AW for mig inden jeg fik mine penge retur (på et digitalt køb)



Både Black Ops 2 og Ghosts havde også deres problemer, men i sidstnævnte gik det for det meste OK. Der var man bare tvunget til at løbe med SitRep på alle klasser, fordi spillet simpelthen gjorde for meget for campere (motion detector, IED, trophy og Riley til at beskytte sig)

BF4 er super, men vil du have et mere tilbagelænet spil, så prøv Titanfall. Selvom der kun er omkring 4000 spillere tilbage på verdensplan, så sidder hit detection stadig lige i skabet
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: FPS frustrationer!

Indlægaf Theis Jensen » 15. feb 2015 00:10

IkkNico skrev:Sådan her var COD:AW for mig inden jeg fik mine penge retur (på et digitalt køb)



Både Black Ops 2 og Ghosts havde også deres problemer, men i sidstnævnte gik det for det meste OK. Der var man bare tvunget til at løbe med SitRep på alle klasser, fordi spillet simpelthen gjorde for meget for campere (motion detector, IED, trophy og Riley til at beskytte sig)

BF4 er super, men vil du have et mere tilbagelænet spil, så prøv Titanfall. Selvom der kun er omkring 4000 spillere tilbage på verdensplan, så sidder hit detection stadig lige i skabet


Jeg holder mig til battlefield serien fremover ihvertfald. Jeg har allerede titanfall, men det har ikke rigtigt fanget mig. Jeg køber muligvis hardline i næste måned. er der slet ikke ikke andre store fps spil folk spiller udover battlefield, call of duty og titanfall?
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: FPS frustrationer!

Indlægaf Zt3pH » 15. feb 2015 06:57

Har desværre ikke fået spillet det så meget endnu, men evolve tegner også til at være et voldsomt fedt FPS :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: FPS frustrationer!

Indlægaf pede B » 17. feb 2015 13:05

Der kommer et Rainbow Six på et tidspunkt i år.. Mener det var april. Det blev præsenteret på E3 sidste gang. Og det ser voldsomt fedt ud :)
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: FPS frustrationer!

Indlægaf Mike JezZ » 17. feb 2015 13:15

Hop over på Titanfall, det er virkeligt et fantastisk spil med god CoD feeling :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+1


Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron