Xboxlife forum

Battlefield Hardline

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf iPwnd94 » 18. mar 2015 08:46

Denne besked er tilegnet mest Thies Jensen - men også jer andre der vil læse:

Igår fik jeg gennemført spillet, det er dog ikke særlig lang, 5 timer +/-. Jeg sidder tilbage med en underlig følelse, ved ikke om campaign er gennemført god eller, om det er bare er mig, som savner de store krigs marker som var i de forrige BF spil.

Jeg fik et godt og dårligt indtryk til at starte med, spillet starter meget langsomt, men har rigtig mange gode features med. Efter den lidt "kedelige" start fik jeg endelig lov til at være den skyde gale maniac som jeg vil være, men det er også bare mig. For hvis du ikke er ligesom mig og bare vil plukke dig igennem det hele, så er der også rig mulighed for at liste dig frem, og du kan enten arrestere eller bruge et takedown til at være lydløs.

Våben er der rigelig med i single player delen, og du har rig mulighed for at ændre dit loadout, så du kan prøve andre muligheder af og andre veje. Dette betyder også, at banerne nærmest er fri leg!
Som sagt, der er fri mulighed for hvad du vil, og hvordan du nu vil angribe dine fjender.

Historien vil jeg gå MEGET kort ind over! - INGEN SPOILER HER!
Dette er faktisk en krimi/action film. Hvis du sætter dig ned og ser et afsnit af CSI L.A. ja, så har du det. Bare med nogle twist.

Selve gameplayet er det vi kender som BF serien, ikke meget andet, udover når du sprinter, så ser det anderledes ud. Mere kan jeg ikke rigtig kommentere, på det.

Grafikken synes jeg nu er utrolig dejlig at se på, og nogle gange er det som om du er med i en film. Single player delen er flot, men har også sine fails, som mange andre spil har. Cutscenes har faktisk en lavere framerates end selve spillet, men dette gør mig ikke meget. Modellerne af selve karakterne, er godt lavet, og du sagtens kan se de menneskelige træk i dem. Når nu vi snakker om karakterne, så vil jeg desværre sige, at du ingen forbindelse/følelser får til dem, så dette er selvfølgelig et minus.

Jeg har ikke spillet multiplayer endnu, men gør jeg nok her i dag eller i morgen. I vil selvfølgelig i få en lille "anmeldelse" af dette.

//RuzPwn
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf klarityDk » 18. mar 2015 08:58

Har spillet en del BFH nu og jeg faktisk godt li' det - men ja der er et par fejl et par steder, men det er jo ikke noget nyt. Men en ting der overrasker mig mest er hvordan det er muligt, at have et spil med sådan et lorte netcode. Har oplevet op til flere gange hvor jeg er blevet høstet selvom jeg var i cover, eller la mig ned og alligevel blive skudt af sniper 1 1/2 - 2 sekunder efter.
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Theis Jensen » 18. mar 2015 11:31

iPwnd94 skrev:Denne besked er tilegnet mest Thies Jensen - men også jer andre der vil læse:

Igår fik jeg gennemført spillet, det er dog ikke særlig lang, 5 timer +/-. Jeg sidder tilbage med en underlig følelse, ved ikke om campaign er gennemført god eller, om det er bare er mig, som savner de store krigs marker som var i de forrige BF spil.

Jeg fik et godt og dårligt indtryk til at starte med, spillet starter meget langsomt, men har rigtig mange gode features med. Efter den lidt "kedelige" start fik jeg endelig lov til at være den skyde gale maniac som jeg vil være, men det er også bare mig. For hvis du ikke er ligesom mig og bare vil plukke dig igennem det hele, så er der også rig mulighed for at liste dig frem, og du kan enten arrestere eller bruge et takedown til at være lydløs.

Våben er der rigelig med i single player delen, og du har rig mulighed for at ændre dit loadout, så du kan prøve andre muligheder af og andre veje. Dette betyder også, at banerne nærmest er fri leg!
Som sagt, der er fri mulighed for hvad du vil, og hvordan du nu vil angribe dine fjender.

Historien vil jeg gå MEGET kort ind over! - INGEN SPOILER HER!
Dette er faktisk en krimi/action film. Hvis du sætter dig ned og ser et afsnit af CSI L.A. ja, så har du det. Bare med nogle twist.

Selve gameplayet er det vi kender som BF serien, ikke meget andet, udover når du sprinter, så ser det anderledes ud. Mere kan jeg ikke rigtig kommentere, på det.

Grafikken synes jeg nu er utrolig dejlig at se på, og nogle gange er det som om du er med i en film. Single player delen er flot, men har også sine fails, som mange andre spil har. Cutscenes har faktisk en lavere framerates end selve spillet, men dette gør mig ikke meget. Modellerne af selve karakterne, er godt lavet, og du sagtens kan se de menneskelige træk i dem. Når nu vi snakker om karakterne, så vil jeg desværre sige, at du ingen forbindelse/følelser får til dem, så dette er selvfølgelig et minus.

Jeg har ikke spillet multiplayer endnu, men gør jeg nok her i dag eller i morgen. I vil selvfølgelig i få en lille "anmeldelse" af dette.

//RuzPwn


Tak, Champ. :)
Det lyder skam interessant, men jeg venter lige til om et par patches, så online er fuldt funktionelt. Jeg har alligevel så mange andre spil for tiden, og mangel på tid til gaming, så det går nok, at jeg venter lidt. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 18. mar 2015 14:16

Ved ikke om der er nogen der har nævnt det, men man optjener battlepacks i sp-delen, som så lukker op for ting i mp-delen.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf livekiller92 » 18. mar 2015 14:21

Er jeg gået glip af noget??
Det vel ikke udkommet Idag vel??
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Muggs » 18. mar 2015 14:24

D. 19. I DK. Og D. 17. I US.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 18. mar 2015 15:22

Andre der har haft problemer med at spillet fryser totalt når i spiller online ? Det er sket for mig 2-3 gange siden igår.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf hackNICE1112@ » 18. mar 2015 15:42

JohnH skrev:Andre der har haft problemer med at spillet fryser totalt når i spiller online ? Det er sket for mig 2-3 gange siden igår.



Kan det måske var derfor det sker

BATTLEFIELD HARDLINE LAUNCH SUFFERS DDOS ATTACKS ON XBOX ONE

http://m.ign.com/articles/2015/03/18/ba ... n-xbox-one
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 18. mar 2015 15:53

hackNICE1112@ skrev:
JohnH skrev:Andre der har haft problemer med at spillet fryser totalt når i spiller online ? Det er sket for mig 2-3 gange siden igår.



Kan det måske var derfor det sker

BATTLEFIELD HARDLINE LAUNCH SUFFERS DDOS ATTACKS ON XBOX ONE

http://m.ign.com/articles/2015/03/18/ba ... n-xbox-one


Ja bare giv hackerne skylden, for BF kører altid smooth :lol:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Haislund1983 » 18. mar 2015 18:06

Mit spil fryser ikke, men lag´er til gengæld en del i flere MP modes... Andre der oplever det samme? Det er ikke min forbindelse, så vidt jeg kan se..
Haislund1983
Niveau 0
 
Indlæg: 45
By: Vordingborg


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 18. mar 2015 18:20

Haislund1983 skrev:Mit spil fryser ikke, men lag´er til gengæld en del i flere MP modes... Andre der oplever det samme? Det er ikke min forbindelse, så vidt jeg kan se..


Har ikke haft lag, men bruger også serverbrowseren til kun at finde eu servere.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Haislund1983 » 18. mar 2015 18:46

JohnH skrev:
Haislund1983 skrev:Mit spil fryser ikke, men lag´er til gengæld en del i flere MP modes... Andre der oplever det samme? Det er ikke min forbindelse, så vidt jeg kan se..


Har ikke haft lag, men bruger også serverbrowseren til kun at finde eu servere.



God pointe... Det kunne være at man skulle prøve det.! 8)

Takker..
Haislund1983
Niveau 0
 
Indlæg: 45
By: Vordingborg


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf jonas12 » 18. mar 2015 21:22

Nogle som kunne være friske på at spille med en gut på 21 år, så skal i være meget velkomne til at smide en anmodning på boxen, Battlefield er altid sjovere når man er flere ;)
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf iPwnd94 » 19. mar 2015 08:44

jonas12 skrev:Nogle som kunne være friske på at spille med en gut på 21 år, så skal i være meget velkomne til at smide en anmodning på boxen, Battlefield er altid sjovere når man er flere ;)


Add´er dig i aften, er selv 20 ;)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf hackNICE1112@ » 19. mar 2015 08:50

Er også på battlefield hardline hele dag :-) hvis der er nogle der ville spille sammen :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron