Xboxlife forum

Battlefield Hardline

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf tue69 » 3. mar 2015 16:36

Det er sgu frækt nok. Men så behøver man da heldigvis ikke overveje det.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Thorpedo29 » 3. mar 2015 18:57

Havde ellers besluttet mig for at købe det men aldrig om jeg vil støtte den slags lort.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 3. mar 2015 19:13

Thorpedo29 skrev:Havde ellers besluttet mig for at købe det men aldrig om jeg vil støtte den slags lort.


Jeg har købt det, men køber sikkert ikke det ekstra til det, jeg havde meget sjov med betaen.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Muggs » 3. mar 2015 19:27

Jeg har også allerede købt det. Og deler heldigvis med en kammerat, så har kun givet 180 kr.
Og vi køber nok også premium, primært for DLC pakkerne. Men det er dårlig stil at fra EA.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf fodbod1232 » 13. mar 2015 12:47

fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Morten Skou » 13. mar 2015 14:42

Er der andre der har hentet det via EA Access? Jeg regner med at spille i aften - man kan jo spille det i 10 timer, det burde være rigeligt til at få gennemført historien + 3-4 timers multiplayer tænker jeg :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 13. mar 2015 15:30

Morten Skou skrev:Er der andre der har hentet det via EA Access? Jeg regner med at spille i aften - man kan jo spille det i 10 timer, det burde være rigeligt til at få gennemført historien + 3-4 timers multiplayer tænker jeg :D


Jeg overvejede kort at købe Ea Access en måned, bare for at spille det idag :-) , men kan åbenbart ikke betale med mit kontokort via konsol eller xbox.com lige nu , øv. Og det virker sikkert ikke med forudbetalt 'gift card'
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 13. mar 2015 15:32

[quote="fodbod1232"][/quote]

Genialt med den sofa! :lol:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf IkkNico » 13. mar 2015 18:19

Morten Skou skrev:Er der andre der har hentet det via EA Access? Jeg regner med at spille i aften - man kan jo spille det i 10 timer, det burde være rigeligt til at få gennemført historien + 3-4 timers multiplayer tænker jeg :D

Hentede preview her til eftermiddag, men ved ikke om jeg kommer på i aften. Jeg var ikke specielt begejstret for betaen.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Morten Skou » 13. mar 2015 18:19

IkkNico skrev:
Morten Skou skrev:Er der andre der har hentet det via EA Access? Jeg regner med at spille i aften - man kan jo spille det i 10 timer, det burde være rigeligt til at få gennemført historien + 3-4 timers multiplayer tænker jeg :D

Hentede preview her til eftermiddag, men ved ikke om jeg kommer på i aften. Jeg var ikke specielt begejstret for betaen.


Jeg løber igennem historien i aften regner jeg med. Måske kan vi game noget MP i morgen?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf IkkNico » 13. mar 2015 19:01

Troede jeg var sådan en træls pædagog type ;)

Jow, vi kunne nok godt finde lidt tid til et spil. Jeg har en date med Bruun og måske Helse om noget TF i morgen aften
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 13. mar 2015 19:12

Fik det til at virke, så spiller lidt historie nu, lækker grafik faktisk.. nice!

Er frisk på lidt MP senere hvis der er andre igang :-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Morten Skou » 13. mar 2015 19:29

Vi er enige om, at det er den fulde udgave af spillet ikke? Det plejer det jo at være.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 13. mar 2015 19:43

Morten Skou skrev:Vi er enige om, at det er den fulde udgave af spillet ikke? Det plejer det jo at være.


Ser ud til det hele er med ja. Og det gik lidt hurtigere for mig at starte med at spille, da jeg jo allerede havde hentet det fulde spil ned tidligere ;-)

Rettelse ... SP stoppede efter kapitel 1 og så stod der at min trial var overstået :| Prøver lige lidt MP istedet.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Morten Skou » 13. mar 2015 20:37

Ja, desværre kun episode 1 - men det virker godt nok lovende!!!

Billede

Nu gemmer jeg resten af tiden i håb om, at der er nogen der gider at spille multiplayer med mig i morgen :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron