Xboxlife forum

Battlefield Hardline

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Rasmusdc » 8. feb 2015 19:26

PC udgaven er faktisk ok..

Det virker fornuftigt nok, føles dog stadig som en billig MOD, og ikke et reelt nyt spil, men blev da selv lidt grebet af det....

de kunne dog godt have optimeret grafikken lidt.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 8. feb 2015 20:06

Rasmusdc skrev:PC udgaven er faktisk ok..

Det virker fornuftigt nok, føles dog stadig som en billig MOD, og ikke et reelt nyt spil, men blev da selv lidt grebet af det....

de kunne dog godt have optimeret grafikken lidt.


Grafikken er da fin nok og du har ret, det er kun en MOD , for de bruger sikkert alle kræfter på at få lavet Bad Company 3 færdig til efteråret (håber jeg!) :wink: [-o<
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 8. feb 2015 21:54

Uhhhmmm, Donuts!! :lol:

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Theis Jensen » 9. feb 2015 00:40

Er der nogen der ved, om der er forskel på opløsningen mellem ps4 og xbox one betaen? Jeg synes virkeligt, at spillet ser elendigt ud på xbox one, så jeg hentede betaen på min ps4, og det så godt nok stadig elendigt ud, men det virkede skarpere. Er der nogen der ved det?
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 9. feb 2015 05:47

Theis Jensen skrev:Er der nogen der ved, om der er forskel på opløsningen mellem ps4 og xbox one betaen? Jeg synes virkeligt, at spillet ser elendigt ud på xbox one, så jeg hentede betaen på min ps4, og det så godt nok stadig elendigt ud, men det virkede skarpere. Er der nogen der ved det?


Hvad mener du med 'ser elendigt ud' ? , jeg synes det er flot, flotte effekter, reflektioner, lyseffekter m.m. er da helt ok. Det er jo også kun en beta, så der mangler sikkert et par gb data i forhold til det fulde spil.

Min video ovenover kan du jo vælge at afspille i 720p , den starter vist i 360p ....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Muggs » 9. feb 2015 07:04

Theis Jensen skrev:Er der nogen der ved, om der er forskel på opløsningen mellem ps4 og xbox one betaen? Jeg synes virkeligt, at spillet ser elendigt ud på xbox one, så jeg hentede betaen på min ps4, og det så godt nok stadig elendigt ud, men det virkede skarpere. Er der nogen der ved det?

PS4 er 900p. XOne er 720p.
Men de har jo lovet det i 1080p på begge maskiner. Jeg tvivler!
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Theis Jensen » 9. feb 2015 14:05

JohnH skrev:
Theis Jensen skrev:Er der nogen der ved, om der er forskel på opløsningen mellem ps4 og xbox one betaen? Jeg synes virkeligt, at spillet ser elendigt ud på xbox one, så jeg hentede betaen på min ps4, og det så godt nok stadig elendigt ud, men det virkede skarpere. Er der nogen der ved det?


Hvad mener du med 'ser elendigt ud' ? , jeg synes det er flot, flotte effekter, reflektioner, lyseffekter m.m. er da helt ok. Det er jo også kun en beta, så der mangler sikkert et par gb data i forhold til det fulde spil.

Min video ovenover kan du jo vælge at afspille i 720p , den starter vist i 360p ....


Det ser elendigt ud i den forstand, at det er grimmere end battlefield 4, men så også udkommer 15 mdr. senere, hvor jeg forventede en forbedring og ikke en nedgradering. Jeg håber det bliver pænere for eller kan jeg lige så godt holde mig til battlefield 4. Tror du selv at der vil ske så meget grafisk? med mindre det er en gammel beta, så kommer spillet lige om meget snart, så de får godt nok travlt.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Theis Jensen » 9. feb 2015 14:08

Prøv at læg mærke til elkablerne i conquest banen. Det ligner en lang snor med hajtænder. Læg mærke til samtlige søjler i banen med banken. Det ligner noget fra ps2. Små ting? måske, men det er blot der jeg har lagt mærke til det tydeligst, men generelt ser spillet uskarpt ud specielt i forhold til battlefield 4. Måske kan 1080p hjælpe, men lad os nu se om de når det mål, for jeg tvivler godt nok.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Pr3dator DK » 9. feb 2015 15:26

Boooring - hvis de virkelig prøver at skabe noget andet end traditionel fps så har de fejlet. Og hvis jeg vil spille Politi vs. Tyve spil så venter jeg hellere på det nye Rainbow 6 (vilket tilgengæld ser sindsygt spændende ud).
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819

+1

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Muggs » 19. feb 2015 13:49

Nogen der ved hvornår det bliver muligt at pre-order og pre-loade spillet på Live?
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Theis Jensen » 20. feb 2015 01:17

28 februar - 7 marts
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Theis Jensen » 20. feb 2015 22:29

Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde

+1

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf SteffenPoulsen » 22. feb 2015 01:04

Theis Jensen skrev:https://www.youtube.com/watch?v=q8SytoSa56I

Det er da fedt med alle de små tweaks, men alle de ting kunne de jo også sagtens tilføje til bf4 via updates hvis de ville, det er jo ihvertfald ikke noget der får Hardline til at føles som mere end et dlc eller et mod. Uanset hvad, så ved jeg at jeg ender med at købe det alligevel på et tidspunkt, battlefield er altid sjovt trods fejl og mangler. :D
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf IkkNico » 3. mar 2015 16:16

Pay-as-you-go forretningsmodellen vinder større og større indpas. Følgende skal der betales for i BF Hardline, selvom man allerede har betalt for spillet en gang, fx. kommer det til at koste penge at prestige i MP.

"Own More and Be More" is EA's dystopian-toned tagline for its unveiling of Battlefield Hardline Premium. In addition to the £44.00/$59.99 price for the base game (£59.99/$69.99 for the "deluxe" version), you can slap down an additional £44.00/$59.99 to unlock exclusive things that should have been included anyway.

For the price of another full game you get:

Masks: These give you some sort of exclusive gameplay benefit tied to the mask's theme.
Gun Bench: Allows you to exclusively customize weapons and track their stats.
Competitive Play: Gain access to Battlefield Hardline Premium exclusive ladder and tournament games.
Legendary Status: You know "Prestige Mode" from Call of Duty? Well, it looks like you get to pay for exclusive access to it.


Kilde: http://www.destructoid.com/prepare-to-p ... 8492.phtml
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 3. mar 2015 16:19

IkkNico skrev:Pay-as-you-go forretningsmodellen vinder større og større indpas. Følgende skal der betales for i BF Hardline, selvom man allerede har betalt for spillet en gang, fx. kommer det til at koste penge at prestige i MP.



Sørgeligt, men det er desværre nok den vej det kommer til at gå for spil i fremtiden, dog lidt strengt at spillet så samtidig koster fuld pris.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron