Xboxlife forum

Destiny - Crotas End Hard raid, We will be the first!

Snak om first-person-shooter spil.

Destiny - Crotas End Hard raid, We will be the first!

Indlægaf zarGoth » 19. jan 2015 23:33

Hej folkens,

Da der stadig er en del danske Destiny spillere her inde, har vi lavet et dansk Destiny community på http://www.facebook.com/SpiritOfAmiga hvor i vil kunne finde venner, få tips til at gøre dagligdagen i Destiny lettere, få hjælp igennem raids mm. Der vil ligeledes være mulighed for at deltage i vores Minecraft Monday arrangementer og lign. Så kom og støt os :)

Det af banen, så kom vi et skridt nærmere den store dag, hvor et endnu mere udfordrende eventyr kommer til at udspille sig i Destiny. Crotas End Hard mode bliver udgivet onsdag kl.19:00 og vi (SoA red.) vil selvfølgelig være med lige fra start og forhåbentlig kunne være blandt de første i verden til at gennemføre det.

Ambitionerne er høje og vi har nu sammensat 2 hold af 6 guardians der vil bære SoA's fane i dybet og vise sit værd!

De 12 modige guardians samt opstilling:

Hold 1:
zaarGoth
swodniW
Drembi DK
Quasi Stellar X
Djraider
Traul3

Hold 2:
Klar1tyyDK
OldTymer
Kaver88
I J i m M i xP
Pede B
Malle88

Vi håber at i vil støtte os i vores kamp for at blive blandt de bedste, både via streamet og vores community side :) I kan se hele forløbet på nedanstående stream fra kl.19:00.

Http://www.twitch.tv/zaarGoth

SoA don't die, they go to Croats End and reapawn!
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø

+1

Re: Destiny - Crotas End Hard raid, We will be the first!

Indlægaf MrBruun » 20. jan 2015 00:38

Glæder mig til at se mine soa brødre kæmpe sig igennem ! Go get'em !
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448

+1

Re: Destiny - Crotas End Hard raid, We will be the first!

Indlægaf Deeznutz » 20. jan 2015 14:17

may the darkness NOT consume you all. held og lykke, vil se om jeg ikke kan få det til at passe med at jeg kan følge jer på twitch, plejer og ta den fra mobil når jeg er på job alligevel ;-)
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown

+1

Re: Destiny - Crotas End Hard raid, We will be the first!

Indlægaf KingHans » 21. jan 2015 13:24

lige et par ting.
siden er ret død.
Hvorfor er det, at i tror, at i kan opbygge en stor Destiny community, opkaldt efter jeres klan, og ikke noget som helst med spillet at gøre. Det er jer, der er i fokus, ikke spillet. Det er ikke så fedt.
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Destiny - Crotas End Hard raid, We will be the first!

Indlægaf zarGoth » 21. jan 2015 13:42

KingHans skrev:lige et par ting.
siden er ret død.
Hvorfor er det, at i tror, at i kan opbygge en stor Destiny community, opkaldt efter jeres klan, og ikke noget som helst med spillet at gøre. Det er jer, der er i fokus, ikke spillet. Det er ikke så fedt.


Siden ret død? Ja den er ikke engang 1 uge gammel endnu, så før folk rent faktisk kommer der ind, så vil den også kun blive så aktiv som de nuværende medlemmer gør den. Størstedelen af medlemmerne er medlemmer af SoA og derfor virker det måske som om at der er meget fokus på os. I sammenhæng med at flere og flere mennesker joiner siden, bliver det forhåbentlig mere alsidigt det der er der inde. Du skal være mere end velkommen til at skrive oplæg der inde, så kan det være at andre faktisk også begynder at gøre det :)

Hvad siden hedder er vel underordnet? Det er VORES bidrag til at kunne hjælpe folk der måske sidder fast i spillet eller mangler tips og tricks, samt folk at spille med. Der vil løbende blive arrangeret events som folk kan melde sig til mm. Syntes man at det er for dårligt at side hedder hvad den gør og ikke "Pew pew Danish Destiny page of doom!", eller på anden måde er utilfreds, så kan man bare lade være med at være en del af det.

Vi havde slet ikke behøvet at gøre et forsøg på at lave et dansk Destiny community, men valgte at gøre det for at kunne hjælpe andre der ikke var så heldigt stillet som os.
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Destiny - Crotas End Hard raid, We will be the first!

Indlægaf KingHans » 22. jan 2015 01:27

Jeg vil skam gerne være en del af det, sådan skulle det ikke forsåes. Men den måde du skriver det på, er der godt nok meget fokus på jer, og ikke spillet. Spillet bør vel være i fokus.
Navnet er vel en god ide, at det har noget med spillet at gøre, således folk kan finde det, når de søger efter det.
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Destiny - Crotas End Hard raid, We will be the first!

Indlægaf DanniLaursen » 22. jan 2015 16:07

Er i kommet i gennem ?

Synes godt nok det er en smule plat det de kom med Fik godt nok auto og pulse riffel på de 2 en halv gang vi noget igår...

Men ellers synes jeg ikke der er noget nyt under solen....
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Destiny - Crotas End Hard raid, We will be the first!

Indlægaf zarGoth » 22. jan 2015 16:14

DanniLaursen skrev:Er i kommet i gennem ?

Synes godt nok det er en smule plat det de kom med Fik godt nok auto og pulse riffel på de 2 en halv gang vi noget igår...

Men ellers synes jeg ikke der er noget nyt under solen....


Det gjorde vi.. Det blev også mest våben vi fik, men der er jo ikke så meget andet end det og lidt bedre raid gear :)

Personligt fik jeg Auto og scout rifle.
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron