Xboxlife forum

Farcry 4

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Farcry 4

Indlægaf OleBachJunior » 20. nov 2014 17:33

Fantastisk spil. Vanvittigt flot, historie er fed og mulighederne er jo næste uendelige. Det er simpelthen for fedt at angribe en lejr siddende på ryggen af en elefant.

Fuck grævlinge!
OleBachJunior
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Aalborg - Nordens Paris


Re: Farcry 4

Indlægaf Jake242 » 20. nov 2014 19:25

TigerJax007 skrev:Fantastisk spil - ligesom 3'eren. Jeg er solgt! :)


Samme her... virker som den perfekte sequel, mere af alt det gode krydret med nye fede ting. Er oppe på 12 timer nu og har på intet tidspunkt kedet mig :D

og som tidligere nævnt... Honey Badgers er nogle fuckers! føler mig nøgen hvis jeg ikke har shotgun når de sataner dukker op, men har den ikke med da jeg har brug for sniper, assault rifle, recurve bow og min trusty-sidearm---> M79 grenade launcher.

At jage fra elefantryg er en fornøjelse... elsker hvordan den bare sparker til mindre dyr... eller slynger fjender hundrevis af meter væk, its good fun :mrgreen:
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Farcry 4

Indlægaf Ralle » 23. nov 2014 20:49

Er det værd at købe hvis man kun har en Xbox 360? Eller skal jeg vente til jeg får den en af de nye konsoller?

Mangler nemlig desperat et spil at spille som afveksling til SRP i næste måned :)
Ralle
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Re: Farcry 4

Indlægaf JohnH » 23. nov 2014 20:55

Ralle skrev:Er det værd at købe hvis man kun har en Xbox 360? Eller skal jeg vente til jeg får den en af de nye konsoller?

Mangler nemlig desperat et spil at spille som afveksling til SRP i næste måned :)


En af mine venner har siddet og spillet det på sin 360 hele weekenden, han er meget tilfreds med det, han siger at det er meget flottere og med flere funktioner end 3'eren.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Farcry 4

Indlægaf Ralle » 23. nov 2014 21:41

Mange tak for svaret, JohnH. Tror jeg bestiller dertil så :)

Andre må også gerne byde ind, hvis de har erfaringer med spillet til X360 :D
Ralle
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Re: Farcry 4

Indlægaf he1nz » 24. nov 2014 14:17

Deeznutz skrev:Nu er det langtid siden jeg har spillet far cry 3, men hvad manglede og blive Patched der i, som jeg jeg husker det var jeg ikke udsat for problemer med spillet?


Multiplayer.. og co-op havde en masse bugs der forhindrede at man klarede banerne. Map editoren var spækket med fejl..
Singleplayeren fungerede rigtig godt.. men tyndt at de aldrig forsøgte at fikse de andre issues!
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Farcry 4

Indlægaf TigerJax007 » 24. nov 2014 16:09

Jake242 skrev:
TigerJax007 skrev:Fantastisk spil - ligesom 3'eren. Jeg er solgt! :)


Samme her... virker som den perfekte sequel, mere af alt det gode krydret med nye fede ting. Er oppe på 12 timer nu og har på intet tidspunkt kedet mig :D

og som tidligere nævnt... Honey Badgers er nogle fuckers! føler mig nøgen hvis jeg ikke har shotgun når de sataner dukker op, men har den ikke med da jeg har brug for sniper, assault rifle, recurve bow og min trusty-sidearm---> M79 grenade launcher.

At jage fra elefantryg er en fornøjelse... elsker hvordan den bare sparker til mindre dyr... eller slynger fjender hundrevis af meter væk, its good fun :mrgreen:


Yes I hear you man :-) Præscis samme loadout jeg kører. Sniper riffel, recurve bue, M79 til alt hvad der lige trænger til en granat i røven - og så en eller anden form for assault rifle. Perfekt loadout :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Farcry 4

Indlægaf Ink129 » 24. nov 2014 16:22

TigerJax007 skrev:
Jake242 skrev:
TigerJax007 skrev:Fantastisk spil - ligesom 3'eren. Jeg er solgt! :)


Samme her... virker som den perfekte sequel, mere af alt det gode krydret med nye fede ting. Er oppe på 12 timer nu og har på intet tidspunkt kedet mig :D

og som tidligere nævnt... Honey Badgers er nogle fuckers! føler mig nøgen hvis jeg ikke har shotgun når de sataner dukker op, men har den ikke med da jeg har brug for sniper, assault rifle, recurve bow og min trusty-sidearm---> M79 grenade launcher.

At jage fra elefantryg er en fornøjelse... elsker hvordan den bare sparker til mindre dyr... eller slynger fjender hundrevis af meter væk, its good fun :mrgreen:


Yes I hear you man :-) Præscis samme loadout jeg kører. Sniper riffel, recurve bue, M79 til alt hvad der lige trænger til en granat i røven - og så en eller anden form for assault rifle. Perfekt loadout :-)


Kan I virkelig godt undvære en shotgun? Jeg har indtil nu kørt lyddæmpet assault rifle, M79, shotgun og lyddæmpet sniper, men har nu skiftet sniperen ud med recurve bue, da jeg alligevel ikke bruger sniperen så meget. Jeg sniger mig normalt tæt ind på fjenderne, så jeg tænkte, at recurve bue med et ordentligt sigte samt pile med sprængstof måske var det bedre valg. Shotgun'en er dog hellig for mig - fuldstændig uundværlig mod dyrelivet.

Nu spiller jeg på hard, så måske det også har noget at sige, men klarer I dyrerne fint nok uden en shotgun? Er hemmeligheden, at recurve bue kan nedlægge dyr bedre end den almindelige bue (som jeg ikke finder specielt anvendelig, når en leopard pludselig står og bider en i anklerne)? Jeg spørger, fordi jeg kun lige har skiftet loadout og ikke ved så meget om recurve buens styrker.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Farcry 4

Indlægaf Blade Dk » 24. nov 2014 18:30

Oplever at vildtlivet flygter når de bliver skudt med bue og pil , så klare fint dyrelivet med bue har da nedlagt et næsehorn kun med bue , det tog en god mængde pile men det gik
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Farcry 4

Indlægaf dk_iceman » 25. nov 2014 01:43

er jeg bare mega dårlig til Farcry 4 eller er det bare svær i starten.. for pokker det med at snige sig rundt forbi vagterne osv er vist ikke lige mig.. fortsætter det sådan igennem hele spillet ? eller kommer man til at kan gå lidt grovere til værks ?
dk_iceman
Niveau 2
 
Indlæg: 100
By: 7950


Re: Farcry 4

Indlægaf Deeznutz » 25. nov 2014 02:04

Jo længere du kommer jo bedre kan du gøre din mand, dvs han kan begynde og gøre ting så det bliver nemmere og feks nedligge vagter og du får bedre våben, så jo det bliver nemmere, men jeg synes ikke det var svært i starten, spillet forklarer dig meget godt hvordan du skal bruge de forskellige teknikker, har du ikke spillet far cry 3, det ville ellers ha givet dig et plus for så kender du spille stilen, hvad sværhedgrad spiller du på, den kan du altid skifte inde i spillet, måske du skulle starte ud med easy mode og så tá den der fra. Men jo længere du kommer ind i spillet jo nemmere bliver og lave de forskellige missioner, ting tar tid
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Farcry 4

Indlægaf Jake242 » 25. nov 2014 09:48

Ink129 skrev:Kan I virkelig godt undvære en shotgun? Jeg har indtil nu kørt lyddæmpet assault rifle, M79, shotgun og lyddæmpet sniper, men har nu skiftet sniperen ud med recurve bue, da jeg alligevel ikke bruger sniperen så meget. Jeg sniger mig normalt tæt ind på fjenderne, så jeg tænkte, at recurve bue med et ordentligt sigte samt pile med sprængstof måske var det bedre valg. Shotgun'en er dog hellig for mig - fuldstændig uundværlig mod dyrelivet.

Nu spiller jeg på hard, så måske det også har noget at sige, men klarer I dyrerne fint nok uden en shotgun? Er hemmeligheden, at recurve bue kan nedlægge dyr bedre end den almindelige bue (som jeg ikke finder specielt anvendelig, når en leopard pludselig står og bider en i anklerne)? Jeg spørger, fordi jeg kun lige har skiftet loadout og ikke ved så meget om recurve buens styrker.


Spiller normal, ved ikke hvad forskellen er ud over at dyrene tager flere skud og man selv tager mere skade. Jeg dør også på en leopard hvis den står og bider mig i anklerne og jeg ikke har fyldt assaultrifle.

Kan ikke leve uden sniper når jeg tager outposts, recurve bow er vanvittig powerful, du skal bare ramme en fjende i overkroppen med fuld spænd og så går de lydløst ned.

Men ja loadout er ikke perfekt til dyrelivet... Ville ønske jeg havde plads til en shotgun også. Har du dog spottet en leopard, virker m79 ganske udemærket... Du kan bare ikke bruge dens skin bagefter :D
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Farcry 4

Indlægaf Jake242 » 25. nov 2014 09:53

dk_iceman skrev:er jeg bare mega dårlig til Farcry 4 eller er det bare svær i starten.. for pokker det med at snige sig rundt forbi vagterne osv er vist ikke lige mig.. fortsætter det sådan igennem hele spillet ? eller kommer man til at kan gå lidt grovere til værks ?


Det bliver nemmere så snart du får våben der kan nedlægge lydløst. I starten skal du bruge de kasteknive du har, bruger du assault rifle så tiltrækker du fjender. Du kan med fordel vælge at være lidt tålmodig, brug dit kamera til at identificere og tracke dine fjender.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Farcry 4

Indlægaf solostah » 25. nov 2014 16:16

Hvis folk vil spille coop så add endelig mig : solostaah

Det skal siges jeg spiller hygge. Jeg er god til at tiltrække fjenderne. Så den gode taktikker ville helt klart vælge mig haha :D
solostah
Niveau 0
 
Indlæg: 37
By: Aarhus


Re: Farcry 4

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2014 18:23

Jake242 skrev:
dk_iceman skrev:er jeg bare mega dårlig til Farcry 4 eller er det bare svær i starten.. for pokker det med at snige sig rundt forbi vagterne osv er vist ikke lige mig.. fortsætter det sådan igennem hele spillet ? eller kommer man til at kan gå lidt grovere til værks ?


Det bliver nemmere så snart du får våben der kan nedlægge lydløst. I starten skal du bruge de kasteknive du har, bruger du assault rifle så tiltrækker du fjender. Du kan med fordel vælge at være lidt tålmodig, brug dit kamera til at identificere og tracke dine fjender.


Hunter-syringen er også rigtig effektiv både til at spotte dyr og fjender.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron