Xboxlife forum

Destiny vs COD AW

Snak om first-person-shooter spil.

Destiny vs COD AW

Indlægaf Mejerx » 17. nov 2014 20:33

Hej Xboxlife

Landet ligger sådan, at jeg i den kommende uge køber mig en XBOX ONE, men jeg er desværre i tvivl om jeg skal erhverve mig Destiny eller COD AW. Jeg er klar over, at jeg bare kan købe begge, men lige nu ønsker jeg kun en af dem.
På forhånd tak!

Ps hvis der er nogen som der er interesseret i AC Unity og/eller AC Black flag så pb mig :)
Pss dette er mit første indlæg :P
Mejerx
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Destiny vs COD AW

Indlægaf fred7319 » 17. nov 2014 23:51

Det kommer stærkt an på hvad du er til. Hvis du er til intens hurtigt skydespil så er det klart COD.
Hvis du derimod er til lidt mere frit og Open World så er det destiny. Vær dog opmærksom på at destiny ikke har en særlig god historie, men det har COD til gengæld.
Så søg på det, på youtube osv. For at finde ud af hvad du er mest til :-)
Velkommen til :-)
fred7319
Niveau 4
 
Indlæg: 502


Re: Destiny vs COD AW

Indlægaf pede B » 18. nov 2014 00:41

Jeg har nok brugt flere timer på Destiny allerede, end alle COD spil til sammen :D
Hvis man ser bort fra zombies.. Men det er 2 forskellige spil, så svært at anbefale det ene frem for det andet..

Man kan sige du ved i hvert fald hvad du får med COD.. Det samme som de sidste 5-6 år ;)
Destiny er super godt og vanedannende (for mig), så læs lidt om det eller se nogle videoer ville være mit råd.
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Destiny vs COD AW

Indlægaf Carsten O » 18. nov 2014 07:26

Både Destiny og CoD er nok spil der deler mange mennesker. Der er nogle der elsker Destiny og andre der hader det. Personligt synes jeg, at det er noget af det kedeligste, jeg har prøvet til Xbox One. Jeg er klart mere til CoD - og den seneste udgave er fejende flot.

Ellers kan jeg anbefale Titanfall. Det er nok det spil, jeg har brugt mest tid på til Xbox One.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Re: Destiny vs COD AW

Indlægaf MrBruun » 18. nov 2014 07:56

Dette års cod er for mig kedeligt plus de har ødelagt alt i det med deres fremtids møg.. Har ellers holdt godt af cod i mange år.

Destiny for mig er ikke kedeligt, elsker stilen og tingene man kan lave. Dog er det meget "grindy" og det er bestemt ikke for alle.
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Destiny vs COD AW

Indlægaf Lord Beef Jerky » 18. nov 2014 09:32

Jeg ville virkelig gerne elske Destiny, for jeg elsker hele princippet bag og har respekt for processen af spillet. Desværre var resultatet en klinisk og kold verden, som er virkelig kedelig at slæbe sig igennem, de øjeblikke man spiller alene. Co-op er dog i langt de fleste tilfælde med spil, hvad man gør det til, og her kan det være ganske sjovt. Multiplayerdelen er bygget op således, at det ikke giver meget mening at gå i gang med, før du har investeret 20-30 i singleplayer/co-op delen. Som helhed var det en enorm skuffelse for mit vedkommende, og ville nok kvittere med 5/10.

COD har på den anden side en virkelig velfungerende singleplayer. Hvert kapitel byder på nye udfordringer, og føles så langt fra de tidligere kapitler, at det tilrider føles som at spille et nyt spil. Multiplayerdelen er præcis som forventet - intens. Mange har oplevet store problemer med lag, og nu to patches inde, er det blevet lappet for nogle og forværret for andre. Personligt har jeg kun haft de her lagproblemer i måske et par øjeblikke i hver 10. kamp, men jeg forstår sgu godt frustrationerne. Personligt er jeg bare glad for en tilbagevenden til det system vi kender fra Black Ops kombineret med en videreudvikling der minder lidt om Titanfall. Jeg siger 7/10.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Destiny vs COD AW

Indlægaf Mejerx » 20. nov 2014 07:46

Mange tak for jeres respons, tror jeg vil se det lidt an med tiden, har nemlig købt far cry 4 :D
Mejerx
Niveau 0
 
Indlæg: 46



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron