Xboxlife forum

Halo: The Master Chief Collection

Snak om first-person-shooter spil.

Halo: The Master Chief Collection

Indlægaf Rabit » 13. nov 2014 21:22

Hej er der nogen der har købt denne? hvordan er grafikken? det er jo mange år siden spillene kom ud... :D
Rabit
Niveau 1
 
Indlæg: 78


Re: Halo: The Master Chief Collection

Indlægaf CaptainKicker » 13. nov 2014 21:45

Det er pissegodt! Kan stærkt anbefale spillet - det er en fornøjelse at genspille Halo-spillene i kampagnen.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Halo: The Master Chief Collection

Indlægaf Competa » 13. nov 2014 21:51

Spillene ser rigtig flotte ud, dejlgt i 1080p og i 60fps
Dog, skal man være opmærksom på at spillet SLET ikke lever op til en udgivelse. Der er alle mulige fejl over alt på spillet så det føles som en Alpha vi er igang med at teste. Spillet crasher konstant, Matchmaking virker ikke efter hensigten og alle mulige koder kommer op imens du spiller. Det er ikke i orden men 343 er i fuld gang med alle mulige patches.

Derudover, er Halo 3 i pre-patch stadiet. Dvs, melee systemet er anderledes end den vi kender, våbene er placeret anderledes osv. Spillet er 100% rushed.

Men når det endelig virker, er det et vidunder uden lige. Jeg lan spille det her resten af tiden indtil 5'ren udkommer.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Halo: The Master Chief Collection

Indlægaf Skillfulsheep » 13. nov 2014 23:18

Jeg skal helt klart have fat i Halo: MCC på et tidspunkt. Håber virkelig at det kommer til at køre indenfor de næste par måneder, så jeg kan komme i gang med noget Halo 2 ranked :) Halo 2 multiplayer er stadig en af de fedeste multiplayer-oplevelser jeg har haft til dato.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Halo: The Master Chief Collection

Indlægaf Reinhold » 14. nov 2014 00:17

Har vi allerede sådan en her tråd? :)

Fedt spil - og så er der tre andre gratis med :) Multiplayer kan ingen snakke begavet om, da det er broke. Jeg fik et par games for lidt over en uge siden - men siden har der været lukket.
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Halo: The Master Chief Collection

Indlægaf GrillBillerDK » 20. jan 2016 18:34

Er der nogen der har prøvet/oplevet denne bug ☺
http://9gag.com/gag/aDojKvZ
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron