Xboxlife forum

Retrogaming-sessions: Cod4, MW2 og MW3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Retrogaming-sessions: Cod4, MW2 og MW3

Indlægaf Firephreakk » 4. nov 2015 09:56

tue69 skrev:
Firephreakk skrev:Jeg forventer en opblomstring i de her titler igen, hvis de er understøttet på Xbox One fra den 12. Der må være mange, der har dem liggende i skuffen stadigvæk.


Det tror jeg desværre ikke at du skal regne med Fire. Activision har bekræftet, at de ikke vil være med i understøttelsen af bagudkompatabilitet på Xbox One. Så CoD titler ser vi næppe.


DET ER LØGNE TUE69! LUTTER LØGNE! DET VIL SKE!

Jeg havde ikke læst det med Activision. Jeg går ud fra, at de er optaget af at sælge æsker primært.
Men COD spillene er højt på listen over ønskede spil, så jeg har et lille håb om, de kommer til fornuft.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331

+1

Re: Retrogaming-sessions: Cod4, MW2 og MW3

Indlægaf tue69 » 4. nov 2015 09:58

Nu har de lige brugt 40 mia. på at købe King, så lur mig om ikke det kommer til din iPhone som et puzzle-spil før at det kommer til din Xbox One...



:(
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Retrogaming-sessions: Cod4, MW2 og MW3

Indlægaf Firephreakk » 4. nov 2015 09:59

Candy Crush Warfare!
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Retrogaming-sessions: Cod4, MW2 og MW3

Indlægaf tue69 » 4. nov 2015 11:10

Det bliver muntert!

Men lad høre hvis andre pludseligt har fået lyst til nostalgi. Jeg gamer trofast videre i de tre nævnte titler, før at jeg har hørt om BO3 er noget værd.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Retrogaming-sessions: Cod4, MW2 og MW3

Indlægaf tue69 » 5. nov 2015 08:13

Det er i øvrigt mærkeligt. MW3 er det spil af den oprindelige trilogi jeg bryder mig mindst om.

Det er så også det jeg er bedst til... Der er godt gang i spillene og massevis af kampe igang konstant.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Retrogaming-sessions: Cod4, MW2 og MW3

Indlægaf tue69 » 7. nov 2015 10:41

Nå, så fik vi taget hul på sociale sessions i går.

MP og jeg kørte alle rundt i manegen i MW2 i går, vel at mærke hvis "køre alle rundt" er at blive skudt gentagne gange af alt der skaber en eksplosion. Tubes, bazookaer, javelins, you name it.

Jeg holder mig til MW3 før at der bliver samlet et hold, og jeg vil faktisk gå så vidt som at sige, at skal man købe et nyt spil af de tre, så køb COD4 eller MW3. MW2 er saftsuseme godt nok et eksplosionshelvede.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Retrogaming-sessions: Cod4, MW2 og MW3

Indlægaf Firephreakk » 10. dec 2015 10:52

Tue - der er måske lidt lys.
Black Ops skulle være på vej til backwards compatible listen, så måske en dør er åbnet.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Retrogaming-sessions: Cod4, MW2 og MW3

Indlægaf tue69 » 10. dec 2015 11:47

Så for den! Det ville da være dejligt! Så må jeg ud og investere i det.

Jeg har ferie i næste uge, så regner med at peake ift. COD-sessions der :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Retrogaming-sessions: Cod4, MW2 og MW3

Indlægaf Firephreakk » 10. dec 2015 13:49

Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Retrogaming-sessions: Cod4, MW2 og MW3

Indlægaf tue69 » 10. dec 2015 14:06

Det er sgu lovende! Det vil jeg få købt ind så :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Retrogaming-sessions: Cod4, MW2 og MW3

Indlægaf Hertzblut » 11. dec 2015 16:33

Er der en af jer hardcore sataner der stadig har MW2? Jeg kunne godt tænke mig at støve det af, for jeg mener at jeg kun mangler at få 3 stjerner på en af de der Spec Ops missioner.. mest fordi jeg aldrig fik den gennemført... EVER :(

Nok for jeg er ræv til den slags, men kunne jeg få den i sækken kunne det være resten også blev støvet af og sat i boxene.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Re: Retrogaming-sessions: Cod4, MW2 og MW3

Indlægaf FoxHoundDK » 11. dec 2015 17:42

Hertzblut skrev:Er der en af jer hardcore sataner der stadig har MW2? Jeg kunne godt tænke mig at støve det af, for jeg mener at jeg kun mangler at få 3 stjerner på en af de der Spec Ops missioner.. mest fordi jeg aldrig fik den gennemført... EVER :(

Nok for jeg er ræv til den slags, men kunne jeg få den i sækken kunne det være resten også blev støvet af og sat i boxene.


Hehe er vidst på samme stadie som dig, mangler også KUN 1 mission i spec ops, og hvis jeg husker rigtigt, så er det 3 stjerner i oil rig eller hvad den nu hedder.
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Retrogaming-sessions: Cod4, MW2 og MW3

Indlægaf Hertzblut » 11. dec 2015 19:10

FoxHoundDK skrev:
Hertzblut skrev:Er der en af jer hardcore sataner der stadig har MW2? Jeg kunne godt tænke mig at støve det af, for jeg mener at jeg kun mangler at få 3 stjerner på en af de der Spec Ops missioner.. mest fordi jeg aldrig fik den gennemført... EVER :(

Nok for jeg er ræv til den slags, men kunne jeg få den i sækken kunne det være resten også blev støvet af og sat i boxene.


Hehe er vidst på samme stadie som dig, mangler også KUN 1 mission i spec ops, og hvis jeg husker rigtigt, så er det 3 stjerner i oil rig eller hvad den nu hedder.


Fuldstændigt korrekt. Den var et mareridt og jeg kom akdrig igennem den en eneste gang.
Vi have de forbandede 3 stjerner i den nu :)
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Re: Retrogaming-sessions: Cod4, MW2 og MW3

Indlægaf FoxHoundDK » 11. dec 2015 19:47

Hertzblut skrev:
FoxHoundDK skrev:
Hertzblut skrev:Er der en af jer hardcore sataner der stadig har MW2? Jeg kunne godt tænke mig at støve det af, for jeg mener at jeg kun mangler at få 3 stjerner på en af de der Spec Ops missioner.. mest fordi jeg aldrig fik den gennemført... EVER :(

Nok for jeg er ræv til den slags, men kunne jeg få den i sækken kunne det være resten også blev støvet af og sat i boxene.


Hehe er vidst på samme stadie som dig, mangler også KUN 1 mission i spec ops, og hvis jeg husker rigtigt, så er det 3 stjerner i oil rig eller hvad den nu hedder.


Fuldstændigt korrekt. Den var et mareridt og jeg kom akdrig igennem den en eneste gang.
Vi have de forbandede 3 stjerner i den nu :)


Hehe jeg kan huske at jeg opgav efter rigtig mange forsøg, så blev det ligesom for meget .. men kunne godt tænkes, at jeg fandt det frem igen, kunne være et fint gensyn med spillet :)
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Retrogaming-sessions: Cod4, MW2 og MW3

Indlægaf Hertzblut » 16. dec 2015 17:05

FoxHoundDK skrev:
Hertzblut skrev:Fuldstændigt korrekt. Den var et mareridt og jeg kom akdrig igennem den en eneste gang.
Vi have de forbandede 3 stjerner i den nu :)


Hehe jeg kan huske at jeg opgav efter rigtig mange forsøg, så blev det ligesom for meget .. men kunne godt tænkes, at jeg fandt det frem igen, kunne være et fint gensyn med spillet :)


Jeg kunne godt være varm på at prøve det igen. :) Kunne jo være det greb om sig og ligefrem lykkes
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron