Xboxlife forum

Alien isolation

Snak om first-person-shooter spil.

Alien isolation

Indlægaf DanniSemperfi » 3. okt 2014 16:56

Endelig et ordentligt alien spil.

Kunne ikke finde andre tråde med spillet.
Forstår ikke der er mere snak om det.

Der er allerede kommet en røvfuld anmeldelser.

Udkommer den 8'okt

Hvad mener i?
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: Alien isolation

Indlægaf spif2001 » 3. okt 2014 17:00

Jeg har bestilt det, og håber på at vi endelig får et godt Alien spil. Kan godt lide at de tager gyser approachen :)

Anmeldelserne er lidt svingende men til den gode side:
http://www.metacritic.com/game/xbox-one/alien-isolation

Generelt er det vist AI'en den er gal med, for grafikken fejler vist ikke noget...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Alien isolation

Indlægaf krig » 3. okt 2014 17:43

spillet er digitalt forudbestilt og installeret! Glæder mig sindssygt meget!
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Alien isolation

Indlægaf Deeznutz » 3. okt 2014 17:52

har også glædet mig som et bette barn. Men mit er til spilgangt d.07/10, yummie
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Alien isolation

Indlægaf krig » 3. okt 2014 19:24

Deeznutz skrev:har også glædet mig som et bette barn. Men mit er til spilgangt d.07/10, yummie



havde oprindeligt også bestilt på disc hos game.co.uk hvor man fik 2 stks DLC med hvis man pre orderede, det er en game exclusive (Ripley edition)
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Alien isolation

Indlægaf ALIE » 3. okt 2014 21:59



En anmelder der ikke straffer spillet for at være for svært :D
Nej men altså nogle af de anmeldere burde ikke kalde sig gamers.
Nogle hakker på det fordi det er for svært, og de spiller på den sværeste #-o
Andre fordi det er for let, og de spiller på den letteste.
Og var det IGN der sagde, kun sjovt når man ved den er der, et Survival horror handler da lige så meget om frygten og så der intet sker, vis spillet hele tiden har action er det da mindre skræmmende.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Alien isolation

Indlægaf DanniSemperfi » 4. okt 2014 13:01

Ikke meget interesse der er for spillet ;)
Skal xboxlife kun handle om grimt japansk plastik og diskussioner om hvad xboxen måske og måske ikke er i stand til engang i en fjern fremtid?
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: Alien isolation

Indlægaf citysleeps » 4. okt 2014 15:28

Nu har jeg også forudbestilt det, dog på skive. Trænger til noget innovation, og tænker at AI meget vel kan give dette - i hvert fald ift hvad der ellers er på markedet lige nu.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Alien isolation

Indlægaf Mike JezZ » 5. okt 2014 10:45

DanniSemperfi skrev:Ikke meget interesse der er for spillet ;)
Skal xboxlife kun handle om grimt japansk plastik og diskussioner om hvad xboxen måske og måske ikke er i stand til engang i en fjern fremtid?


Jeg tror at fyrværkeriet for alvor bliver skudt igang til november med gra, cod, halo mcc m.m :D
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Alien isolation

Indlægaf citysleeps » 7. okt 2014 23:01

Hvad er folks førstehåndsindtryk? Jeg er selv positiv overrasket. Spillet har en helt eminent cinematisk stemning og syntes at indeholde mere dybde end blot at blive jagtet af en alien. Og på den note, så holder spillet sig ganske godt til det oprindelige Alien univers, især med de slut 70'er inspireret interfaces og den fantastisk lyd/musik :- )
Lille minus at man altid starter på sidste save game, hvis man dør - også selvom sidste save var i et forrige kapitel.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Alien isolation

Indlægaf Krisgebis » 7. okt 2014 23:43

Jeg var også imponeret over præsentationen og den indledende stemning, da jeg prøvede det for nogle dage siden. Jeg nåede dog ikke at komme så langt, da jeg insisterede på at spille når det er mørkt (selvom jeg er lidt en tøs til uhyggelige spil). Spillet starter godt nok langsomt :D
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Alien isolation

Indlægaf spif2001 » 8. okt 2014 13:05

Jeg synes det virker rigtig fedt indtil videre - og ja det tager lidt tid før der kommer gang i sagerne, men jeg synes de bygger det fint op. Stemningen er rigtig Alien 1 agtig. Thumbs up!

Er dog lidt skuffet over grafikken når vi snakker om personer. Bevægelserne er ikke gode nok.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Alien isolation

Indlægaf lassefar » 8. okt 2014 18:09

Tror jeg har set sammenlagt 2-3 timer af spillet på twitch. Flot ser det ud, men der sker da absolut intet. Måske har jeg været uheldig med af ryge ind de forkerte tidspunkter. Det har sgu desværre ikke fanget mig.
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Re: Alien isolation

Indlægaf spif2001 » 8. okt 2014 19:15

Jeg prøvede en tur i går med Nostromo DLC på hard. Valgte Ellen Ripley, og alien nakkede mig på 5 min. Man kan hurtigt få action hvis man vil.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Alien isolation

Indlægaf Emilius » 8. okt 2014 19:43

Jeg har det til PC. Jeg har ikke haft tid til at spille så meget endnu, men jeg har et godt indtryk af spillet so far.

+ God grafik, god lightning/shadows og høj fps.
+ Tyk atmosfære og god art style.
+ Excellent lydside.. det er creepy at rende rundt på Sevestapol takket været bl.a. lydsiden.
+ Der er ikke overdreven fokus på action, men mere på stemningen. Jeg synes det er fedt.. :D

- Personanimationerne svinger lidt af kvalitet.
- Der er, selv med 16*AA, nogle grove kanter hist og her. Jeg synes det er wierd.
- Stemmeskuespillet svinger også lidt af kvalitet. Overall er det dog fint.
Billede
Emilius
Niveau 4
 
Indlæg: 599


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron