Xboxlife forum

Alien isolation

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Alien isolation

Indlægaf Deeznutz » 8. okt 2014 23:37

Må sige at jeg er totalt grebet af sådanne spil, Elskede dead Space 1-2-3 til 360éren. så derfor har jeg glædet mig sindssygt meget til dette her. Må dog sige at det der sikkert kan komme til at tabe mig lidt, er deres save games, som det også ødelagde deadspace 3 efter min mening, trælst at man skal nogen gange begynde så langt tilbage i spillet hvis man dør. Men indtil videre har det fanget mig, elsker denne stemning i spil, hvis man vil have en anderledes spil oplevelse end de andre spil der er der ude.
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Alien isolation

Indlægaf Spankey103 » 8. okt 2014 23:45

Er totalt fan af dette spil. Det størte plus for mig er virkelig lydsiden. Hold kæft den er vild! Når man sidder i et mørkt rum med sit surround sound cranket fuldt op, er det fandme en spektakulær oplevelse! De har virkelig nailet den. Derudover har de godt nok også ramt den klassiske "Alien" stemning.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Alien isolation

Indlægaf Ink129 » 9. okt 2014 11:36

Jeg har sgu også lyst til at investere i denne titel - Alien-universet er fantastisk og herligt dystopisk. Hvis det ikke var fordi, at The Evil Within kommer i næste uge, så købte jeg det på stedet!
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Alien isolation

Indlægaf JesperN2820 » 13. okt 2014 00:14

Det spil er for fedt. Har spillet det om aften/natten med lyset slukket. Lydsiden og atmosfæren er totalt spot on følelsen af den originale Alienfilm!
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Alien isolation

Indlægaf krig » 13. okt 2014 08:25

jeg hopper med på vognen, jeg elsker også dette spil...

man føler sig virkelig jaget, og Alien AI'en er virkelig uforudsigelig! Ser Alienen dig er du fucked 8) :lol:
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Alien isolation

Indlægaf Zt3pH » 26. jan 2015 13:01

Er jeg den eneste der oplever en del bugs i det her spil?
Synes tit jeg er nød til at loade det sidste save for at kunne komme videre pga. af en eller anden bug. F.eks i starten når man skal tage tøj på gik det galt - bagefter på broen da man skulle tage sin breifing mappe. Begge gange var jeg nød til at loade spillet igen

Andre der har oplevet dette?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Alien isolation

Indlægaf Deeznutz » 26. jan 2015 19:06

Zt3pH skrev:Er jeg den eneste der oplever en del bugs i det her spil?
Synes tit jeg er nød til at loade det sidste save for at kunne komme videre pga. af en eller anden bug. F.eks i starten når man skal tage tøj på gik det galt - bagefter på broen da man skulle tage sin breifing mappe. Begge gange var jeg nød til at loade spillet igen

Andre der har oplevet dette?

Det oplevede jeg aldrig da jeg spillede det, der kørte det som smurt.... Går ud fra det er på X1
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Alien isolation

Indlægaf Niki Lauda DK » 29. jan 2015 18:17

Jeg oplevede at nogle vægge forsvandt, så jeg kunne se igennem banen med en kulsort baggrund. Men efter et reboot har der ikke vøret noget siden.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Alien isolation

Indlægaf Zt3pH » 18. feb 2015 22:55

Jeg har slet ikke oplevet bugs igen efter der aller først load, så det må være en enlig svale eller det der...

Men når det så er sagt; suck me sideways det er spil er for fedt! Tror kraftedme aldrig jeg har været så skræmt af et spil siden det aller første resident evil på PC og på datidens racerkort - voodoo 3DFX
Det er så fedt lavet, hvis man ser bort fra de lidt stive menneske animeringer, fordi der er så mange ting der fungerer for hårdt.

Den er så fucking snu den satan der, og jeg har konstant en puls på over 110. Jeg har regnet mig frem til at jeg kan tabe ca 1000 kalorier hver gang jeg spiller det her shjit - i dit fjæs xboxfitness!
Tog mig selv i at sidde helt alene og spille det i mørke i går, og fik det største chock da min kæreste kom hjem, kæft det er vildt her spil. Jeg skreg som en lille pige mand! Det fedeste spil jeg har spillet i mange år!

NB! Det er billigt lige pt i store :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723

+1

Re: Alien isolation

Indlægaf TerrificFalcon » 18. feb 2015 23:23

Jeg sagde det jo!
Burde fortjene GOTY 2014. Åndssvagt godt spil med meget få dårlige punkter (såsom det udstrukne plot). Helt klart pengene værd. Det er en virkelig god pris.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+1

Re: Alien isolation

Indlægaf citysleeps » 18. feb 2015 23:27

Jeg overvejer season pass til $12 lige nu. Ved at være et stykke tid siden mit sidste besøg på Sevastopol. Nogen meninger om det nuværende DLC? Godt eller skidt?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Alien isolation

Indlægaf Deeznutz » 19. feb 2015 03:01

Er enig med at det er et sindsygt godt spil, fangede også mig lige fra start, man ved aldrig hvad der sker.



Men mener ikke der er DLC ude endnu, det der er kommet er bare små side missioner så som hvor hurtigt kan du klare den her lille mission osv. Men ikke en direkte DLC udgave er der ikke, men ret mig gerne hvis jeg tager fejl, synes bare ikke jeg kunne se noget igår da jeg var inde og kigge
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown

+1

Re: Alien isolation

Indlægaf Zt3pH » 19. feb 2015 08:37

TerrificFalcon skrev:Jeg sagde det jo!
Burde fortjene GOTY 2014. Åndssvagt godt spil med meget få dårlige punkter (såsom det udstrukne plot). Helt klart pengene værd. Det er en virkelig god pris.


Du havde ret! Klart mit GOTY 2014 100%

Tror ikke engang jeg er kommet særligt langt - Mulige spoilere i det næste afsnit her

Fandt de 2 der som jeg troede døde under den "Space walk" man laver fra sit første skib over på Sevastapol, og man skal have fat i nogle meds til hende der er såret. Kom ned på hospitals sektionen og fandt ham lægen der, hvor efter man skulle finde kode + keycard - Kæft jeg sad fast dernede da den Alien kom, det var så ubehageligt!
Men fik fundet lortet og kom tilbage til ham lægen der,og hvad tog den deroute lige? 2-3 timer eller sådan noget, og den ene af timerne blev brugt i et fucking skab med svedige håndflader.

Fandt langt om længe tilbage til ham læge fyren, for så at se ham blive spist?! WTF!?! Så han man brugt gu ved hvor meget tid og så æder den ham fandme! Nå men videre, er jeg så kommet dertil hvor man finder en andens læge patientjournal på en computer - Hun lyder mildest talt en smule bekymret over situationen og beklager sin nød. Da den cutscene var færdig kom den der alien farende ind i lokalet, og jeg tænkte "NEJ NEJ! Det er 100 år siden jeg har gemt det her lort, jeg må for alt i verden ikke dø!" - Efter jeg havde gemt mig under bordet og i skabet og alt muligt besluttede den sig for at gå. Mig ud på af rummet igen og ned af gangen. Så skete der en mega eksplosion og jeg blev så sindssygt forskrækket, at jeg fløj op af sofaen og smed controlleren fra mig og bandede højlydt på spansk (jeg kan ikke snakke spansk)

Argh den pisser mig af, og man kan bare ikke regne ud hvilken vej den går næste gang?! Den er total random og udspekuleret. Han er voldsom sadistisk ham der har programmeret dens AI :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723

+1

Re: Alien isolation

Indlægaf Lord Alla » 23. feb 2015 00:25

Det her er en af mine bedste oplevelser på xbox siden I am Alive og State of Decay. Hvordan kan det være, at kun 20 spillere er noteret som værende ejere af spillet under gamerpoint og videre til Alien Isolation? Her er forhåbentlig tale om en hjemmesidefejl og ikke et reelt billede af købere af spillet :-) Det er jo fucking godt og rammer lige i skabet hvad angår Alien-stemning og stealth. Og det er endda mere end stealth, for hvis du bliver opdaget, så er der en reel mulighed for at blive guffet af monsteret over dem alle - a bitch of an alien!
Jeg købte spillet her forleden digitalt til sølle 159,60 kr., men jeg skal ærlig indrømme, at jeg længe ikke ønskede spillet. Ikke fordi jeg mente det var dårligt eller kedeligt (jeg har set masser af youtube videoer af Alien Isolation, hvilket måske er endnu sjovere end at spille det), men simpelthen fordi at spillet ville komme til at samle støv, da den 37-årige mand - med masser af 90'er oplevelser med alien, aliens og Ripley selvmord til stående applaus med tårer i øjnene, men sikke en afslutning (4'eren tier vi ihjel) - ikke ville turde at spille Alien Isolation af ren frygt... It's game over man, it's game over, og det før spillet starter op... Scary scary stuff!!!
Jeg er pt. lige påbegyndt level 5 (og har vel smidt 10 timer i spillet), og jeg har mødt "mother goose" 4 gange, hvilket er få gange taget i betragtning af min tid i spillet. Alien'en (er det bestemt form, ental?) er måske ikke uhyggelig, da vi alle har set en xenomorph mange gange, men det uhyggelige i spillet er den tilfældige mulighed for at møde hende - det er virkelig skræmmende.
Har du ikke spillet Alien Isolation, så gør dig den tjeneste at melde dig syg under dække af den svenske influenza, der netop har ramt Danmark, og køb spillet. Skru op for lyden, smid kone og børn (og/eller andet irrelevante emner, der kan forstyrre din xenomorph-oplevelse) ud af huset og forvent en fed spiloplevelse.
Men hav nervepiller og andre stimulanser parat, for her er tale om game over fra begyndelsen - det er intet mindre end tænderskærende smukt...
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace

+3

Re: Alien isolation

Indlægaf Rechain » 23. feb 2015 01:26

Glæder mig til at spille det :) købte det for 124kr på cdon. Har mange andre spil i gang og modtager snart Dying Light..men jeg finder snart tiden til at få sat spillet i Xbox'en :D prisen var det samme for Titanfall da jeg købte dem samlet + brugte en 50kr's rabat kode..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron