Xboxlife forum

Alien isolation

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Alien isolation

Indlægaf TerrificFalcon » 23. feb 2015 01:30

20 spillere burde gerne være det korrekte antal, og det er en sand skam. Jeg kan ikke forstå, hvorfor det her spil er blevet overset - det er en solid franchise, spillet er blevet anmelderrost til skyerne (særdeles velfortjent!), det ligger lunt i svinget med nomineringer til de allermest præstigefyldte Game of the Year-priser, særligt for lyd og bedste spil, det føles innovativt, forfriskende og er en sand juvel.

Der er ingen tvivl om, at jeg giver meget credit til B-spil, som er charmerende på grund af deres særlige egenskaber, innovativt design og unikke eksperimenter, på trods af diverse mangler og dårlige designvalg. Hvis jeg skulle lave en liste over spil man burde spille på Xbox 360 - ikke nødvendigvis de bedste spil, men dem, som alle bør opleve - så er der ingen tvivl om, at spøjse spil som Defiance, Sine Mora, Diabolical Pitch og meget andet ville indgå.

Hvis jeg skulle lave en tilsvarende for Xbox One, så ville Alien: Isolation være på listen, og jeg bliver edderfandeme glad hvis det er smidt af listen om fem år, for vi går sgu en god tid i møde, hvis der kommer mange spil, som er bedre end Alien: Isolation. Det har alle førnævnte kvaliteter - unik oplevelse, føles innovativt og deslige; det har bare ikke manglerne. Det er et A-liste produkt som kan fås til en overraskende billig pris i forhold til at det har en lang historie med skidegodt gameplay og en stemning der bare ikke bliver dårlig.

Hvad er det, der afholder folk fra det her? Er det fordi at Colonial Marines var et skodspil? Jeg ved det virkeligt ikke, men prismæssigt er spillet ved at være på det niveau, hvor det efterhånden burde være obligatorisk at hoppe en tur til Sevastopol.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+1

Re: Alien isolation

Indlægaf Zt3pH » 23. feb 2015 08:52

Enig Terri - Det er da en udsøgt perle af et spil også hvis man ikke umiddelbart er til horrorspil.
Nogen der har købt season pass og kan anbefale det eller det modsatte?

Det er i øvrigt sidste dag det kan erhverves for omkring 200 spir - Det er en ren foræring til den pris!
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Alien isolation

Indlægaf xsoenx » 23. feb 2015 09:07

Zt3pH skrev:Enig Terri - Det er da en udsøgt perle af et spil også hvis man ikke umiddelbart er til horrorspil.
Nogen der har købt season pass og kan anbefale det eller det modsatte?

Det er i øvrigt sidste dag det kan erhverves for omkring 200 spir - Det er en ren foræring til den pris!

Medmindre du er glad for survivor mode, så tror jeg ikke det kan anbefales.
Der kommer desværre ikke rigtigt story dlc
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Alien isolation

Indlægaf Lord Alla » 23. feb 2015 23:57

TerrificFalcon skrev:20 spillere burde gerne være det korrekte antal, og det er en sand skam. Jeg kan ikke forstå, hvorfor det her spil er blevet overset.


Måske spillet ikke er helt overset. Nu har jeg ejet det noget tid, og jeg står stadig ikke på gamerscorelisten her på xboxlife.dk.
Jeg tror, den er gal med hjemmesiden - andet giver heller ikke mening, da spillet må ejes af flere end 20 spillere her på siden :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Alien isolation

Indlægaf Zt3pH » 24. feb 2015 08:33

Jeg ligger heller ikke på den liste - Kan listen være et udtryk for dem der har spillet Alien på 360?
Det synes jeg da lyder meget mere rimeligt

160,- kr for det her game er fandme det bedste køb jeg har lavet i år :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Alien isolation

Indlægaf Lord Alla » 24. feb 2015 08:50

Zt3pH skrev:Jeg ligger heller ikke på den liste - Kan listen være et udtryk for dem der har spillet Alien på 360?
Det synes jeg da lyder meget mere rimeligt

160,- kr for det her game er fandme det bedste køb jeg har lavet i år :)


Jeg spiller spillet på xbox360, så det kan ikke være "problemet". Er listen et udtryk for xbox One spillere?
Ja, 160,- var et steal... :P
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron