Xboxlife forum

Destiny - Raid på Hard recruiting

Snak om first-person-shooter spil.

Destiny - Raid på Hard recruiting

Indlægaf iiMSchulerDK » 3. okt 2014 11:28

Som overskriften lyder, så er vi en hidtil gruppe der har klaret The Vault of Glass på normal 6 gange, alle sammen klaret hver på godt en times tid. Vi er 4 mand (3 danskere og 1 tysker - taler flydende engelsk). Resten af mandskabet har været med pickups og det har virket ganske fint at finde indbydende og stærke spillere til at spille med.

Men nu er vi noget frem til vi gerne give os ud på Hard og tage den så man kan virkelig føle man har styr på raidet vi har indtil videre tilgængelig og vi ønsker at gøre det i aften :) Vi søger 2 der har mod på at kunne være klar på en hyggelig og spændende tur med i Raid, hvor vi opleve sejr og masser af nederlag men forhåbentlig vil udvikle til en positiv oplevelse fra alle der skulle deltage.

Det skal siges vi prøve os 4 med nogen andre raid på hard, men oplevet vores pickups downet meget ved Templar bossen steppet man skal gøre inden man reelt set skal klare bossen... Og som nok de fleste nok ved at Raid på hard forhindrer i at revive teammates indtil næste checkpoint så det er af nødvendighed at kunne holde hoved koldt og tage de rigtige chancer hvor man ved man vil overleve og ikke bare løber hovedløst ind i en minourtaur i lvl 30 ultra og tror man vil vinde... indrøm det nu... ingen vil overleve det ;)

Så hvad vi søger:

Guardian af eget valg (Warlock, Hunter, Titan) lvl 29+. Hvis man er 28, har man damage reduction på 64% (deromkring) og hvis man er lvl 27 har man vist nok 80%, så lvl 29 er kraftigt efterspurgt, selvom jeg har læst på diverse sites nogen har formået at have folk i 28 med og klare det uden problemer. Gætter mig til det må have været hold hvor folk har kendt i langt tid hinanden og har styr på kommunikationen. Så 29 er efterspurgt, gerne en Sunsinger warlock så man kan revive sig selv :D

Må også godt være rustet med solidt arsenal (void damage) da det kan være svært at tage alle de ultra enemies (gul skrift) ud.

Frisk på lidt grin og seriøst samtidig og kunne tale engelsk med vores fine ven fra tyskland :D

Håber at høre fra jer :)

Mvh

GT:

Omen Zetanic
Rockstar Miller
Deux Anders
Drakantas

-
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Destiny - Raid på Hard recruiting

Indlægaf zarGoth » 3. okt 2014 12:38

Ville være super cool at komme med, men desværre kun lvl 28 og skal have klaret VoG på normal først :P Når det er klaret, så er jeg helt sikkert klar! :-)

I må have en fed tur og smid lige et stream Live så man kan følge med :)
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Destiny - Raid på Hard recruiting

Indlægaf krig » 3. okt 2014 15:33

Jeg mangler også at klare VoG på normal.. har forsøgt en del gange men folk har i sidste ende hoppet fra...

Er lvl 28 warlock, kan bidrage med en Ice breaker sniper der er fuld opgraderet :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster