Xboxlife forum

Call of Duty®: Advanced Warfare

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf SocomGriseNN » 26. apr 2015 13:20

Blauwy skrev:Jeg tror det er det samme som på launch; Fuldstændig elendigt.
Jeg spillede det på launch på 70/70 fiber forbindelse og havde ikke en fair chance for at vinde en gunfight.
SBMM satte mig op imod folk fra Mexico, Tyskland, USA og f'n Japan til tider. Helt skidt system.
Jeg ser stadig folk brokke sig over det, så tvivler på det er blevet rettet.


Det er i hvert fald ikke rettet på PS4. Jeg har 60/60 og i de fleste kampe har jeg heller ikke en chance. I andre kan jeg dog uden problemer gå 35-6 f.eks. Det er satme et mærkeligt system. Har det også på PC, og der kunne den overhoved ikke finde en match sidst jeg prøvede. Tror det er ret dødt på PC.
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 26. apr 2015 13:45

Ja det er et forfærdeligt system.
Jeg ville ikke bruge pengene på det, til XBO. Havde du problemet på PS4, har du det med høj sandsynlighed også på XBO. Det er jo ikke din forbindelse der er noget i vejen med (jo at den er "for" hurtig hvad Lag Comp angår), men spillet der er elendigt sat op med match making.

Og ja, CoD er næsten altid vildt dødt på PC. På launch kunne man ikke engang finde et spil i 4+ gamemodes hvilket ikke burde være med så få modes til at starte med, også i et helt nyt CoD.
Tror også at efter 2-3 uger var 75% af spillerne faldet fra, så det har helt sikkert noget at gøre med, at du ikke kunne finde et spil sidst.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Mike JezZ » 27. apr 2015 08:34

Plus det er nemt at snyde med den der laser gun på PC. CoD er jo et konsol spil, og det de ikke tænkte over, var at de låste den der laser gun til din FPS - dvs folk med højere FPS end andre rent faktisk kunne give mere skade med den gun.

Jeg købte selv AW til PC, og stoppede egentligt primært fordi jeg blev mere en XO spiller. CoD bør dog spilles der, hvor man kan reagere hurtigst, så tror ikke at jeg køber CoD på XO i fremtiden. Min ven købte Ghosts, og det er alt for hektisk og kaotisk med en controller synes jeg.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf munckster » 27. apr 2015 18:40

Personligt synes jeg Ghosts er direkte godt sammenlignet med AW - og det siger ikke så lidt - for Ghosts er også en gang makværk...
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf JohnH » 27. apr 2015 19:07

munckster skrev:Personligt synes jeg Ghosts er direkte godt sammenlignet med AW - og det siger ikke så lidt - for Ghosts er også en gang makværk...


Ja, jeg siger det samme, har spillet en smule Ghost her på det sidste, det er er faktisk ok, men BF Hardline er stadig bedre og mere underholdende.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Mike JezZ » 28. apr 2015 10:08

JohnH skrev:
munckster skrev:Personligt synes jeg Ghosts er direkte godt sammenlignet med AW - og det siger ikke så lidt - for Ghosts er også en gang makværk...


Ja, jeg siger det samme, har spillet en smule Ghost her på det sidste, det er er faktisk ok, men BF Hardline er stadig bedre og mere underholdende.


Nu er det ikke for at vende tråden om til at være en Hardline tråd, eller CoD vs. Hardline... Men er Hardline ikke meget BF4 blot med nye gamemodes?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf JohnH » 28. apr 2015 19:15

Mike JezZ skrev:
JohnH skrev:
munckster skrev:Personligt synes jeg Ghosts er direkte godt sammenlignet med AW - og det siger ikke så lidt - for Ghosts er også en gang makværk...


Ja, jeg siger det samme, har spillet en smule Ghost her på det sidste, det er er faktisk ok, men BF Hardline er stadig bedre og mere underholdende.


Nu er det ikke for at vende tråden om til at være en Hardline tråd, eller CoD vs. Hardline... Men er Hardline ikke meget BF4 blot med nye gamemodes?


Ja sorry for OT, men CODAW er jo alligevel ligegyldig... jo Hardline er lidt som BF4 , bare meget meget bedre og uden de samme fejl som i BF4, det er ihvertfald meget få fejl jeg har oplevet, i forhold til BF4.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Phimosis » 2. maj 2015 13:21

Overvejer faktisk at købe Ghost, da det måske bliver det sidste CoD uden exo suit eller hvad det nu hedder til min Xbox One
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 2. maj 2015 14:21

Phimosis skrev:Overvejer faktisk at købe Ghost, da det måske bliver det sidste CoD uden exo suit eller hvad det nu hedder til min Xbox One


Aarh, skulle vi nu ikke liiiiige.. Hvorfor tror du det? Fordi det var i AW og BO3 har jetpacks? Langt de fleste der spiller MP kan ikke fordrage Exo suits/jetpacks fis. jeg tvivler virkelig på det er kommet for at blive.

Jeg ville dog også hellere spille Ghosts end AW, men jeg holder mig fra CoD indtil vi ved om BO3 bliver en værdig efterfølger til BO2, eller om det bliver AW 1.5 :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Macheta » 2. maj 2015 16:05

For satan Blauwy. Alt i den reveal-trailer, burde da give dig en klar idé om, at du bare holder dig fuldstændig væk fra Call of Duty Black Ops III (!) :P
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002

+2

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf JohnH » 2. maj 2015 16:23

Macheta skrev:For satan Blauwy. Alt i den reveal-trailer, burde da give dig en klar idé om, at du bare holder dig fuldstændig væk fra Call of Duty Black Ops III (!) :P


Nej nej, du må ikke mislede ham, der skal jo være EN der køber det spil :wink: :lol:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 2. maj 2015 16:42

BO2 var noget lort, hvor hitboxene "hang efter" spillerne, og lag compensation var fuldstædnig vild. Her er en reminder.



Ghosts havde ok hit detection, men en afsindig kort TTK, og så føltes det bare meh. Det mangler en whao faktor.

AW er så helt ude i hampen, både med påklisterede jetpacks, der ikke føles som en naturlig del af spillet, og en helt afsindig dårlig netkode.



Det "sjoveste" var da jeg mistede forbindelsen til Host midt i en omgang Combat Readiness, altså mig selv mod bots.



Mit AW blev hurtigt "leveret" tilbage, og lige nu nærer jeg intet håb om, at tingene bliver bedre i BO3.
Respawn kunne godt finde ud af, at benytte Azure til en fantastisk omgang netkode, så burde Treyarch (eller hvem der nu står for det næste COD) også.

Lige nu e mine bedste håb for en sjov FPS oplevelse Doom, Space Hulk og til næste år Homefront Revolution. Jeg ved godt R6 kommer i år, men realistisk set er det nok ikke et spil for mig.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 2. maj 2015 16:48

Macheta skrev:For satan Blauwy. Alt i den reveal-trailer, burde da give dig en klar idé om, at du bare holder dig fuldstændig væk fra Call of Duty Black Ops III (!) :P


Hahaha. Så dum er jeg dog ikke.

Efter alt jeg har læst og hørt siden den trailer fortæller mig at spillet kunne (måske, muuuuuligvis, hvis vi er heldige) blive ligeså godt som BO2. Bare det der jetpack der slet ikke tænder mig, men det tyder ikke på at blive ligeså kaotisk som AW. Der kommer en hel del frem der har prøvet det og siger at gunfights 90% af tiden ligger på jorden. Ser frem til E3 og håber det er det samme der. Men, man ved aldrig hvordan spillerne vil spille det i public lobbies så der kan ske så meget.

Og trailere kan være så misvisende at det gør ondt, det gælder både spil og film. AW traileren gav et helt andet billede af spillet end hvordan det rent faktisk blev spillet i sidste ende. Pga et forfærdeligt community i CoD, men det er så hvad det er :P

JohnH skrev:
Nej nej, du må ikke mislede ham, der skal jo være EN der køber det spil :wink: :lol


Der er ingen der misleder mig, jeg kan selv forholde mig til ny info istedet for at fastholde mig på én fra 2005 ;)



@Nico:

Ja, Lag comp i BO2 var forfærdeligt, det har jeg bestemt ikke glemt (har jeg givet udtryk for det..?) og er helt enig med dig i resten. AW er elendigt og blev især gjort værre af folk der dansede rundt så hit bokse ikke kunne følge med.

Det eneste jeg håber på for BO3 er; almindelig og fair lag comp og god match making samt minimalt brug af det der jetpack fis. Men for en gangs skyld venter jeg til efter launch med at købe så man kan få en fornemmelse af om den, igen igen igen igen, er helt gal med netkoden osv.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 2. maj 2015 17:18

Blauwy skrev:(har jeg givet udtryk for det..?)

Du tænkte det. Ja du gjorde

Mit indlæg var ikke møntet på dig, men mere mit gamle-sure-mand indspark til diskussionen. Far er ikke vred, far er skuffet
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 2. maj 2015 17:29

IkkNico skrev:
Blauwy skrev:(har jeg givet udtryk for det..?)

Du tænkte det. Ja du gjorde

Mit indlæg var ikke møntet på dig, men mere mit gamle-sure-mand indspark til diskussionen. Far er ikke vred, far er skuffet


Ah, okay ja :mrgreen:

Men jeg er som altid helt enig med dig. Jeg har heller ikke store forventninger til lag comp i BO3 bliver bedre (tror jeg aldrig nogensinde det bliver desværre. MW2 var lag comp peak). Jeg har mindst lige så mange videoer liggende som dig, med BS deaths, kugler der forsvinder og andet godt. Alene på launch dag i AW havde jeg klip nok til en 45min video +- :P

Jeg er også super skuffet over den retning CoD har taget. Jeg gider bare ikke det ultra hop, boost pis men hvis BO3 er fundamentalt lige så godt som 2'eren, vil jeg være mere villig til at prøve det. BO2 var mit yndlings CoD, på trods af lag comp problemer. Man ved aldrig hvad man har, før en ny udvikler kommer med deres sindssyge ideer og skal ødelægge det hele.

Jeg savner allerede et ganske normalt CoD. Evt et remake af CoD4, hm? Ååh gud jeg bliver nostalgisk nu. *Indsæt Nik&Jay "Tag mig tilbage"* eller hvad fanden den hed :mrgreen:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron