Xboxlife forum

Call of Duty®: Advanced Warfare

Snak om first-person-shooter spil.

Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf JohnH » 4. sep 2014 21:14

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf KIAMMI » 4. sep 2014 21:23

er jeg den eneste der tænker, at gamplay minder ret meget om titanfall ?
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 4. sep 2014 21:34

KIAMMI skrev:er jeg den eneste der tænker, at gamplay minder ret meget om titanfall ?

Jeg tænker Crysis 2 ... og jeg synes vi er kommet langt væk fra det COD jeg kan lide, og så er det øv at de holder fast i diverse pick x systemer. Jeg vil have 3 perks fordelt på 3 sæt tilbage, tak (bare de laver den MW collection)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 4. sep 2014 21:36

KIAMMI skrev:er jeg den eneste der tænker, at gamplay minder ret meget om titanfall ?


Haha. Ja. Du er den eneste i verden der har haft den tanke. :P

Seriøst, nej du er ikke den eneste. Det har været den meget generelle tanke om det lige siden den første teaser. Selvom AW var under produktion før Titanfall blev annonceret.
Det ligger dog mere op af Crysis MP end Titanfall.

Jeg hører til dem der ikke synes det hører hjemme i CoD. Men nej, jeg er ikke den der råber "det er det samme og samme!! blabla" for derefter at brokke mig over fornyelsen i AW. Hvis jeg ville hoppe rundt, cloake osv i FPS ville jeg spille Halo, Titanfall og Crysis.
Jeg er dog med på at give det en chance og gameplay fra Pro's under MP reveal har givet et helt andet, og bedre, indtryk af spillet, så jeg ser frem til at prøve det.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf SocomGriseNN » 4. sep 2014 22:01

Jeg synes det ser fremragende ud og håber aldrig de går tilbage til det gamle system igen. Pick 10 var fremragende i Blops deuce.
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 4. sep 2014 22:07

Helt enig mht pick 10, det var noget af det bedste de har indført, det må de gerne beholde i samtlige titler fremover imo.

Medmindre de laver et 100% reboot af CoD4, men det sker nok aldrig.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Shooter DK » 5. sep 2014 10:28

Jeg synes modsat mange andre, at det er virkelig fed fornyelse med exo mv. Jeg glæder mig nu rent faktisk til et COD spil, og det er mange år siden sidst.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf SocomGriseNN » 5. sep 2014 14:33

Shooter DK skrev:Jeg synes modsat mange andre, at det er virkelig fed fornyelse med exo mv. Jeg glæder mig nu rent faktisk til et COD spil, og det er mange år siden sidst.


Helt enig, jeg synes også det ser mega fedt ud. Er dog bange for at PC versionen (Som jeg skal have), er lige så ringe på launch, som Ghosts :(
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Mike JezZ » 5. sep 2014 14:35

SocomGriseNN skrev:
Shooter DK skrev:Jeg synes modsat mange andre, at det er virkelig fed fornyelse med exo mv. Jeg glæder mig nu rent faktisk til et COD spil, og det er mange år siden sidst.


Helt enig, jeg synes også det ser mega fedt ud. Er dog bange for at PC versionen (Som jeg skal have), er lige så ringe på launch, som Ghosts :(


System kravene er de samme, så ser sådan ud.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 5. sep 2014 14:42

Blauwy skrev:Helt enig mht pick 10, det var noget af det bedste de har indført, det må de gerne beholde i samtlige titler fremover imo.

Ahmen for fanden da Blauwy-dreng. Det der er jo ikke til atr arbejde med.Du er jo helt forkert på den, og lige så snart snapserne ikke virker mere, så kan nok godt selv se det :mrgreen:

Ved desværre godt, at der ikke er mange der deler min begejstring for 3 perks, og kun 3 perks
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Shooter DK » 6. sep 2014 12:16

IkkNico skrev:
Blauwy skrev:Helt enig mht pick 10, det var noget af det bedste de har indført, det må de gerne beholde i samtlige titler fremover imo.

Ahmen for fanden da Blauwy-dreng. Det der er jo ikke til atr arbejde med.Du er jo helt forkert på den, og lige så snart snapserne ikke virker mere, så kan nok godt selv se det :mrgreen:

Ved desværre godt, at der ikke er mange der deler min begejstring for 3 perks, og kun 3 perks


Jeg kan godt lide, at perks er delt op i tre kategorier som i de gode gamle dage.
Jeg tror allerede, at jeg har mit setup:
Perk 1: Low profile
Makes you invisible to the UAV scorestreak and rounds fired from a weapon with the Tracker attachment.

Perk 2: Cold-blooded
Makes you immune to enemy threat grenades, thermal, target enhancer attachments and call outs. In addition, your name isn't displayed to enemies and their reticle doesn't change color when they aim at you.

Perk 3: Toughness
Reduces aim / screen flinching when you get hit.

Listen kan ses her:
http://www.theadvancedwarfare.com/aw/perks-list/
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 6. sep 2014 14:04

Shooter DK skrev:Jeg kan godt lide, at perks er delt op i tre kategorier som i de gode gamle dage.
Jeg tror allerede, at jeg har mit setup:
Perk 1: Low profile
Makes you invisible to the UAV scorestreak and rounds fired from a weapon with the Tracker attachment.

Perk 2: Cold-blooded
Makes you immune to enemy threat grenades, thermal, target enhancer attachments and call outs. In addition, your name isn't displayed to enemies and their reticle doesn't change color when they aim at you.

Perk 3: Toughness
Reduces aim / screen flinching when you get hit.

Listen kan ses her:
http://www.theadvancedwarfare.com/aw/perks-list/

Hov, de gåpr altså tilbage til det gode gamle setup? Troede det var pick 13 med exo-skeleton i fokus
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf SocomGriseNN » 6. sep 2014 14:45

IkkNico skrev:
Shooter DK skrev:Jeg kan godt lide, at perks er delt op i tre kategorier som i de gode gamle dage.
Jeg tror allerede, at jeg har mit setup:
Perk 1: Low profile
Makes you invisible to the UAV scorestreak and rounds fired from a weapon with the Tracker attachment.

Perk 2: Cold-blooded
Makes you immune to enemy threat grenades, thermal, target enhancer attachments and call outs. In addition, your name isn't displayed to enemies and their reticle doesn't change color when they aim at you.

Perk 3: Toughness
Reduces aim / screen flinching when you get hit.

Listen kan ses her:
http://www.theadvancedwarfare.com/aw/perks-list/

Hov, de gåpr altså tilbage til det gode gamle setup? Troede det var pick 13 med exo-skeleton i fokus


Nej, de går ikke tilbage til det gamle. Det er pick 13 de bruger :)
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Shooter DK » 17. sep 2014 23:13

SocomGriseNN skrev:
IkkNico skrev:
Shooter DK skrev:Jeg kan godt lide, at perks er delt op i tre kategorier som i de gode gamle dage.
Jeg tror allerede, at jeg har mit setup:
Perk 1: Low profile
Makes you invisible to the UAV scorestreak and rounds fired from a weapon with the Tracker attachment.

Perk 2: Cold-blooded
Makes you immune to enemy threat grenades, thermal, target enhancer attachments and call outs. In addition, your name isn't displayed to enemies and their reticle doesn't change color when they aim at you.

Perk 3: Toughness
Reduces aim / screen flinching when you get hit.

Listen kan ses her:
http://www.theadvancedwarfare.com/aw/perks-list/

Hov, de gåpr altså tilbage til det gode gamle setup? Troede det var pick 13 med exo-skeleton i fokus


Nej, de går ikke tilbage til det gamle. Det er pick 13 de bruger :)


Ja, pick 13, men jeg har set nogle videoer hvor perks var inddelt i 3 kategorier hvor man kunne vælge en i hver, men jeg kan selvfølgelig have set forkert.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 19. okt 2014 16:01

Dedikerede servere i AW, men det lovede de jo også sidste år på XB1 og PS4 uden at vi fik det.

Stevivor: And fair enough, too. On the subject of things we need, we haven't had any news on dedicated servers here for a bit – is there any update you could give me?

Condrey:Yeah, we've got some announcements coming. Yes, we will be supporting dedicated servers and there will be announcements soon on which providers and platforms. I can't answer just yet, but you can let your community know that it's coming.

Et eller andet ved den udtalelse lugter af udlejning af servere, som det ses i BF.

Kilde: http://stevivor.com/2014/10/interview-s ... d-warfare/
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron