Xboxlife forum

Call of Duty®: Advanced Warfare

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Dualdaninja » 16. dec 2014 14:06

Blauwy skrev:
Dualdaninja skrev:Er det sådan blevet lidt sejt at hade CoD ?


Det var da en arrogant kommentar at smide afsted.

Især fordi ingen sidder og "hader" på CoD, (Jeg har trods alt spillet hvert eneste af dem og været stor fan) men blot brokker sig over hvor unfair deres match making er blevet. Og det er ikke at "hade" på det, men det er et fact disse dage.

Jeg hader ikke CoD, eller AW. Jeg er bare monster skuffet over hvor meget mere de fokuserer på nye spillere end de loyale der har været med i serien fra starten af. Selve spillet, AW, er pisse fedt når det kører som det burde og man ikke bliver bullshittet hvert 2. kill pga connection.

Det er rent brok og bitterhed at jeg må slippe min yndlingsserie pga noget jeg ikke har kontrol over. Det er ikke had.


Beklager at du føler at det var arrogant, det var ikke hensigten.

Jeg synes der er rigtigt meget polemik omkring CoD, meget af det er sikkert berettiget, jeg synes bare at når jeg går på youtube, sådan i generelhed og leder efter CoD videoer, så er der mange af sådan nogle ; Why CoD sucks

Jeg har synes ikke jeg har oplevet det der connection issue som mange klager over, det kan måske være jeg ikke lige spotter det, der har været et par gange hvor jeg synes jeg er nået rundt om hjørnet, men tænker at en elendig hitbox kan være skyld i det.
Billede
Dualdaninja
Niveau 4
 
Indlæg: 762


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf jakobm » 25. dec 2014 12:33

https://www.youtube.com/watch?v=mD-KxRr6X2k

en gennemgang af netcoden og lag.

Den viser bare hvad vi allerede vidste.
Der er så meget lag i dette spil, at selv i private og Lan, så er der lag.
jakobm
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf JohnH » 24. jan 2015 20:12

Synd de tosser ikke gør lige så godt job med at få deres møgspil til at virke, som de gør med deres reklamespil for dem, for denne video er godt nok godt lavet!

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 6. mar 2015 18:24

Hæ, jeg skulle alligevel et stykke ned på listen for at finde denne tråd.

Det ser ud til Activision er ved at introducere pay-2-win i COD med Advanced Supply Drops. Det er supply drops der indeholder mindst et våben og mindst et pro item. ASD får deres eget armory og alle kan sælges for xp.

http://charlieintel.com/2015/03/03/abil ... d-warfare/
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Thorpedo29 » 6. mar 2015 18:32

De gør hvad de kan for at dræbe hvad der engang var et fantastisk fps franchise.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 6. mar 2015 18:37

Ja, hørte et rygte om at seneste DLC indeholder en gun, der outperformer alle andre i sin klasse.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Krisgebis » 7. mar 2015 01:14

IkkNico skrev:Hæ, jeg skulle alligevel et stykke ned på listen for at finde denne tråd.

Det ser ud til Activision er ved at introducere pay-2-win i COD med Advanced Supply Drops. Det er supply drops der indeholder mindst et våben og mindst et pro item. ASD får deres eget armory og alle kan sælges for xp.

http://charlieintel.com/2015/03/03/abil ... d-warfare/

Hvordan er det pay 2 win? Man kan få de advanced drop supply uden at købe dem, og selv hvis man ikke kunne, så giver de ikke bedre våben end man ellers kan få.

IkkNico skrev:Ja, hørte et rygte om at seneste DLC indeholder en gun, der outperformer alle andre i sin klasse.

Ja, den skulle vist være en virkelig god LMG. Hvis det viser sig, at den er OP, så håber jeg de får den nerfed.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 7. mar 2015 09:25

Krisgebis skrev:
IkkNico skrev:Hæ, jeg skulle alligevel et stykke ned på listen for at finde denne tråd.

Det ser ud til Activision er ved at introducere pay-2-win i COD med Advanced Supply Drops. Det er supply drops der indeholder mindst et våben og mindst et pro item. ASD får deres eget armory og alle kan sælges for xp.

http://charlieintel.com/2015/03/03/abil ... d-warfare/

Hvordan er det pay 2 win? Man kan få de advanced drop supply uden at købe dem, og selv hvis man ikke kunne, så giver de ikke bedre våben end man ellers kan få.

Fordi der er forskel på at vinde en ASD og på at købe 20 af dem. Man kan købe sig til en fordel (uanset hvor lille den så er).

Fandt en video med The OHM. Den virker ikke helt så OP om jeg troede, men den får stadig store roser.


Man kunne godt frygte lidt, at Activison lige stikker tæerne i vandet for at se om folk vil betale for at få en fordel (hidtil har folk jo gladeligt betalt for announcers og camos).
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Krisgebis » 7. mar 2015 13:21

IkkNico skrev:
Krisgebis skrev:
IkkNico skrev:Hæ, jeg skulle alligevel et stykke ned på listen for at finde denne tråd.

Det ser ud til Activision er ved at introducere pay-2-win i COD med Advanced Supply Drops. Det er supply drops der indeholder mindst et våben og mindst et pro item. ASD får deres eget armory og alle kan sælges for xp.

http://charlieintel.com/2015/03/03/abil ... d-warfare/

Hvordan er det pay 2 win? Man kan få de advanced drop supply uden at købe dem, og selv hvis man ikke kunne, så giver de ikke bedre våben end man ellers kan få.

Fordi der er forskel på at vinde en ASD og på at købe 20 af dem. Man kan købe sig til en fordel (uanset hvor lille den så er).

Fandt en video med The OHM. Den virker ikke helt så OP om jeg troede, men den får stadig store roser.


Man kunne godt frygte lidt, at Activison lige stikker tæerne i vandet for at se om folk vil betale for at få en fordel (hidtil har folk jo gladeligt betalt for announcers og camos).

Hvis det er din pointe, så bruger du udtrykket "pay 2 win" forkert. Eller du lader det udvande så meget, så det alligevel ikke har den betydning, som du forsøger at tillægge det.

Hvis man lader folk købe sig til balance fordele på slagmarken, så tjener man ikke flere penge, men man dræber i stedet spillet. Det har talrige eksempler tidligere bevist, så selv hvis Activision skulle være blinde for det pt., så er det ikke en forretningsmodel, der kan betale sig i længden = udgivere har god grund til at undgå den.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 7. mar 2015 14:33

Krisgebis skrev:Hvis det er din pointe, så bruger du udtrykket "pay 2 win" forkert. Eller du lader det udvande så meget, så det alligevel ikke har den betydning, som du forsøger at tillægge det.

Hvis man lader folk købe sig til balance fordele på slagmarken, så tjener man ikke flere penge, men man dræber i stedet spillet. Det har talrige eksempler tidligere bevist, så selv hvis Activision skulle være blinde for det pt., så er det ikke en forretningsmodel, der kan betale sig i længden = udgivere har god grund til at undgå den.

Hvis man kan købe sig til en spilmæssig fordel med rigtige penge, så er det P2W. At kunne købe ASDer eller DLC med et OP våben er derfor P2W.
Hvis et ASD altid indeholder minimum 1 pro våben, så kan man jo i stedet for at grinde sig 20 af disse, bare lægge $40, og derved have adgang til 20 pro våben med det samme, mens modstanderen må grinde videre med almindelige våben.
Det er muligt at forretningsmodellen ikke kan betale sig i længeden, men det ændrer ikke ved, at det er noget vi til stadighed ser implementeret, fx. i World of Tanks, Magic 2015 (før patch) og nu i AW.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Krisgebis » 8. mar 2015 01:39

IkkNico skrev:
Krisgebis skrev:Hvis det er din pointe, så bruger du udtrykket "pay 2 win" forkert. Eller du lader det udvande så meget, så det alligevel ikke har den betydning, som du forsøger at tillægge det.

Hvis man lader folk købe sig til balance fordele på slagmarken, så tjener man ikke flere penge, men man dræber i stedet spillet. Det har talrige eksempler tidligere bevist, så selv hvis Activision skulle være blinde for det pt., så er det ikke en forretningsmodel, der kan betale sig i længden = udgivere har god grund til at undgå den.

Hvis man kan købe sig til en spilmæssig fordel med rigtige penge, så er det P2W. At kunne købe ASDer eller DLC med et OP våben er derfor P2W.
Hvis et ASD altid indeholder minimum 1 pro våben, så kan man jo i stedet for at grinde sig 20 af disse, bare lægge $40, og derved have adgang til 20 pro våben med det samme, mens modstanderen må grinde videre med almindelige våben.
Det er muligt at forretningsmodellen ikke kan betale sig i længeden, men det ændrer ikke ved, at det er noget vi til stadighed ser implementeret, fx. i World of Tanks, Magic 2015 (før patch) og nu i AW.

Nej, det er ikke P2W, med mindre man får en substantiel fordel i kampene. At man slipper for at grinde er ikke det samme. WoT har haft problemer med specielle ammo typer og consumables, men dem kan man også købe for sølv nu.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 8. mar 2015 09:26

God morgen Kris :)
Jeg ser ethvert køb af fordel eller genvej som P2W, det gør du ikke. Jeg fandt kun e egentlig definiton på Urban Dictionary, men da alle kan tilføje definitoner der, så er den ikke helt gangbar (selvom den holder med mig)

Jeg tror ikke vi 2 bliver enige om det her, og resten af xboxlife er for bange for 2 så intil .... intelle ... kloge hoveder som os, så de tør ikke deltage. Jeg ville ellers gerne høre om andre ser dette som P2W, eller hvad de opfatter som P2W
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf JohnH » 8. mar 2015 15:44

IkkNico skrev:God morgen Kris :)
Jeg ser ethvert køb af fordel eller genvej som P2W, det gør du ikke. Jeg fandt kun e egentlig definiton på Urban Dictionary, men da alle kan tilføje definitoner der, så er den ikke helt gangbar (selvom den holder med mig)

Jeg tror ikke vi 2 bliver enige om det her, og resten af xboxlife er for bange for 2 så intil .... intelle ... kloge hoveder som os, så de tør ikke deltage. Jeg ville ellers gerne høre om andre ser dette som P2W, eller hvad de opfatter som P2W


Det er P2W , nøjagtig ligesom det bliver i BF Hardline (som jeg er sikker er et 100 % bedre spil end CODAW), og det er nok sådan spillene bliver i fremtiden, skidt med det..... man kan jo bare lade være med at 'spille' med på det.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf YOTAK. » 14. mar 2015 10:19

Hvorfor :oops:
YOTAK.
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf DK Vendetta » 22. mar 2015 13:39

Har gennemført sidste bane i CoD 3 gange på hardend, og stadig skriver den at jeg kun har gennemført på regular???!! Nogen forslag, eller er spillene generelt total fucked up på Xbox One?? Ikke eneste title jeg har problemer med, vel og mærket.
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron