Xboxlife forum

Call of Duty®: Advanced Warfare

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf SocomGriseNN » 26. nov 2014 22:14

En video der kigger lige på Matchmaking systemet. Det ser ud til den ser på ens præstationer i Blops deuce og Ghosts.

SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf BuBubbi » 26. nov 2014 23:38

Spændende.
Det kunne jo nemt være derfor nogen har lag ofte når andre ikke har.
Jeg oplever sjældent lag i AW, om det så er fordi jeg har været elendig nok i Blops2 og Ghosts til jeg kommer imod nogen i nærheden af mig ved jeg godt nok ikke.
Men det lyder som om der er noget om snakken.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Theis Jensen » 27. nov 2014 09:22

Jeg fatter bare ikke, at man ikke kan få lov til selv at vælge sine præferencer. Det kunne være, at man kunne søge efter servere, hvor folk har samme level, K/D, mv. dog vigtigst af alt, at man kunne sætte en max ping!
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 27. nov 2014 10:20



Det er fandme fantastisk :lol:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf iiMSchulerDK » 27. nov 2014 11:08

BuBubbi skrev:Spændende.
Det kunne jo nemt være derfor nogen har lag ofte når andre ikke har.
Jeg oplever sjældent lag i AW, om det så er fordi jeg har været elendig nok i Blops2 og Ghosts til jeg kommer imod nogen i nærheden af mig ved jeg godt nok ikke.
Men det lyder som om der er noget om snakken.


Så for satan... så forstår jeg bedre hver gang jeg finder en lobby er det ligesom at spille MLG... :( Savner alm. public hygge...
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf SocomGriseNN » 27. nov 2014 12:03

iiMSchulerDK skrev:
BuBubbi skrev:Spændende.
Det kunne jo nemt være derfor nogen har lag ofte når andre ikke har.
Jeg oplever sjældent lag i AW, om det så er fordi jeg har været elendig nok i Blops2 og Ghosts til jeg kommer imod nogen i nærheden af mig ved jeg godt nok ikke.
Men det lyder som om der er noget om snakken.


Så for satan... så forstår jeg bedre hver gang jeg finder en lobby er det ligesom at spille MLG... :( Savner alm. public hygge...


Det samme her. Jeg burde også kunne deltage til MLG Columbus her i weekenden med alle de MLG kampe jeg har spillet, og misforstå mig ikke, jeg kan godt lide også at spille mod gode spillere, men engang imellem er det meget rart at kunne spille afslappet og tæve nogle noobs :D.

Jeg kan i øvrigt se du både spiller BF og CoD. Hvordan har du justeret din sensitivity så de matcher overens? :)
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Phimosis » 27. nov 2014 12:48

Han køre alt på max ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf iiMSchulerDK » 27. nov 2014 13:11

Uh hah... Matcher ligefrem overens? Nu har jeg gok ikke været inde i BF4 i et stykke tid, men skal nok snart med et par kammerater og få lavet de easter eggs der er gemt i Final Stand DLC´en, men er sikker på de ikke er akkurat ens begge to.

Nu må du jo lige huske jeg ikke er FPS GOD og kan fortælle hvad det rigtige er. Hvis man ser for et professionelt synspunkt vil de nok foretrække så lav sensitivity som mulig for at have bedst mulig kontrol over ens aim når man rykker det rundt, men jeg foretrækker personligt en tand højere, da det passer langt bedre til min rusher-stil som den typiske OBJ/SMG spiller ;) Så i COD genren har jeg kørt sentitivty på "HIGH" siden BO1 og det har fungeret rigtigt godt syntes jeg da selv :) Det gode ved "Normal", "High", "Very High" er at de mere eller mindre altid er det samme fra COD til COD så der har jeg ikke nogen problemer med at finde min sentivity når der kommer nyt COD.

BF er stadig mig en gåde grunden de ikke skriver tal, men bare har den der simpel menu-streg og der mener jeg min ligger godt på 40-45 %.

Det fungere ihvertfald for mig :D

Lige pt. er jeg igang med diamant til alt i AW. Har klaret AR, SMG og lige om snart Sniper. Prestige master er også lige rundt om hjørnet (Y) Jeg er da bare den evige no-lifer... :P
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf SocomGriseNN » 27. nov 2014 15:10

iiMSchulerDK skrev:Uh hah... Matcher ligefrem overens? Nu har jeg gok ikke været inde i BF4 i et stykke tid, men skal nok snart med et par kammerater og få lavet de easter eggs der er gemt i Final Stand DLC´en, men er sikker på de ikke er akkurat ens begge to.

Nu må du jo lige huske jeg ikke er FPS GOD og kan fortælle hvad det rigtige er. Hvis man ser for et professionelt synspunkt vil de nok foretrække så lav sensitivity som mulig for at have bedst mulig kontrol over ens aim når man rykker det rundt, men jeg foretrækker personligt en tand højere, da det passer langt bedre til min rusher-stil som den typiske OBJ/SMG spiller ;) Så i COD genren har jeg kørt sentitivty på "HIGH" siden BO1 og det har fungeret rigtigt godt syntes jeg da selv :) Det gode ved "Normal", "High", "Very High" er at de mere eller mindre altid er det samme fra COD til COD så der har jeg ikke nogen problemer med at finde min sentivity når der kommer nyt COD.

BF er stadig mig en gåde grunden de ikke skriver tal, men bare har den der simpel menu-streg og der mener jeg min ligger godt på 40-45 %.

Det fungere ihvertfald for mig :D

Lige pt. er jeg igang med diamant til alt i AW. Har klaret AR, SMG og lige om snart Sniper. Prestige master er også lige rundt om hjørnet (Y) Jeg er da bare den evige no-lifer... :P


Tak for svar. Jeg synes 4 passer meget godt til mig, jeg ville dog gerne have samme sensitivity i BF4 og jeg kan ikke finde en måde at teste det på, som f.eks på PC, hvor man kan lave en 360 :)
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf jakobm » 1. dec 2014 16:20

ved ikke rigtigt hvad man skal sige til denne video
https://www.youtube.com/watch?v=YhYGkrmAe2E
jakobm
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf JohnH » 1. dec 2014 16:30

jakobm skrev:ved ikke rigtigt hvad man skal sige til denne video
https://www.youtube.com/watch?v=YhYGkrmAe2E


Bonnyhopping i det 21' århundrede tsk tsk ... og den gun han har er totalt overpowered, er sgu glad for jeg fik mine penge igen for det bras, ellers havde det sgu kostet en kontroller mere....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 1. dec 2014 19:38

jakobm skrev:ved ikke rigtigt hvad man skal sige til denne video
https://www.youtube.com/watch?v=YhYGkrmAe2E


Hvad man skal sige? Man kan vel starte med at sige han er og har været siden CoD4, en af de bedste public spillere der findes. :)

Måden han spiller på i videoen er jo helt fair, og er bare at udnytte det system Sledge Hammer har givet folk.
Det våben er dog blevet end tand OP, men jeg ved faktisk ikke om den patch har ramt PC endnu. Det går jeg ud fra den har, med så hurtigt han kan dræbe nogle fjender.
Men faktum er at han kan gøre det samme med samtlige andre våben i spillet.

Han er ekstremt dygtig :)

Når det så er sagt, ville jeg heller ikke gide spille mod folk der spiller sådan, det er pisse irriterende :lol:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Dreiager » 1. dec 2014 19:45

Hvorfor fanden hopper laseren selv hen på folk sådan? Den bouncer jo rundt
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf SocomGriseNN » 1. dec 2014 21:15

Siden spillet kom ud, har folk sagt at laseren er OP på PC, fordi det er så nemt at følge fjenden med musen (Ved ikke om man kan sige det sådan), men patchen skulle udkomme på Xbox One, PS4 og PC i denne uge, så tror ikke den er kommet endnu.

Er jeg iøvrigt den eneste som er stødt på denne glitch?

SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Theis Jensen » 2. dec 2014 13:09

SocomGriseNN skrev:Siden spillet kom ud, har folk sagt at laseren er OP på PC, fordi det er så nemt at følge fjenden med musen (Ved ikke om man kan sige det sådan), men patchen skulle udkomme på Xbox One, PS4 og PC i denne uge, så tror ikke den er kommet endnu.

Er jeg iøvrigt den eneste som er stødt på denne glitch?



Nej! Det er du ihvertfald ikke. Jeg stoppede med at spille, da jeg begyndte i flere baner, at blive skudt af folk der ikke var synlige. Jeg kommer tilbage når der er en patch.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron