IkkNico skrev:Nope, mit var købt i US store, og i mellemtiden blev min konto "konverteret" tiulbage til Dansk. Der var ingen problemer overhovedet
IkkNico skrev:Jeg havde en US konto, fordi jeg købte min XB1 tilbage i februar. Da jeg ikke kunne købe fra store mere, ringede jeg til supporten, og fik den rykket tilbage til Danmark.
"We're excited that so many fans are having fun playing the game and posting videos of their gameplay. We love watching the videos ourselves. Occasionally, some folks post videos that promote cheating and unfair exploits. As always, we keep an eye out for these videos—our level of video claims hasn't changed. We are appreciative of the community's support in helping to ensure that everyone has the best playing experience possible."
We're excited that so many fans are having fun playing the game
Blauwy skrev:IkkNico skrev:Jeg havde en US konto, fordi jeg købte min XB1 tilbage i februar. Da jeg ikke kunne købe fra store mere, ringede jeg til supporten, og fik den rykket tilbage til Danmark.
Det var da sjovt som de supportere siger forskellige ting.
Hende jeg snakkede med, ville næsten ikke hjælpe mig før jeg skiftede fra US til DK, og det skulle jeg gøre over xboxen.
Det var første da jeg forklarede for 4. gang at jeg ingen controller har længere, da den rejste sig og fløj ind i væggen, at hun godtog det og satte mit DK kort på min US konto så jeg kunne få pengene igen.
Jeg mener dog at man selv kan rette det på commerce.microsoft.com eller hvad siden hedder, der kan man se alle de lande man har sin konto i, hvis man skulle have andre end US og DK.
Jeg har stadig min US konto som den primære, men siden jeg ikke bruger konsollen kan det være lidt ligemeget hvor den står henne af land
JohnH skrev:
Ham jeg snakkede med sagde intet om mine køb i USA, og ser da også ud til at jeg får pengene igen for det møgspil
Call of Duty®: Advanced Warfare Day Zero Edition
Refundering
Udlignet
Visa: xxxxxxxx
$ -59,99 USD
Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster