Xboxlife forum

Call of Duty®: Advanced Warfare

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Dreiager » 21. nov 2014 19:21

Det her spil er så monstermøgbelortet at jeg bliver træt i halsen...

...jeg kan ikke joine/have dem til at joine mig i MP længere.
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf jakobm » 21. nov 2014 22:28

Selvom at jeg sad og spillede lidt over min mobils internetforbindelse, var der stadigvæk WTF episoder, så man skal virkelig have en skod forbindelse for at få en chance, eller også er oisters netværk bare for god til COD....
jakobm
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Muggs » 22. nov 2014 06:31

Så skete det også for mig. Det lykkeds mig ikke at finde en ordentlig lobby i 5 forsøg i aftes. :( nu forstår jeg hvad i mener :(
Men alligevel utroligt at det først kommer nu. Har spillet noget der ligner 30 timer. Så håber det var en engangs affære.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 22. nov 2014 09:14

Surt Mugs, for det er temmeligt ødelæggende for spiloplevelsen.
Gad vide hvad der sker, hvis andelen af lc ramte spillere forsvinder
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf cigi silk » 22. nov 2014 09:37

Er der problemer med at returnere et spil som er købt i us storen.
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 22. nov 2014 10:26

Nope, mit var købt i US store, og i mellemtiden blev min konto "konverteret" tiulbage til Dansk. Der var ingen problemer overhovedet
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf JohnH » 22. nov 2014 15:52

IkkNico skrev:Nope, mit var købt i US store, og i mellemtiden blev min konto "konverteret" tiulbage til Dansk. Der var ingen problemer overhovedet


Hvordan konverteret ? og var det noget 'de' gjorde for dig ?
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 22. nov 2014 20:17

Jeg havde en US konto, fordi jeg købte min XB1 tilbage i februar. Da jeg ikke kunne køåbe fra store mere, ringede jeg til supporten, og fik den rykket tilbage til Danmark.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 22. nov 2014 22:33

IkkNico skrev:Jeg havde en US konto, fordi jeg købte min XB1 tilbage i februar. Da jeg ikke kunne købe fra store mere, ringede jeg til supporten, og fik den rykket tilbage til Danmark.


Det var da sjovt som de supportere siger forskellige ting.
Hende jeg snakkede med, ville næsten ikke hjælpe mig før jeg skiftede fra US til DK, og det skulle jeg gøre over xboxen.
Det var første da jeg forklarede for 4. gang at jeg ingen controller har længere, da den rejste sig og fløj ind i væggen, at hun godtog det og satte mit DK kort på min US konto så jeg kunne få pengene igen.

Jeg mener dog at man selv kan rette det på commerce.microsoft.com eller hvad siden hedder, der kan man se alle de lande man har sin konto i, hvis man skulle have andre end US og DK.

Jeg har stadig min US konto som den primære, men siden jeg ikke bruger konsollen kan det være lidt ligemeget hvor den står henne af land :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 22. nov 2014 22:39

Activision er åbenbart begyndt at flage AW videoer med bestemte glitches som copyright infringement. undskyldningen er, at de kun flager videoer med glitches, der viser uretfærdige huller i spillet.

Tænk lidt over den.
Vi snakker et spil, hvor der er indbygget lag kompensation til spillere med dårlige forbindelser, og så snakker Activision om uretfærdige huller i deres spil. Tilsyneladende vil de også hellere flage Youtube videoer fremfor at bede SHG lappe de huller.

"We're excited that so many fans are having fun playing the game and posting videos of their gameplay. We love watching the videos ourselves. Occasionally, some folks post videos that promote cheating and unfair exploits. As always, we keep an eye out for these videos—our level of video claims hasn't changed. We are appreciative of the community's support in helping to ensure that everyone has the best playing experience possible."


Kilde: http://kotaku.com/activision-targets-ca ... 1661763431
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 22. nov 2014 22:43

Jeg tror dog deres begrundelse for at fjerne de videoer, er at de vil stoppe de glitches fra at spredes.

Og det mener de så der gør bedst på den metode..
Det kommer så fra samme folk som mener folk med hurtigt internet skal straffes, så deres realitetssans kan være lidt forskruet :P

Kan ikke lade være med at småfnise af sådan en kommentar:

We're excited that so many fans are having fun playing the game


Ih ja da, det værste CoD til dato, med flest glitches, værste lag comp og flere rapporteringer om returnering end jeg har set med samtlige CoDs sammenlagt. 90 tråde om dagen med klager om lag ect, loyale fans bliver skidt på af lag comp.. Men ja hvor har det folk det da bare sjovt.

Ja, jeg er klar over folk sikkert har det sjovt med spillet fordi de ikke bliver bullshittet af lag comp i 95% af deres kampe, men man kommer ikke udenom hvor mange der har haft problemer med spillet, samt en stor sjat af PC befolkningen simpelthen har opgivet spillet 2 uger efter release.
Senest rettet af Blauwy 22. nov 2014 23:03, rettet i alt 2 gange.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf JohnH » 22. nov 2014 22:47

Blauwy skrev:
IkkNico skrev:Jeg havde en US konto, fordi jeg købte min XB1 tilbage i februar. Da jeg ikke kunne købe fra store mere, ringede jeg til supporten, og fik den rykket tilbage til Danmark.


Det var da sjovt som de supportere siger forskellige ting.
Hende jeg snakkede med, ville næsten ikke hjælpe mig før jeg skiftede fra US til DK, og det skulle jeg gøre over xboxen.
Det var første da jeg forklarede for 4. gang at jeg ingen controller har længere, da den rejste sig og fløj ind i væggen, at hun godtog det og satte mit DK kort på min US konto så jeg kunne få pengene igen.

Jeg mener dog at man selv kan rette det på commerce.microsoft.com eller hvad siden hedder, der kan man se alle de lande man har sin konto i, hvis man skulle have andre end US og DK.

Jeg har stadig min US konto som den primære, men siden jeg ikke bruger konsollen kan det være lidt ligemeget hvor den står henne af land :P


Ham jeg snakkede med sagde intet om mine køb i USA, og ser da også ud til at jeg får pengene igen for det møgspil 8)

Call of Duty®: Advanced Warfare Day Zero Edition
Refundering
Udlignet
Visa: xxxxxxxx
$ -59,99 USD
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 22. nov 2014 23:02

JohnH skrev:
Ham jeg snakkede med sagde intet om mine køb i USA, og ser da også ud til at jeg får pengene igen for det møgspil 8)

Call of Duty®: Advanced Warfare Day Zero Edition
Refundering
Udlignet
Visa: xxxxxxxx
$ -59,99 USD


Hun sagde til mig at min konto var på den "forkerte/ulovlige" markedsplads :lol:
Hun sagde endda hun ikke kunne hjælpe før jeg ændrede den, men det endte hun så med at kunne alligevel :P
Lidt sjovt hvor forskelligt de medarbejdere ser på det.

Lækkert med pengene tilbage. Rart at se andre der går det ekstra skridt og ikke gider finde sig i at et spil kan køre så pisse elendigt.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf BuBubbi » 23. nov 2014 03:06

Nå, midt i alt den vrede der er, vil jeg da lige høre jer der stadig har spillet, om i glæder jer til
at se hvad det er for noget zombiehalløj ser rygtes at komme i de kommende DLC'er?

Jeg savner så meget Zombies fra Black Ops 2, og håber Treyarch smider en masse Zombie med i næste CoD, så vi kan få Zombies over på X1.
Men ind til videre må vi nøjes med AW.
Jeg har ikke de store forventninger til Sledgehammers, da de nok ikke kommer op på niveau med Treyarch, men det bliver alligevel ret spændende at se hvad de disker op med når der engang kommer en map pack i det nye år.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Krisgebis » 23. nov 2014 11:39

Jeg spiller stadig og oplever ikke rigtigt nogen problemer. Har overvejet at optage ved 60fps og så gennemgå mine dueller, for at se hvordan det mere grundlæggende opfører sig. Men jeg er bare utroligt ringe til spillet, sammenlignet med tidligere titler. Skal nok vænne mig til, at spille anderledes, når banerne og bevægelsen er så meget anderledes. Men det er svært at lære en gammel hund nye tricks.

Som en person, der ikke oplever de mange fejl, som andre desværre bliver ramt af, så synes jeg AW er milevidt bedre end Ghosts :S

Angående det Zombies, så skal du ikke forvente det store. Det er blot en enkelt wave i deres survival mode, og den er også i den nuværende spiltype i grundspillet.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron