Xboxlife forum

Call of Duty®: Advanced Warfare

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Phimosis » 19. nov 2014 20:45

Det må da godt nok være et slag i ansigtet til CoD, hvis man bare leger med tanken om at 15% af alle der har købt spillet digitalt får deres penge retur - får så kan selv MS da også se problemet og måske ligge et pres på CoD ;)

Idet jeg ikke selv har spillet, har så kun læst om det i den her tråd - men er det alle platforme der har problemer eller er det kun Xbox One?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf TU I Raven » 19. nov 2014 20:53

Phimosis skrev:Det må da godt nok være et slag i ansigtet til CoD, hvis man bare leger med tanken om at 15% af alle der har købt spillet digitalt får deres penge retur - får så kan selv MS da også se problemet og måske ligge et pres på CoD ;)

Idet jeg ikke selv har spillet, har så kun læst om det i den her tråd - men er det alle platforme der har problemer eller er det kun Xbox One?

Sådan som jeg har forstået det, er det alle platforme som har problemer
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf jakobm » 20. nov 2014 18:02

Er du sindsyg hvor er der store problemer med xb360 efter den seneste opdatering. Der er mange der slet ikke kan spille mere.....
jakobm
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 20. nov 2014 18:26

jakobm skrev:Er du sindsyg hvor er der store problemer med xb360 efter den seneste opdatering. Der er mange der slet ikke kan spille mere.....

Har kun fulgt lidt med inde på Reddit, men det er jo helt vildt. Folk kan ikke spawne, og når de endelig kommer ind i en kamp fryser spillet. Det er jo helt vanvittigt.

SHG har simpelthen ødelagt deres eget produkt (og ry)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf jakobm » 20. nov 2014 18:43

IkkNico skrev:Har kun fulgt lidt med inde på Reddit, men det er jo helt vildt. Folk kan ikke spawne, og når de endelig kommer ind i en kamp fryser spillet. Det er jo helt vanvittigt.

SHG har simpelthen ødelagt deres eget produkt (og ry)


Hvordan går det med at spille for dig pt ?
jakobm
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Muggs » 20. nov 2014 19:14

Jeg synes stadig det kører lækkert på PS4 hos mig. Har kun oplevet en dårlig lobby efter sidste update..
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 20. nov 2014 22:06

jakobm skrev:Hvordan går det med at spille for dig pt ?

Mærkeligt. Det er tit jeg ikke får hitmarkers på de første par skud, men alligevel vinder min duel. Jeg ved ikke, om jeg måske bliver lag comp'ed, eller om spillet lige skal beslutte sig for hvem der vinder baseret på hvem der skød først).
Selvom det går godt, og jeg går positiv i alle kampe, så er spillet alligevel loidt kedeligt. Jeg tager ikke de lange spillesessioner, og jeg overvejer stadig om jeg ikke bare skal annullere mit køb.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf MrBruun » 21. nov 2014 00:02

IkkNico skrev:
jakobm skrev:Hvordan går det med at spille for dig pt ?

Mærkeligt. Det er tit jeg ikke får hitmarkers på de første par skud, men alligevel vinder min duel. Jeg ved ikke, om jeg måske bliver lag comp'ed, eller om spillet lige skal beslutte sig for hvem der vinder baseret på hvem der skød først).
Selvom det går godt, og jeg går positiv i alle kampe, så er spillet alligevel loidt kedeligt. Jeg tager ikke de lange spillesessioner, og jeg overvejer stadig om jeg ikke bare skal annullere mit køb.



DO IT!!
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Rasmusdc » 21. nov 2014 09:12

jeg personligt ville gerne slette mit køb, dog er det på PC over steam, men det er faktisk mest fordi multiplayer delen er kedelig, manglen på dedikerede servers, og så en singleplayer del, som bare er "kast fjender" og cutscenes i hovedet på dig..

så jeg har personligt valgt at holde fast på den. fordi jeg ikke kan skylde skylden på at jeg ikke har et funktionelt spil.

men det var da 300kr ud af vinduet, har da brugt 5-6 timer på MP delen, det er mere end jeg har brug på Last Of Us, hvor jeg smed godt 1 1/2 time på spillet, og så var det det :-D
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 21. nov 2014 14:39

Så fik jeg også leveret min digital kopi retur. Super service uden for mmange spørgsmål :)

Vil ikke være med til at støtte SÅ ringe et produkt
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf jakobm » 21. nov 2014 15:55

Jeg tester multiplayer dele en gang i mellem. og i går fik jeg nok efter 2 runder.
Den første havde jeg ikke en chanche overhovedet, den næste blev helt underligt.

Jeg stod overfor en modstander som stod med siden til mig, jeg gik i gang med at skyde på ham, men ikke en en enste hitmarker (han stod max 5 meter fra mig)
Han lagde sig ned pga kuglerne fløj om ørene. Jeg tog mig så rigtig god tid og sigtede længe på ham og fyret en ordenlig salve af lige i hovedet på ham.
Ikke en eneste hitmarker igen, og så blev jeg skudt, og xbone blev slukket.......
jakobm
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf BuBubbi » 21. nov 2014 17:18

Synd at i nu skal gå glip at ting som dette:
http://xboxclips.com/video.php?uid=2533 ... 8f12e03bbb :D
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf JohnH » 21. nov 2014 17:22

IkkNico skrev:Så fik jeg også leveret min digital kopi retur. Super service uden for mmange spørgsmål :)

Vil ikke være med til at støtte SÅ ringe et produkt


Har også fået mit returneret, snakkede med en gamergut i supporten, så det tog lidt længere tid, men var hyggeligt :lol:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 21. nov 2014 17:59

jakobm skrev:Jeg tester multiplayer dele en gang i mellem. og i går fik jeg nok efter 2 runder.
Den første havde jeg ikke en chanche overhovedet, den næste blev helt underligt.

Lag havde ikke længere så stor indflydelse på mit spil, men nu synes jeg det var på tide at sende et signal til Activision (ved vidende at de stopper serien før de fixer den). Vi er blevet lovet dedikerede servere 2 år i træk, SHG har efter 3 år udsendt det helt klart ringeste COD til dato, og efterfølgende formået at ødelægge 7. generations konsol udgaverne af AW.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf JohnH » 21. nov 2014 18:34

BuBubbi skrev:Synd at i nu skal gå glip at ting som dette:
http://xboxclips.com/video.php?uid=2533 ... 8f12e03bbb :D


Ja det er sgu surt, ser sjovt ud... NOT! ;-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron